Otuz İki Kutsal Tanrı Adayı (1)

271 52 1
                                    

Yun Che'nin ses tonu hafif ve rahattı ancak herkesin sözlerini duyması için de yeterince açıktı. Ama sanki bir çeşit büyü altındaymış gibi, Tanrı Sahnesindeki insanlar sessizdi-sadece çenelerin zemine çarparken çıkardığı keskin ve net sesler sürekli olarak yankılandı.

''Güzel! Güzel! Güzel!!''

Tanrı İmparator Shitian defalarca "güzel" kelimesini haykırırken sert bir alkış tuttu. Gözlerinde alışılmadık bir ışık vardı, "Aferin, çocuk! Bu kralın ufkunu gösterdiğin görünmez ilahi becerisi ile kesinlikle genişlettin! Böyle ilahi bir beceriye tanık olmak bile bu kralın Doğu İlahi Bölgesine yolculuk yapmasına değdi!"

"Doğu İlahi Bölgesinden olman üzücü. Eğer Güney İlahi Bölgesinde doğsaydın, bu Kral seni öğrencisi olarak kabul ettiği gibi için başkalarıyla bile savaşırdı, hahahaha!"

Tanrı İmparator Shitian yüksek sesle güldü. Onun her kelimesi ani bir gök gürültüsü gibi geliyordu.

Şu ''bu kralın ufkunu genişletti'' ve ''seni bir öğrenci olarak kabul ettiği gibi için başkalarıyla bile savaşırdı,'' sözleri Güney İlahi Bölgesinin Tanrı İmparatorundan geliyordu dolayısıyla taşıdığı ağırlık hayal edilemezdi.

Daha öncesinde, Saygıdeğer Qu Hui Yun Che'nin Ustası hakkında hakaret edici sözler söylemişti. Aslında şimdi Tanrı İmparator Shitian'ın sözleri Saygıdeğer Qu Hui için suratına atılan şaplaktan daha azı değildi.

Buradaki tüm insanlar Yun Che'nin performansını açıkça görmüştü. Sadece binlerce yıldız aleminin Alem Kralları değil, aynı zamanda doğu oturma alanında rekabeti izleyen seçkin bireyler-beş büyük Tanrı İmparatoru, yıldız tanrıları, ay tanrıları ve yargıçlar-yüzlerinde şaşkın bir görünüme sahipti.

''Görünmezlik veren... bir ilahi beceri?''

"Bu ilahi yolun efsanevi hareket becerisi değil miydi...? Birinin bunu yapması gerçekten mümkün mü? Özellikle... sadece İlahi Musibet Aleminde olan bir genç için böyle bir şey mümkün mü?"

"Gerçekten böyle bir becerinin kayıtları var ama daha önce başarılı bir şekilde uygulayan kimseyi duymadık. Göz kamaştırıcı bir sanat kullanıyor olabilir mi?"

"Tanrı İmparator Shitian söyledi. Nasıl sahte olabilir?"

"Bu... bu çocuğun göründüğünden çok daha fazla yeteneği olduğu anlamına mı geliyor?''

''Onun bu şekilde geçmesi... hile olarak kabul edilmez mi? Sakın bana onun bu turun birincisi olduğunu söylemeyin...? Bu... bu olmayacak, değil mi?"

Yun Che, İlahi Musibet Alemi'nin ilk seviyesinin gücüne sahip olmasına rağmen ilk iki ön hazırlık turunu geçmişti. Sunulmuş Tanrı Sahnesinde dururken herkes onu aşağılamış ve ölmesini istemişti. Yun Che böyle bir değerlendirmeyi umursamadığı halde kendisiyle birlikte geldiği tüm alemi işin içine karıştırmıştı ancak görülen mutlak değişmezdi. Dahası, hepsi kendi gözleriyle baştan sona onun tüm yolculuğunu görmüştü.

Ancak, turunu böyle bir şekilde bitirmesi nedeniyle onu gülünç bulmadılar ve bunun yerine duygularını uzun süre sakinleştiremedikleri için şok oldular.

"Ne? Bir kez daha hile yaptığımı söylemeyecek misin?" Saygıdeğer Qui Hui'nin sert ifadesine baktığında, Yun Che düşük bir kahkaha attı. Sonrasında, sadece onun duyabileceği bir sesle şöyle dedi, ''300.kata ulaşmaktan başka bir kuralın olmadığını söyledin ve bunu kendin ilan ettin. Doğu İlahi Bölgesindeki en adil ve tarafsız kişi olarak adlandırılan Saygıdeğer Qu Hui, kendi yüzünü parçalamak konusunda tereddüt mü ediyor?"

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin