Yun Che karanlığın içinden hızla geçti. Ancak çıkışa yaklaştıktan sonra, aurasını hızla geri çekmek için Gizli Akan Yıldırım'ı kullanarak yavaşladı.
Çeşitli sesler uzaktan yankılandı, ancak girişin dışındaki tıp bahçesi alanı herhangi bir anormalliğe sahip görünmüyordu. Güvenli olduğuna karar verdikten sonra, Yun Che yavaş ve sessizce Gizli Akan Yıldırım'ı kullanarak çıktı. Tıp bahçesini koruyan kaynak canavarlarının algı aralığının dışında olduğunu doğrulayana kadar karanlıktan dikkatlice geçti. Daha sonra, aniden hızlandı ve Buz Bakire Sarayına doğru koştu.
Başlangıçta sakin ve sessiz olan Buz Rüzgarı İmparatorluk Sarayı, şimdi büyük kuş sürüleri gibi çılgın patlama sesleriyle hazineye doğru akın ediyordu. Hazine etrafında bulunan koyu alanlar şimdi çeşitli kaynak ışıklarıyla aydınlanmıştı... biri hazinenin içine girmişti. Bu, Buz Rüzgarı İmparatorluğu'nun on binlerce yıllık tarihinde ilk kez olmuştu ve böylece sarayda yaşayanların yarısından fazlası hazineye doğru ilerlerken tüm şehrin şok olmasına neden oluyordu.
Yun Che ileriye doğru baktı ve hareketli figürlerin neredeyse hepsinin elit tabakadan oluştuğunu fark etti. İmparatorluk sarayının sınırlarına yavaşça yaklaşırken kaşları sıkı bir şekilde örülmüştü. Qilin boynuzunu alınca altındaki kaynak formasyonunun tetiklemeyi beklemiyordu, ancak bu bile panik yapması için yeterli değildi... Endişelenmesine neden olan tek şey Mu Hanyi'nin cesediydi.
Buz Bakire Sarayından gökyüzüne saçılan ışıkların manzarasıyla birlikte Yun Che'nin ayakları aniden yavaşladı ve sonunda durdu. Hazineden tarafa bakmak için döndü.
Çok uzun bir süre geçmeden, koşan ayak sesleri arkasından yaklaştı. Gelen grupların başlarında Feng Huita ve Feng Hange vardı. Onları takip eden gruba gelince, yirmi ya da daha fazla kişiden oluşuyordu. Sayıları az olmasına ve hepsi zırhsız olmasına rağmen, her birinin aurası inanılmaz derecede kalındı ve gözleri birinin kalbine nüfuz edebilecek kadar keskin görünüyordu.
Feng Huita ve Feng Hange, Yun Che'yi gördüklerinde hemen onu selamlamak için eğildiler ve Feng Huita ileriye çıkarak konuştu, ''Genç Yun!''
Yun Che sesin geldiği yöne doğru dönerek konuştu, ''Buz Rüzgarı İmparatoru bu büyük kargaşa da neyin nesi? Bir düşman içeri girmiş olabilir mi?"
Feng Huita yanıtlamak için onun biraz daha yakınına geldi, sonra hafifçe belini büktü ve devam etti ''Benim imparatorluk hazinem orada yer almaktadır. Kesinlikle son derece iyi korunuyor, bu yüzden birinin içeri girmeye çalışacağını hiç düşünmemiştim. Genç Yun'un uykusunu rahatsız ettiği için, bu küçük kral gerçekten utanıyor. Bu küçük kral davetsiz misafirleri yakaladığında, vücutlarını binlerce parçaya bölecek!"
"Kraliyet Babam!" Feng Hange endişeyle konuşmaya başladı, ''Hırsızlar kaynak formasyonlarımızı atlatabildiklerine göre, bu hazineye zaten girdikleri anlamına gelir. O kadar tuzağa rağmen girmeleri, yeteneklerinin küçük mesele olmadığı anlamına geliyor. Kraliyet Babam herhangi bir risk almazsa bu en iyisi olacaktır."
"Yüz bin muhafız zaten hazine alanını kuşattı. Hırsız kanatlara sahip olsa bile, bu alandan kaçması son derece zor olacaktır. Dahası, oradaki tüm üst düzey uzmanlar, kesinlikle bu hırsızı yakalayabilir ve onları sizden önce bana getirebilir." Feng Hange'nin silueti öfkeliydi.
Feng Huita bir süre düşündü, ve sonra emretti. "Tamam o zaman ama dikkatli olmalısın."
"Yaşlı Yan, Kraliyet Babamı ve Yun Kardeşimi senin korumana bırakacağım."
"İçiniz rahat olsun, veliaht Prens." Feng Huita'nın arkasında, yaşlı bir adam başını salladı.
Konuşma bittiğinde, Feng Hange muhafızların olduğu büyük grubu aldı ve hazinenin olduğu alana doğru yöneldi.