Çökmekte olan uzaydan bağımsız bir gizli alem dış dünyayı etkilemezdi ancak Antik Hayali Deniz Aleminin çökmesi çok acı vericiydi. Parçalanması hemen hayal edilemeyecek kadar çılgınca bir mekansal türbülansa neden oldu. Yüzbinlerce büyük uzaysal kırık tüm Hayali Deniz Adasını tek bir nefeste yuttu.
Hayali Deniz Adasını koruyan üç yıldız aleminin öğrencileri, yanıt vermek için herhangi bir zamana sahip değildi ve boyutsal kırıkların içinde yutuldular.
Bir zamanlar sakin ve sessiz deniz, çılgınca dalgalanan uzaysal kırıklar Hayali Deniz Adasını yuttuğu için sayısız kasırga ve gelgit dalgasıyla çalkalanıyordu.
Ölümsüz İmparatorun Otu'nun Hayali Deniz Adasında olduğu haberi uzun zamandan beri yayılmıştı ve şu anda komşu yıldız alemlerinden çok sayıda güçlü güç denizin dört köşesinde idi; bazıları orta yıldız alemlerinin üyeleriydi.
Kasırgalar ve gelgit dalgaları herkesi şok etmeye yetmişti ancak araştırmak için ruh algılarını göndermeden önce, yüzleri dehşet içinde gerildi. Başlangıçta hızlanan bedenleri aniden bir adım daha ileri gitmeye cesaret edemedi.
Bunun nedeni, bu dünyada onların önünde muazzam ve korkutucu bir baskı, vahşi ve kontrolsüz bir şekilde dolaşmaktaydı. Bu, kendi alemlerinin üstünde varoluşlar oldukları anlamına geliyordu, bu güç dalgasının önünde sadece karıncalar olduklarını hissettiler. Korku tüm meridyenlerinde dolaşıyordu ruhları dahi korkudan sanki bedenlerini terk etmek için amansızca çırpınıyordu.
İlerlemeye cesaret edemediler, geri çekilmeye de cesaret edemediler.
''Bu... bu... nasıl bir güç böyle?'' İlahi Kral Aleminde bulunan bir büyük titreyerek konuştu.
''Sakın bana buraya... buraya... buraya bir İlahi Usta'nın geldiğini söyleme?''
Bu düşünce, herkesin zihninde parladı, onları yaprak gibi solgun bıraktı ve eskisinden bin kat daha korkmalarına yol açtı.
İlahi Usta... ilahi yolun doruk noktası, şu anki mevcudiyetin tanrıya en yakın varlığı. Tanrı Alemi'nin sayısız uzmanı, İlahi Ustaların efsanelerini duymuştu ancak onlardan birini görebilme şansı tüm hayatlarında elde edemeyecekleri bir şeydi, bir kişinin bastırılmasını ve gücünü kişisel olarak hissetmelerine izin verdi.
Ve bu sefer, hissettikleri aura ve kuvvet korkunçtu. Böylesi bir güç onların ilk elden tecrübe ettiği korkunç bir olaydı. Sanki gökler bu güçler tarafından bastırılmıştı ve bu gücün önünde diz çökmüştü. Hayatlarının bir sonraki kısmını harcayacak olsalar bile bu güce ulaşmaları imkansızdı. ''İlahi Usta'' kelimeleri şu anda kalplerini titretiyordu.
Mekansal kırıklar kendini düzeltti. Hayali Deniz Adası tamamen ortadan kayboldu, geride tek bir kum tanesi dahi kalmamıştı. Şiddetli kasırgalar ve öfkeli gelgit dalgaları da yavaş yavaş ölmeye başladı.
Bundan sonra, bu uzmanların her birinin kalplerinde ve ruhlarında hissettiği bastırma ve baskı aniden ortadan kayboldu.
Çevredeki herkes, vücutlarının rahatladığını hissetti sanki onlara basan binlerce dağ kaldırılmış gibiydi ancak gözlerindeki şok biraz bile azalmadı. Hepsi döndü ve en hızlı hızlarında nereden geldilerse oraya geri çekilmeye başladılar, bunlardan biri yarım adım bile ileriye gitmeye cesaret edemedi.
Kaybolan Hayali Deniz Adası'nın üstünde, Mu Xuanyin ve Küçük Jasmine ayakta duruyorlardı ve birbirlerine bakıyorlardı. Çevrelerindeki deniz çalkalanıyordu ancak doğrudan ayaklarının altında olan deniz, tek bir dalgalanma olmadan bir ayna kadar düzdü.
Kaynak enerjisi hâlâ ikili arasında serbest bir halde geziniyordu ama ikisi de yayılan kaynak ışıklarını körüklemediler ve darbe alışverişini kestiler. Sessizliğin ortasında kısa bir süre sonra, Mu Xuanyin soğuk sesiyle konuştu, ''Prenses Caizhi, Yıldız Tanrı Alemi'nin Alem Kralı'nın kızı, zayıf bir bedenle doğdu ve Yıldız Tanrı Alemi'nin Alem Kralı'nın tüm oğullarının ve kızlarının arasında en sıradanı. Özellikle annen genç yaşında öldüğünden beri soğuk muameleye maruz kaldın. Ancak beş yıl önce Göksel Kurt Yıldız Tanrısı'nın gücünü mükemmel bir şekilde asimile ettin ve mükemmel bir asimilasyon olduğu hakkında, Yıldız Tanrısı Aleminin tarihinin en iyilerinden olduğu hakkında söylentiler vardı."