Otuz İki Kutsal Tanrı Adayı (2)

274 54 0
                                    

Shui Meiyin'in derecesi kaynak gelişimci grubu içinde en alt seviyelerdeydi. Bununla birlikte, yükselişinin yanı sıra sıralaması gittikçe daha yüksek bir hale geldi. Kat koruyucusu kaynak canavarları ve kaynak gölgeleri daha güçlü hale geldikçe diğer kaynak gelişimcilerinin zor zaman geçirmesine neden oluyordu öte yandan Shui Meiyin'in ilerleme hızı daha önceki hızından yavaş değildi.

Sonunda, Ebedi Cennet Kulesi'nden çıkan yirmi yedinci kişiydi.

Tanrı İmparatorlarının her birinin bakışları onun üzerine doğru kaydı. Shui Meiyin Kutsal Tanrı Savaşına on beş yaşında girmişti, o tüm Kutsal Tanrı Toplantısına adını kazımıştı.

Yun Che adlı "kanserli tümör"ü göz ardı etseydik, aynı zamanda en düşük kaynak güce sahip olan kişi olduğu için rekoru kırmış olurdu.

Shui Meiyin belli belirsiz bir halde ışık ekranından dışarıya doğru yavaşça yürüdü diğerleri hazin bir savaştan çıkmışken o sanki bir yürüyüşten geliyordu. Hafif bir gülümsemeye sahip yüzü ile incelikle ablasının yanına bir kelebek gibi indi. Yun Che'yi görünce, en ufak bir şaşkınlık belirtisi göstermedi ve ona tatlı bir gülümseme verdi.

Yun Che, "..."

Zaman geçtikçe, Kutsal Tanrı Savaşı için giderek daha fazla yer dolduruluyordu. Ebedi Cennet Kulesindeki kaynak gelişimcilerinin ilerlemesi daha şiddetli hale geldikçe bir şeyler hissetmiş gibi görünüyorlardı.

"Haah!" Yüksek sesli bir kükremenin ortasında, otuz birinci kişi ışık ekranından çıktı.

Şaşırtıcı bir şekilde Luo Changsheng'in büyük kardeşi -Luo Changan'dı.

Luo Changan'ın yetişimi sadece İlahi Öz Alemi'nin altıncı seviyesindeydi. Bu seviyeyle Kutsal Tanrı Savaşına girmek imkansız olmalıydı ama sonuçta, son derece güçlü bir temele sahip olan Kutsal Saçak Aleminde doğmuştu. Güçlü özel kaynak sanatlarını İlahi Öz Alemi'nin yedinci ve hatta sekizinci seviyesindeki uzmanlara rağmen Kutsal Tanrı Savaşına girmesine izin vermişti.

O anda Ebedi Cennet'in Sesi tüm Ebedi Cennet Kulesi içinde yankılandı ve Kutsal Tanrı Savaşı için çok fazla zamanın kalmadığını belirtti.

Ebedi Cennetin Sesi, her kaynak gelişimcisinin zihinsel durumunu acımasızca sarstı ve ilerlemelerinin birkaç kat daha yoğun olmasına neden oldu. Daha fazla bunun üstünde durmadılar ve her adımla birlikte savaşlar gittikçe daha da ciddileşti.

Yukarı ilk çıkan olmak için her şeylerini verirlerken ölümlerin sayısı ciddi bir şekilde arttı.

Sonunda, daha fazla insan 299. Kata ulaşmıştı. Altı kaynak gelişimcisi aynı anda yükselmişti.

299. Kat tartışmasız olarak en tehlikeli ve en zor olan kattı. Çok fazla kaynak canavarının bulunmasının yanı sıra birçok kaynak gölgesini geçmenin tek yöntemi hepsini katletmekti. Birisi tüm kaynak canavarlarının ve kaynak gölgelerinin dikkatini çektiğinde, Doğu İlahi Bölgesi'nin Tanrı Çocukları'ndan birinin gücüne sahip olmadıkça birleşik saldırılar karşısında hayatta kalamazdı.

299. Kattaki altı kaynak gelişimcisi inanılmaz derecede endişeliydi ancak temkinli olmaktan başka çareleri yoktu. Uzun bir süre sonra, altıdan ikisi şiddetli bir ölümle katledildi ve diğer dördünün hızı, her türlü tehlikeyle karşılaştıkları için orijinallerinin yarısına bile ulaşmadı.

O anda yeni bir figür yaklaştı. Ondan başkası da henüz 299. Kata ulaşamamıştı. Tepeden tırnağa kanla ıslanmıştı yüzü bile kan macunu ile sıvanmıştı ve görünüşünü açıkça ayırt etmeyi imkansız hale getiriyordu. Kıyaslanamayacak kadar or savaşlardan çıktığı belliydi.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin