''Bir sorun mu var?'' Mu Xuanyin sözlerinden sonra Mu Hanzhi'nin verdiği tepki karşısında kaşlarını çattı.
Mu Huanzhi hemen konuştu, ''Huanzhi hepsini hatırladı ve söylenenleri yapacak. Sadece... Orman Ruh Irkı genelde hayatlarına karşı daha az tehlike bulunan aşağı yıldız alemlerinde saklanırlar. Ayrıca, ister Orman Ruhu, ister Orman Ruhu Küresi olsun, bunların ticareti her zaman gizli yapılmaktadır. Tek yapmamız gereken alt yıldız alemlerine insan yollamak ve gizlice istediklerimizi aramak. Ancak, en az yüzde yetmiş güç içeren bir küre bulmak için şansımızı oldukça zorlamalıyız.''
''Tıpkı İlahi Dokuz Yıldız Buda Yeşimi ve Ölümsüz İmparator Otu gibi,'' Mu Huanzhi hafifçe nefes verdi, ''Huanzhi elinden geleni yapacak.''
Mu Xuanyin'e neden aniden böyle garip şeyler istediğini sormaya cesareti yoktu.
''Mümkün olduğunca çabuk hallet,'' dedi Mu Xuanyin. ''Onların nerede olduğunu duyman durumunda, elinden gelenin daha iyisini yap ve bu kralı hemen haberdar et.''
"Doğru." Mu Huanzhi'in kalbi yüksek sesle atmaya başladı. Sözleri bu şeyleri almak için acele ettiğini açıkça belli ediyordu. Ancak söylediği isimler, son derece olağanüstü şeylerin isimleriydi, birini bile kısa süre içinde elde etse, geri kalan üçü için aynı şeyi söylemek mümkün olamazdı.
''Tarikat Ustası, Qilin boynuzunu nerede bulacağımıza dair bir fikrim var.''
"Oh?" Mu Xuanyin gözlerini hafifçe kıstı. "Konuş!"
"Doğru." Mu Huanzhi düşüncelerini yeniden toparladı, kısa bir süre sonra saygıyla konuşmaya devam etti, ''Yaklaşık iki yıl önce, Yunzhi'den Mu Hanyi'nin geldiği Buz Rüzgârı İmparatorluk Ailesinde kutsal nesne olarak görülen bir nesne duymuştum. Buz Rüzgarı İmparatorluğu kurulduğundan beri onların elindeymiş. Bildirilene göre, dipsiz buz kar kazılırken tesadüfen bulunmuş ve Qilin Boynuzu olması oldukça muhtemel. Bu nedenle, imparatorluğu koruyan bir kutsal nesne gibi görülmüş ve son yetmiş ila seksen bin yıldır Buz Rüzgârı İmparatorluk Ailesi himayesi altında kalmış.''
''...Bu nesneyi imparatorluğun koruyucusu olarak gördüklerinden bunu bir sır olarak tuttular, nasıl olur da Mu Hanyi bu meseleyi ifşa edebilir?'' Mu Xuanyin soğuk bir sesle sordu. Şüphesiz, Mu Yunzhi'nin Mu Hanyi bu konuyu ona söylemeden önce bir şeyden haberi yoktu.
"Bunun hakkında..." Mu Huanzhi biraz tuhaf görünüyordu. ''Yunzhi'ye göre, Mu Hanyi ona Buz Qilin boynuzundan bahsetmiş, çünkü Buz Rüzgarı İmparatoru birkaç yıl önce bir kadar önce bir karar almış. Eğer Mu Hanyi Tarikat Ustasının direkt öğrencisi olursa, kutsal emaneti vermeye rızası olacakmış, on binlerce yıldır sakladıkları sırrı Tarikat Ustasına tebrik hediyesi olarak sunacaklarmış.''
''Hmph! O zaman demek ki sırrını bilerek açıkladı!'' Mu Xuanyin soğuk bir sesle konuştu.
Mu Haunzhi, ''Doğu İlahi Bölgesindeki Qilin'lerin soyları tükeneli birkaç yüz bin yıl oldu. Qilin boynuzu aramak için Batı İlahi Bölge'sine gitmemiz gerekebilir, ancak bu baya belalı olur. Eğer Buz Rüzgar İmparatorluğunda gerçekten Qilin boynuzu varsa, onlardan almak en iyi seçenek olacaktır. Yarım ay içerisinde, Mu Hanyi babasının bininci yaş gününü planlamak için imparatorluğa geri dönecek. Tarikata geldiğinde onu buraya getirmeliyiz, ya da... Huanzhi bizzat şu anda gidip nesneyi alsın mı?''
Eğer Mu Xuanyin onlara emir verirse, Buz Rüzgar İmparatorluğu şimdinkinden on bin kat daha cesur olsa bile ona ititaatkar bir şekilde istediğini verirdi.
"Gerek yok." Mu Xuanyin önerisini reddetti. ''Bugün kralınla konuştukların hakkında başka kimseyle konuşma.''
''Alt yıldız alemlerinde Orman Ruhu Küresini ara ve gizlice üst alemlerde İlahi Dokuz Yıldız Buda Yeşimi ve Ölümsüz İmparator Otu'nu ara. Görevi yalnızca güvenilir bulduğun kişilerle paylaş. Qilin boynuzuna gelince, bu konuyu dert etme. Yunzhi ve Mu Hanyi'ye emanet ettiğim işi ortaya çıkarmamak için özellikle dikkatli olmalısın. Şimdi gidebilirsin.''