Bahis!..

323 59 3
                                    

Bu kişi Alev Tanrı Alemi Altın Karga Tarikatı'nın Huo Poyun'u. Huo Poyun Yun Che'ye bakarken nazikçe, ''Saygın rakibimin ismi nedir?''

''Yun Che. Ben düşük bir alemde doğdum fakat şu an İlahi Buz Ankası Tarikatının bir öğrencisiyim,'' Yun Che kibarca yanıtladı. Halbuki zihninde tekrar tekrar Mu Xuanyin'in neyi amaçlayabileceğine kafa yoruyordu.

''Yun Che?'' Huo Rulie aniden gülmeye başladı, "Senin öğrencinin ismi Yun(bulut) benimkinin ise Poyun (bulut kırımı). Bu hakikaten duruma güzel uyuyor, hahahaha.''

"Huo Rulie, çok sesli gülerken dilini kaybetmekten korkmuyor musun?" Mu Xuanyin'in bakışları buz tuttu. ''Yun'er, başla!''

"~!@#¥%..." Yun Che sadece emre uyabilirdi. Hemen savaş duruşuna geçti... ne de olsa rakibi İlahi Müsibet Alemindeydi! Eğer on kat daha güçlü olsaydı dahi hâlâ Huo Poyun'a rakip olamazdı. Mu Xuanyin tam olarak neyi amaçlıyordu... o bilerek onun kendisini aptal durumuna düşürmesini amaçlıyor olamazdı değil mi?

Huo Poyun ateş gibi bir ışıltı vücudunu sararken hafifçe avuçlarını birleştirdi, ''Lütfen beni aydınlat!''

Dövüş duruşu almış olsa da, doğal olarak Yun Che'nin ilk hareketi yapmasını bekleyecekti. Her şeyin ötesinde o İlahi Musibet Aleminin orta aşamasında olan saygın bir kaynak gelişimcisiydi. Daha yeni İlahi Köken Alemine giren birine karşı ilk saldırıyı yapma girişiminde nasıl bulunurdu?

Ok çoktan yaydan çıkmıştı. Yun Che'nin caymak için bir imkanı zaten yoktu. Onunla kozlarını paylaşması imkansızdı ve strateji planlamaya gelirsek... Güçleri arasındaki fark çok büyüktü. Üstelik herkes bakarken ve Mu Xuanyin'in prestiji söz konusuyken... aniden dokuz başı daha çıksa bile bu kadar kısa zamanda kazanmak için bir yol bulabileceğinden şüpheliydi.

''Tarikat Ustası.'' Tam Yun Che'nin kalbi gerginlikle yanıp tutuşmaya başladığı sırada aniden yakınlarda nezaket izleri barındıran soğuk bir ses duyuldu. Mu Bingyun ileri yürüdü ve sakince, ''Hâlâ Kutsal Salondayız, burada mücadele etmemeliyiz. Ayrıca, iki tarafta en yüksek önemle seçilen doğrudan öğrenciler. Buz ve Ateşin çarpışması kolayca son derece ciddi yaralara sebebiyet verebilir. Eğer böyle bir şey olursa bunun iki tarikat ustası için de telafisi olmaz."

"Ne? Zorla bunu iptal etmek mi istiyorsun?" Huo Rulie dudağını büktü.

''Nasıl Tarikat Ustamızın ettiği sözlerden geri dönebiliriz?'' Mu Bingyun'un kaşları örgü oldu. ''Ancak, burası tarikatımın Kutsal Salonu, bir dövüş arenası değil. Ayrıca, öğrenciler sadece kimin galip geleceğini görmek için savaşıyor. Diğerinin hayatı için değil. Bu durumda, neden sadece basit bir yöntem kullanmayalım?''

''Peri Bingyun, lütfen konuş,'' Yan Wancang çabucak cevap verdi.

Mu Bingyun Huo Rulie ve diğer ikisine döndü ve kayıtsızca dedi, ''Benim Tarikatımın çekirdek kaynak sanatı Buz Ankası Tanrı Atama Kanunu, buna karşılık Altın Karga Tarikatının ise Ünlü Altın Karga'nın Yanan Dünya Kayıtları. Öyleyse neden iki öğrencimizin kendi tarikatlarının çekirdek kaynak sanatlarını göstermesine izin vermeyelim? İkisi birbirinden birkaç yüz metre uzaklaşacak ve tarikatının çekirdek sanatıyla üç kere birbirine saldırma hakkına sahip olacak. Savunan sadece savunabilir. İki tarafta üç saldırı yaptığında, sonuç puanlama ile belirlenecek. Böylece, pis bir çarpışmaya engel olabiliriz. Bu meselenin karara bağlanması için tarikatlarımızın çekirdek sanatlarını kullanalım.''

Mu Bingyun daha konuşmayı bitirmemişken Yan Wancang çoktan onaylama ile kafasını sallamaya başladı ve dedi, ''Peri Bingyun'un fikri çok zekice. Sadece tüm önemli noktalara parmak basmıyor ayrıca yaralanmayı engelleyecek ve atmosferi de berbat etmeyecek. Ayrıca bize karşılaşma için gerçekçi bir yol sunuyor. Tarikat Ustası Huo... eğer gerçekten bir karşılaşma olmasında kararlıysan bırakta böyle olsun.''

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin