Genç Efendi Changsheng

318 53 0
                                    

Lu Lengchuan'ın sözleri, Kutsal Tanrı Sahnesinde bulunan sayısız insanın ifadesinde yoğun bir değişikliğe neden oldu.

Doğu İlahi Bölgesi'ndeki herkes tarafından Luo Changsheng'in Lu Lengchuan'dan çok daha güçlü olduğu kabul edilirdi. Lu Lengchuan'ın yaşı Luo Changsheng'in neredeyse iki katıydı ve bu yüzden Luo Changsheng'in hem yetenek hem de yetişim hızı çok daha fazla bir şüphe yoktu. Bu nedenle, Luo Changsheng'in elli nefes zamanında onu gerçekten yenmesi insanlar için çok şaşırtıcı olmazdı.

Ancak, Luo Changsheng'in önünde duran Lu Lengchuan şu anda üç katmanlı "Parlayan Ejderhanın Kutsal Bariyerini'' kurmuştu.

Üç katmanlı ''Parlayan Ejderhanın Kutsal Bariyeri''ni parçalamak Lu Lengchuan'ın kendisini yenmekten çok daha zor olacaktı. "Parlayan Ejderhanın Kutsal Bariyeri" her zaman Doğu İlahi Bölgesinde "yenilmez kutsal bariyer" olarak adlandırılmıştı, bu yüzden ne kadar güçlü olduğunu hayal etmek kolaydı.

Luo Changsheng yanıt olarak hafif bir kahkaha bıraktı, "Tamam, öyleyse elinden geleni yapmaya çalış."

''Güzel!" Lu Lengchuan hafifçe başını salladı ve bir ışık aniden gözlerinden parladı. ''Gök Bölen Mızrağımla yüzleşmeye hazırlan!!''

Lu Lengchuan, üç yüz metrenin üzerinde bir yüksekliğe sıçradı ve bundan sonra mızrak bir itiş hareketi ile aşağıya doğru atıldı. Mızrağın ucunda hemen şiddetli bir güç fırtınası oluştu ve aşağıdaki alana doğru salındı. Bir okyanusun şiddetli dalgaları kadar baskındı, seyirci oturma alanında mevcut insanlardan şaşkın çığlıklar duyuluyordu.

Lu Lengchuan son derece güçlü bir savunma gücüne sahipti ancak bu kesinlikle imha gücünün zayıf ve beceriksiz olduğu anlamına gelmiyordu. Bu mızrak saldırısının gücü, tüm büyük Alem Krallarının ifadelerini değiştirmesini sağlayacak kadar güçlüydü ve sayısız genç kaynak gelişimcisinin yüzlerinde korku belirmesine neden oldu.

Yun Che'nin göz bebekleri de gözle görülür bir şekilde genişlemişti.

Bu Lu Lengchuan'ın gücü... Doğu Bölgesinin Dört Tanrı Çocuğu arasında en zayıf olarak mı kabul edilmişti!?

Luo Changsheng kaynak enerji fırtınasının ortasında hafifçe elbisesini silkti ve başını gelen saldırıya doğru kaldırdı.

Gök Bölen Mızrak ona yüz metreden daha yakındı ve sonunda tüm kaynak enerjisini bir anlığına açığa çıkarttı. Şiddetli olmayan ama yine de anormal derecede otoriter olan bir aura gökyüzüne yükseldi ve aniden yukarıdaki saldırının gücünü ve hızını yavaşlattı. Bundan sonra, Luo Changsheng gökyüzüne uçtu ve kılıcını yatay olarak salladı.

RIP!!

Yıldırım bir an için parladı ve sonrasında uzay kılıcıyla parçalanmış gibi göründü. Lu Lengchuan tarafından üretilen enerji fırtınası iki akışa bölünmüş bir nehir gibi yıldırım parıltısıyla ikiye kesildi. Ayrılmış yarılar, Luo Changsheng'in iki tarafına düştü ancak ona en ufak bir şekilde temas etmedi.

Bir sonraki anda, Luo Changsheng'in hızı hızla yukarı doğru atladığı için dramatik bir şekilde arttı. Kutsal Yıldırım Kılıcını doğrudan gökyüzünün ve mızrağın taşıdığı enerjiyle çatışmasını sağladı.

Gök gürültüsü havayı salladı ve mızrak devasa güçteki darbeyle vuruldu. Lu Lengchuan da havada takla atmak zorunda kaldı. Ancak o anda Luo Changsheng'in figürü aniden sol tarafında bir hayalet gibi ortaya çıktı ve Kutsal Yıldırım Kılıcını bir bıçak gibi kullanıp "Parlayan Ejderhanın Yıldırım Bariyerini" kesti.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin