Yıldız Tanrısının Göz Yaşları

272 55 3
                                    

Jasmine parmağını uzattı ve duygularını kontrol altına almaya çalışırken sesi boğuldu, ''O kendi gezegeninde yüce bir kraldır ve orada onu tehdit edebilecek hiçbir şey yok. Onun ailesi, arkadaşları ve bir sürü kadını var... Herhangi bir sorunu olmadan orada bütün hayatını yaşayabilirdi!"

"Ama ... o bu yerde bir hiç! Burada olmasının ne kadar tehlikeli olduğunu biliyor musun!?"

Ne kadar çok konuştuysa, o kadar acıyla doluyordu, "Kaç sırrı olduğunu biliyor musun!? Onlardan biri bile açığa çıksa, tüm Tanrı Alemine aç sırtlanlar gibi peşine düşer. O zaman, hayatı... geldiği gezegen ve sahip olduğu her şey sonsuza kadar kaybolacaktır!"

''Ebedi Cennet Alemine gelen insanların nasıl figürler olduğunu biliyor musun!? Bu dünyada onun için en tehlikeli yer şu anda burası ve her ne pahasına olursa olsun buraya asla yaklaşmamalıydı! Eğer o insanlardan biri bile sırlarını hissetse, o zaman... şimdi anlıyor musun!?"

"Ben ... ben ..." Caizhi'nin vücudu gerginleşti.

"Çok sayıda insan ortadan kaybolduğum zaman nereye gittiğimi araştırıyor ve hatta daha fazla insan, Kötü Tanrı'nın Emsalsiz Kanını elde etmemi unutmadı... Yani, eğer onunla karşılaşacak olsam ve diğerleri bunun üzerine bir ipucu keşfedecek olsalardı, bundan sonra ne olacağını anlayabiliyor musun!?"

"Bu onunla buluşmamamın birçok nedeninden biri!"

Jasmine'in solunumu ağırlaştı. Sanki ruhu korkunç dalgalara sürükleniyormuş gibi görünüyordu.

''Abla... ben... ben yaptığım hatanın farkındayım...'' Caizhi'nin gözleri göz yaşlarından dolayı puslanmıştı. ''Ben sadece... ablam için hoş bir sürpriz yapmayı planlamıştım... bu kadar tehlikeli olacağını bilmiyordum... gerçekten hatamı anlıyorum...''

"Caizhi, şimdi böyle büyük bir sıkıntıya neden olduğuna göre, benden hiçbir şey gizlemeyeceğine veya kendi başına herhangi bir karar vermeyeceğine dair bana kesinlikle söz vermelisin. Nedenine gelince..."

"Onunla tanıştığını bana hemen anlatsaydın, onu geldiği gezegene geri döndürmenin ve Tanrı Alemine tekrar adım atmamasını sağlamanın pek çok yolu vardı. En azından, durumun kötüleşmesini böyle bir şekilde engelleyebilirdik... ama şimdi, bu gafletinle başa çıkmak için ne yapabilirim...?"

Jasmine'in tüm vücudu titriyordu. Hayatındaki en önemli iki kişi Caizhi ve Yun Che'di. Göksel Kurt Yıldız Tanrısının mirasını alan Caizhi, onu o kadar çok sarsmıştı ki, sanki gökyüzünün yarısı çökmüş gibi hissetmişti. Şimdi, Yun Che'yi bu durumda görmesi...

''Abla," Caizhi dikkatle göz yaşartıcı gözlerle söylediği gibi ileriye baktı, "Ben yanlışımı fark ettim. Çünkü Ablamın sözlerini dinlemedim. K-kızma, tamam mı? Belki... belki de büyük ablanın endişeleneceği türden bir şey olmaz. Ayrıca, ablamın kesinlikle onunla tekrar karşılaşmak istediğine inanıyorum. Ablam çok güçlü, böylece başkaları tarafından fark edilmeden onu götürmek için bir yol bulabilir... hatta bir sürü olması gerekir."

"Sen... anlamıyorsun." Jasmine yavaşça başını salladı. "Onu anlamıyorsun... hâlâ bir çocuksun ve bu dünyadaki pekçok şeyi anlamıyorsun. Şu an bizi bu evrenin en güçlü kişileri olarak düşünebilirsin ama gölgelerde yaşayan bir sürü kötü niyetli kişi var!"

Jasmine, Caizhi'nin gözlerindeki ıslaklığı görmesine izin vermemek için arkasını döndü, ki bu da kendini kontrol altında tutmanın ne kadar zor olduğunu gösteriyordu. "Caizhi, Yıldız Tanrısı Sarayına hemen geri dön ve eylemlerini düşün... iznim olmadan dışarı tek bir adım atmana bile izin yok!"

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin