O Doğu Bölgesi'nin Brahma Hükümdarlığı Tanrıçasıydı - Brahma Cennet Tanrı İmparatoru'nun tek kızı - Qianye Ying'er!
O, Ebedi Cennet Aleminin sınırlandırılmasından direkt geçmişti ve Sunulmus Tanrı Sahnesinin dışarısına gelmişti. Bakışları uzak bir mesafeden sahneye düştü. Açıkçası, bu Kaynak Tanrı Toplantısı için gelmişti, ancak savaşı izlemek için Sunulmus Tanrı Sahnesine girme niyeti yoktu. Bunun yerine, başkalarından uzak durmayı ve rekabeti uzak bir mesafeden izlemeyi planlıyordu.
Onun yanında, özellikle yıllanmış gözüken yaşlı biri vardı. Boyu altı feetten daha uzun değildi ve eğri bir bedeni vardı. Ayrıca, tüm vücudu çölde güneşe maruz kalmış bir ceset gibi kurumuştu. Yapısına oranla açıkça çok bol gri kıyafetler giymişti, o kadar yıpranmış eski püskülerdi ki, amaçlarına zorlukla hizmet ediyorlardı.
Yaşlı adamın başı son derece düşüktü, gözlerine bakmayı imkansız hale getiriyordu. Aurası garip bir şekilde bulanık görünüyordu ve sanki tüm vücudu kaskatı kesilmiş gibi bir santim bile oynamıyordu. Yırtık pırtık gri cüppesi bile tamamen hareketsizdi ve rüzgarın estiğine dair hiçbir belirti göstermiyordu.
Hemen arkasında duran iki genç kız vardı. Benzer şekilde gümüşi hafif zırhlar giymişlerdi. Sağdaki kız zarif fiziğiyle nefis kıvrımlara sahipti, soldaki kızın göğüsleri ise oldukça iyi gelişmişti, gümüş renkli zırhının içinde nefes alıp verirken aşağı yukarı hareket ederek dışarı doğru baskı uyguluyorlardı.
İki kızın güzel boyunları öne eğildi ve çok saygılı bir tavır sergilediler. Sanki Qianye Ying'er e arkadan bile bakmaya cesaret edemiyorlarmış gibi görünüyorlardı, sanki o bir tür tanrıydı.
Bu iki kızdan yayılan kaynak yolu auralarıyla Sunulmuş Tanrı Sahnesine giren sayısız alem kralının kalbine kesin bir korku verebilirlerdi, yine de çok dikkatli bir şekilde davranan bu ikilinin sadece hizmetçi kimlikleri vardı.
Qianye Ying'er, "Davetsiz bazı insanlar toplantıya konuk olarak gelmiş gibi gözüküyor." dedi. Nektar kadar çekici, yumuşak ve güzel dudaklarına nazaran son derece kayıtsız ve duygusuz bir ses tonuyla konuştu.
"Biri Ejderha Hükümdarı, diğeri ise Güney Bölgesi'nden bir Cang Shitian", diye eğri yaşlı adam cevap verdi. Sözlerinin anlaşılmasını zorlaştıran değişik bir sesi vardı, konuşan kişinin bir insan olduğuna inanmayı zorlaştırıyordu.
Qianye Ying'er altın kaşlarını hafifçe kaldırdı, "Ejderha Hükümdarı bile geldi mi? İlkel Kaos Duvarı'ndaki çatlak olarak adlandırılan şey için burada olduğu anlaşılıyor."
"Hanımım gidip onları selamlamak istiyor mu?" diye sordu eğri yaşlı adam. Vücudu konuşurken bile hareketsizliğini sürdürmüştü... Öyle ki dudaklarıyla konuşmuyor gibi görünüyordu.
"Gerek yok." Qianye Ying'er en ufak bir şekilde tereddüt etmedi. "Bu dünyada eğilerek selamlamamı hak eden tek bir kişi var, o da soylu babam."
"Gu Amca, bu yolculuğa çıkmanın faydalı olacağını düşünüyor musunuz?"
Gu Amca isimli yaşlı kişi, "Hanımım cennetin kutsamasına sahip" diyerek boğuk-kısık bir sesle cevap verdi.
Qianye Ying'er bakışlarını Sunulmus Tanrı Sahnesine çekerken, "Zamanı göz önüne alırsak başlamak üzere." dedi. "Dokuz Kaynak Seçkin Beden... Ne kadar iyi saklarsanız saklayın, Gu Amca'nın gözlerinden saklanması kesinlikle imkansız."
Ebedi Cennet İncisi içinde, Kaynak Tanrı Toplantısının ikinci ön elemeleri nihayet sona ermişti. Ebedi Cennetin Sesi tam zamanında herkese duyuruldu.
"Genç uzmanlar, ikinci ön eleme turu şimdi sona eriyor. Hepiniz, cennetin seçtiği çocukların kimler olacağı sorusuna çabalarınızla çoktan cevap verdiniz."