Kılıç ışığı ve yıldırım ejderhası havada birbirleriyle çarpıştı ve gün ışığı parçalarına ayrıldı. Yıldırım gibi görünen siyah bir işaret, kalan ışığın ortasında patladı ve ardından kayboldu.
"Uzaysal... çatlak!?"
"Yaşlarının otuzu aşmadığı kadar genç olan İlahi Öz Aleminin iki kaynak gelişimcisi arasındaki çatışma, aslında uzaysal bir çatlağın ortaya çıkmasına neden oldu!"
Yun Che şaşkınlıkla iç çekti ve kendisi de kalbinde sarsılmış hissetti. O Kaynak Gökyüzü Kıtası'nda iken, uzay titremesi yapmak ve kırmak ancak bir mağaranın içinde olabilirdi. Ancak Tanrı Aleminin yasaları, alt alemlerden çok daha büyük bir seviyedeydi. Yun Che en güçlü durumunda bir saldırı başlatacak olsa, alanı kırmayı bırak uzayda en ufak bir dalgalanmaya bile neden olamazdı.
DİNG DİNG DİNG DİNG DİNG BOOM BOOM BOOM...
Parçalanan kaynak ışığın ortasında, aralarındaki büyük mesafeyi korurken iki kılıç ışını şiddetle birbirleriyle çatıştı. Göz açıp kapayıncaya kadar, birbirlerine birkaç yüz kez çarpıştılar. İkisi temas ettiğinde, ani bir kaynak ışık yanıp sönüyordu; bazen kulak çınlaması sesi çıkarıp diğer zamanlarda ise Dokuzuncu Cennetten gelen gök gürültüsü gibi sesler yankılanıyordu.
"Luo Changsheng tam gücünü serbest bıraktığından beri, gücü inanılmaz derecede zalim hale geldi. Ancak Jun Xilei... hâlâ onunla çarpışabiliyor!" Mu Huanzhi'nin yüzünde şaşkın bir görünüm vardı.
Mu Bingyun, ''Hayır... sadece zorlukla dayanıyor," dedi. "Jun Xilei uzun süre önce tamamen bastırıldı."
Mu Bingyun sözlerini bitirdikten kısa bir süre sonra, bir yıldırım çizgisi aniden patladı ve tüm kılıç görüntülerini yutarken kaynak ışık gökyüzünü doldurdu. Jun Xilei, mor ışığın ortasına zorla düştüğü için hafif bir inilti sesi çıkardı.
''Bu... görünüşe göre kazanana karar verildi," Mu Huanzhi dedi.
Jun Xilei bir meteor gibi aşağı düşüyordu. Vücudu yere değmek üzereyken, hafifçe döndü ve muhteşem bir yay çizerek atıldı. Işık ışınları aniden karardı ve bütün sesler yavaş yavaş ortadan kayboldu. ''Odaklanmış Kılıç Etki Alanını'' içinde Luo Changsheng'i de kapsayacak şekilde bir kez daha aktifleştirdi.
"Bu kadın, böyle bir durumda bu kadar dayanabildi, gerçekten olağanüstü." Luo Guxie hafifçe iç çekti.
Kılıç alanında binlerce yıldız aniden ortaya çıktı ve kılıç enerjisi tehditkar bir şekilde büyüdü. Bununla birlikte, Odaklanmış Kılıç Etki Alanı bu sefer Luo Changsheng'i kuşatamadı. Luo Changsheng çevresindeki bölgede hızla oluşan kaynak mor yıldırım etki alanı ve bir mor yıldız aniden patlamış gibi, Jun Xilei'nin Bozulmaz Kılıç Etki Alanını zorla iterek elli kilometrelik bir alanda anında genişledi.
Yıldırım etki alanının ortasında, dev bir kurtun görüntüsü belli belirsiz bir şekilde gökyüzüne uzun bir uluma saldı.
Jun Xilei'nin çatılmış kaşları şu anda durumunu özetlemek için yeterli olmalıydı ve gözlerindeki görünüm gittikçe daha da ciddileşti. Binlerce yıldızın üzerinde binlerce kılıç etki alanı parıldıyordu, sayısız kılıç ışını ağır bir şekilde döküldü, meteorlar havada yırtılmış gibi, aşağıdaki savaş alanına doğru ilerledi.
İki güçlü etki alanı kısa bir süre için kilitli kaldı. Enerjileri aynı anda patladı ve bir anda Sunulmuş Tanrı Sahnesi'nde iki muazzam girdap ortaya çıktı. Bir kılıcın etrafında göksel yıldırımlar diğerinde ise korkunç bir çekim gücü yayan kılıç ışınları vardı. Gök ve yeryüzü aniden kesilmiş gibi görünüyordu, kılıç ışığı bir tarafta parladı ve mor bir parıltı gökyüzününün diğer tarafını doldurdu.