"Çıkmaz Sokak" diye de bilinen Sisli Son Vadisi genellikle sessiz bir yerdi. Buradaki orman yasası diğer bölgelere kıyasla çok daha zalimdi, bu yüzden kaynak canavarlarının kükremesi bile duyulmazdı.
Sisli Son Vadisi'nde varolan her canavar buz tabanlı güçlere sahipti ve sürgün edilen her insan birer Buz Ankası öğrencisiydi. Bu nedenle burada neredeyse hiç yangın çıkmazdı, ancak Altın Karga'nın ilahi alevleri neredeyse her yerdeydi!
Altın Karga alevleri şüphesiz burada bir atom bombası etkisi yarattı. Sayısız kaynak canavarı korkulu, şaşkın, kızgın ve tedirgin olmuş şekilde uludu.
Patlamanın yakaladığı zayıf kaynak canavarları ya yandı ya da öldürüldü, güçlü olanlarsa bu tantana içinde iyiden iyiye köpürdü. Alevlerin dışında hava fırtınalıydı ve etrafta uçuşan kar taneleri vardı. Sayısız kaynak canavarı vahşi kükremeleriyle patlamanın merkezine doğru koşturdu ve ne kadar korkunç olabileceklerini gösterdi.
"Aaaaaaah..." Alevlerin ortasında Mu Yizhou gırtalğından bir ses çıkardı ve Yun Che'den uzaklaştı. Kaynak Canavarları tarafından saldırıya uğradığı belli oluyordu. "Yun Che, sen çıldırdın mı?"
"Heh... Şimdi... Kimse kimin önce öleceğini bilmiyor!!"
Yun Che hızla kaçacağı yöne doğru bakarken çıldırmışçasına güldü.
Mu Yizhou'yu atlatamadığı için aklındaki son plan kaynak canavarlarını uyarmak ve onları onu geciktirmeleri için kullanmaktı. Hatta onu öldürseler çok işine gelirdi!
En yükek hızı Mu Yizhou'dan daha düşük olmasına rağmen Aşırı Serap Yıldırımı sahip olduğu tek teknik değildi! Ayrıca Yıldız Tanrısı'nın Kırık Gölgesi ve Ay Dağıtan Şelalesi de vardı.
Üstelik bu buz tipi kaynak canavarları Altın Karga alevlerinin saldırısı altında soğukkanlılıklarını yitireceklerdi. Bu yüzden kaçma planı çok daha kolaylaşıyordu.
Kaynak canavarlarının auraları etrafı kasıp kavurdu. Her yönden geliyorlardı.
Yun Che derin bir iç çekti ve dişlerini gıcırdattı. Yumruklarını iyice sıktı ve gözlerini kıstı.
Odaklan, zihnini boşalt... Beş duyu, ruhun sesi, hisset... Hadi bunu yapalım!!
Sadece Yun Che her yönden ona doğru gelen kaynak canavarlarının karşısında yavaşlamadı. Hatta hızlandıkça hızlandı ve ardında inanılmaz bir iz bıraktı. Ardındakiler izler kaybolana kadar alevler arasında kayboldu.
Cennet Cezalandıran Kılıç kaldırılmıştı. Yıldız Tanrısı'nın Kırık Gölgesi ve Ay Dağıtan Şelale'yi kaç kez kullandığından emin değildi, ancak alevlerin denizinde seyahat ettiği beş kilometre boyunca yüzlerce, hatta binlerce kez kullanmış olmalıydı. Vahşi kaynak canavarları tarafından basılan zeminde deprem etkisi görülüyordu ve sayıları sayılamayacak kadar fazlaydı.
Nihayet yangın çevresinden kurtulduğu zaman görüşüne giren ilk şey kaynak canavarlarından bir deniz oldu. Hepsi deli gibi ona doğru sıçradı.
Yun Che havada en az üç bin metreye çıkana kadar yükseldi. Ama kendini durduramadan birkaç Şiddetli Kar Fırtınası Şahi'ni ölümcül bir niyetle ona doğru saldırdı. Pençeler ona ulaşmadan önce şiddetli fırtınalar vücudunu kuşatıyordu.
Mavi, acımasız bir gölge göründü ve Yun Che'nin gözleri karardı.
Ejderha Ruhu Etki Alanı!
Ejderha Tanrısı'nın caydırıcı gücü bir insanın kavrayamayacağı kadar kudretli bir güçtü. Bu yüzden ejderhanın dünyayı sarsan kükremesi kaynak canavarların kaçışmasına sebep olmuştu. Yun Che'nin yanındaki Şiddetli Kar Fırtınası Şahinleri havada çırpındı ve düz bir çizgide düştü. Onu çevreleyen fırtınalar da hızla dağıldı.