Ay Tanrı Skandalı

310 52 12
                                    

Skandal mı?

Kral Alemi'nin Alem Kralı hakkında bir skandal mı?

Böyle bir büyük oluşumun bir skandala sahip olması gerçekten mümkün mü?

Anlatırken Mu Xuanyin'in gözleri soğuk yıldızlara benziyordu, "Ay Tanrı Alemi'nin Alem Kralı çok uzun bir süredir bu konumda ve çok sayıda kadın ile çok sayıda çocuğa sahip. Ama hâlâ yasal bir eşi olmadı."

Yun Che tam anlamıyla anlamış gibi başıyla onayladı. Ay Tanrı Alemi'nin Alem Kralı gibi güçlü bir varlık, tüm İlkel Kaosun zirvesindeki bir kişiydi. Eşi mutlaka onunla aynı statüye sahip olmak zorunda değildi, ancak fark en azından çok büyük olmamalıydı. Yine de, Ay Tanrı Alemi'nin Alem Kralı'nın son derece yüksek konumu göz önüne alındığında, böyle bir kadın bulması çok zor olurdu.

"Onlarca yıl önce, Ay Tanrı Alemi'nin Alem Kralı'nın evlenmek üzere olduğu söylentisi, Tanrı Aleminde aniden yayılmaya başladı. Daha sonra, Ay Tanrı Aleminin tüm kralları Alem Kralı'nın Krallığınının büyük evliliğine katılmaları için davet mektupları göndermeye başladıkça olay söylenti olmaktan çıktı."

"Onlarca yıl önce?" Yun Che afallamıştı. Eğer onlar evlilik için onlarca yıl önce ilan ve hatta davetiye göndermişseler... bütün bunları neden tekrar yapıyorlar?

"Ancak o zaman Tanrı Alemindeki herkes, Ay Tanrı Alemi'nin Alem Kralı'nın karısı olacak kişiyi öğrendi. O aslında İlahi Kusursuz Bedene sahip olan bir kadın! Che'er, bu ilahi bedeni daha önce duydun mu?" Mu Xuanyin soru sorarken yan yan Yun Che'ye bakmayı da ihmal etmiyordu.

Şaşkınlıkla başını salladı, "Ay Tanrı Alemi'nin Alem Kralı tarafından yasal eşi olarak seçilmek ve onun başarısını gösteriyormuş gibi onun hakkında bilgi yaymak istemesini sağlamak için... bu İlahi Kusursuz Beden son derece şaşırtıcı bir vücut olmalı."

''Hmph! Dediğin gibi. O zamanlar, Ay Tanrı Alemi'nin Alem Kralı bunu dışarıya kesinlikle duyurmak istiyordu. İlahi Kusursuz Beden, Tanrı Aleminde en son yüz binlerce yıl önce ortaya çıkmıştı. Ay için hiçbir yolu yoktu."

"Tanrı, Alem Kralı'na böylesi bir hazineyi bağışladıktan sonra onu duyurmasını istemezdi," Mu Xuanyin soğuk bir tonda söyledi.

"..." Yun Che bu sözleri duyduktan sonra iyice çenesi gevşemişti.

"İlkel enerji hakkında ne biliyorsun?" Mu Xuanyin aniden sordu.

Yun Che başını salladı, ''Öğrenciniz bunun hakkında birkaç şey biliyor. İlkel enerji, ilkel kaosun en ilkel ve en güçlü ruh enerjisidir. Ayrıca antik tanrıların sahip oldukları güç kaynağıdır."

"Doğru." Görünüşe göre, daha düşük bir alemde doğan Yun Che'nin ilkel enerjiyi bilmesi biraz beklenmedik bir durumdu, Mu Xuanyin bir an için daralmış gözlerle ona bir bakış attı. Ardından devam etti, "Eski Tanrıların ve Şeytanların düşünülemez gücünün arkasındaki en büyük sebep, ilkel dünyanın başlangıcında ilkel kaosun başlangıç döneminde doğumlarıydı. En saf ve en yoğun ilkel enerjinin ortasında doğduktan sonra, şu anda soyu tükenmiş Gerçek Tanrı gücü ve Gerçek Tanrı fiziğine sahip oldular."

"Tanrıların ve şeytanların soyu tükendiğinde, dünya bir daha Gerçek Tanrı'nın görünümünü görmedi. Böyle bir değişikliğin nedeni, ilkel enerjinin her geçen gün daha da azalması ve saflığının bozulmasından kaynaklanıyor. Gerçek Tanrıların çağının İlkel Kaos Alemine tekrar gelmemesi doğaldır."

"Ancak... ilkel kaosun enginliği göz önüne alındığında, son derece nadir olmasına rağmen saf ilkel enerjiye ait bazı bölgeler hâlâ var. Bu saf enerji, en saf yaşam biçimi olarak görülebilen newborn*(yeni doğmuş) aurası tarafından çekilir. Bu nedenle, bazı şanslı insanlar doğumdan sonra yüz nefes içinde saf ilkel enerji ile temas halinde bulunabilirse, saf ilkel enerji onların vücudu ile kaynaşır ve onların bedeni saf İlahi Kusursuz Beden'e dönüşür!"
"Ah... demek öyle.'' Yun Che kısa süreliğine şaşkınlığa düştü. Buna "ilahi beden" denmesine şaşmamalı." Aslında antik çağda Gerçek Tanrıların doğumunun arkasındaki güç olan en saf ilkel enerjiden oluşan bir fizikti. "Bu durumda, saf ilkel enerjinin yerini önceden anlayabilirsek veya bulabilirsek, ve çevresinde bir çocuk doğmasını sağlarsak bu bebeklerin bedenleri İlahi Kusursuz Beden olmaz mıydı?"

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin