Herkes ona boş boş bakarken, Yun Che kaygısız bir şekilde kaynak oluşumuna girdi.
Yun Che-Köken: Kar Şarkısı Alemi, Ömür: 27, Yetişim: İlahi Musibet Aleminin ilk seviyesi.
Niteliklerinin nihai belirlenmesinde en ufak bir olağandışılık yoktu.
Düşük alemlerden gelen İlahi Musibet Aleminin ilk seviyesinin yetersiz yetişimindeki "utanmaz kötü adam" ve "kaynak yolun yüz karası", aslında Luo Changsheng ve geri kalan diğer katılımcıların sıralamasını geçebilmişti... Böyle bir şeye nasıl inanabilirlerdi? Böyle bir sonuca nasıl ikna olabilirlerdi?
Aslında, 300. kata çıkmak Yun Che'nin iki saatini bile almamıştı... Bundan önce hayatı hakkında düşünmesi ise 40 garip saatini almıştı ve temelde bir santim bile hareket etmemişti.
Eğer bu başka bir yer olsaydı, hem güç hem de kibir sahibi olan tüm bu "cennetin seçtiği çocuklar", bu kadar saçma bir sonucu kabul etmez, öfke ile patlamış olurdu. Ama şu anda, Sunulmuş Tanrı Sahnesindelerdi ve bu sonuç bizzat Saygıdeğer Qu Hui tarafından açıklanmıştı. Hepsinin kaşları çatık ve kalplerinde memnuniyetsizlik olmasına rağmen, Ebedi Cennet Alemini sorgulamama noktasında akılcı davrandılar... Ancak, bu hepsi için doğru değildi.
Luo Changan aniden öne çıktı. Saygısını gösterdikten sonra eliyle Yun Che'yi gösterdi, "Saygıdeğer Qu Hui, bu genç Luo Changan bir şeyi anlamadı. Nasıl olur da Yun Che, bu kadar düşük bir yetişim seviyesi ve karaktere sahip kötü adam, kaynak yolun yüz karası..."
"Çekil!" Saygıdeğer Qu Hui aniden sert bir şekilde bağırdı. "O birinci kazanan. Alışılmadık yolları olabilir, ancak kurallara karşı değildi, yani kesinlikle bu turu geçti. Sadece bu Saygıdeğer kişi değil, buradaki herkes onun yarışmayı bitirdiğini kendi gözleriyle gördü. Nasıl sonuçlar üzerine şüphe doğurabilirsin!? Nedenini bilmek istiyorsan, gidip büyüklerine sormakta özgürsün. Şimdi çekil!"
"...Evet, bu gencin düşüncesizliğiydi." Luo Changan içerlemiş bir şekilde geri çekilirken herhangi bir şey söylemeye cesaret edemedi.
Bununla birlikte, herkesin ifadesi Saygıdeğer Qu Hui, "alışılmadık yollar" deyince biraz değişti. Özellikle, sıralaması Yun Che'ye yakın olan kaynak gelişimcilerinin. Yüzü öfkeden kırmızıya dönmemiş kimse yoktu. Hatta bazıları doğrudan Yun Che'ye bakarak başlarını sallıyordu, ancak öfkelerini patlatmaya cesaret edemediler.
İlahi Musibet Aleminin ilk seviyesindeki kaynak güce sahip olan birinin ilk sırayı alması... özel yolların dışında hangi yolla mümkündü ki!?
"Öncelikle Ebedi Cennet İncisi tarafından seçilen bin "cennetin seçtiği çocuk" arasından öne çıkmayı başardığınız için ve Kaynak Tanrı Toplantısının Kutsal Tanrı Savaşına girecek "Otuz iki Kutsal Tanrı Adayı" olduğunuz için sizi tebrik ediyorum!"
"Otuz iki adaydan biri olmak sadece gücünüzün kanıtı değil, aynı zamanda hayatlarınızın ihtişamıdır."
"Ancak sonunda, "Otuz iki Kutsal Tanrı Adayı"ndan yalnızca dördünüze tanrı ünvanı verilecek!"
"Gelecek Kutsal Tanrı Savaşı, hayatınızda şimdiye kadar karşılaştığınız en sert yarışma olacak, çünkü rakipleriniz en iyiler olacak ve Doğu İlahi Bölgenin en güçlü kaynak gelişimcileriyle karşılaşacaksınız! Aynı zamanda, hepinizin gücünü ispatlama şansı olacağı ve kendinize zafer getirebileceğiniz bir savaş alanı olacak!"
"Kutsal Tanrı Savaşı, yarın yapılacak!"
"Bununla birlikte, hazırlık süresinin olmaması konusunda endişelenmenize gerek yok." Saygıdeğer Qu Hui'nin sözlerinin her biri bir çan gibi çınlıyordu. Eliyle pençe işareti yaptı. Bir anda, otuz iki yıldızı ortaya çıktı ve benzer kaynak oluşum incisine sahip tüm Kutsal Tanrı Adaylarına uçtu.