En Güçlüler Arasındaki Savaş

288 46 0
                                    

Ertesi gün yapılacak olan savaşların listesine baktıklarında, herkes kalplerinde heyecanı hissetmeye başladı.

Kutsal Tanrı Grubu'nun ilk savaşında, tekrardan Tanrı'nın Çocukları arasında bir karşılaşma olacaktı. Ancak dünün aksine, bu sefer Doğu İlahi Bölgesi'nin Dört Tanrı Çocuğu'nun en güçlüleri Luo Changsheng ve Jun Xilei arasında bir savaştı.

Hiç kimse Jun Xilei'nin Luo Changsheng'e karşı kazanabileceğine inanmasa da, ikisi arasındaki savaş kesinlikle muhteşem olacaktı. En azından Jun Xilei, Kılıç Egemeni'nin bu neslin halefinin sahip olduğu gerçek gücü tam olarak gösterecekti.

İkinci savaşta iki kız kardeş, Shui Meiyin ve Shui Yingyue aslında birbirleriyle savaşacaktı.

Böyle bir durum Kutsal Tanrı Savaşı tarihinde ilk kez gerçekleşecekti.

Kaybedenler grubunun ilk savaşında, Meng Duanxi Chao Feng'e karşı savaşacaktı. İkisi denk olduğundan kesinlikle aralarındaki mücadele çok çekişmeli geçecekti. Sonunda hangisinin kazanırsa kazansın sürpriz olmazdı.

Ancak, aynı zamanda herkesi şaşkına döndüren Kar Şarkısı Diyarı'nın son savaşı olacaktı.

"..." Mu Bingyun gözlerini ışık ekranından aldı, ve hafifçe iç çekti. Tüm olasılıklardan en kötüsü olmuştu.

Ertesi gün Yun Che'nin rakibi aslında Lu Lengchuan olacaktı.

Doğu Bölgesinin Dört Tanrı Çocuğundan biri!

Doğu Bölgesinin Dört Tanrı Çocuğu, Doğu İlahi Bölgesinin kesinlikle yenilmezleriydi. Genç kuşağa ait olsalar da, aynı kuşağın diğer insanlarına kıyasla tamamen farklı bir alemde gibiydiler. Bu, Sunulmuş Tanrı Sahnesinde iyice kanıtlanmıştı.

Mu Bingyun, Yun Che'ye baktı. Yüzündeki ifade kıyaslanamaz derecede ciddiydi ve bakışları biraz kasvetli hale gelmişti... ayrıca hafifçe titrerken ellerinin sıkıca yumruk yaptığını fark etti.

Yun Che'nin Lu Lengchuan kadar güçlü birine karşı kazanma konusunda en ufak bir güveni olmadığını biliyordu.

Mu Bingyun'un dudakları hafifçe titredi. Bir şey söylemek için çalıştı ama bunu yapamadı. Yun Che gerçek gücünün sınırlarını biliyordu ve ertesi günkü savaşta kendisine güvenmekten başka yapacak bir şey yoktu.

"Görünüşe göre bu çocuk da yolculuğunun sonuna ulaştı."

"Hayır, buraya kadar gelmesi zaten yeterli, " Brahma Tanrı İmparatoru yavaşça söyledi. "Yarın kaybedecek, ama en azından bu kralın görüşüne göre, bu Kaynak Tanrı Toplantısında en çok kazanan kişi o. O İlahi Öz Alemi'nde bulunan bir kaynak gelişimcisini yendi üstelik yalnızca İlahi Musibet Aleminde olmasına rağmen. Böyle bir yetenek göz önüne alındığında, yeteneğini kaybetmediği sürece, Ebedi Cennet Aleminde üç bin yıl boyunca kaynak gücünü ekledikten sonra bu Kutsal Tanrı Adayları arasında kim onun rakibi olabilir?"

Brahma Tanrı İmparatorunun sözlerini duyan, tüm Tanrı İmparatorlarının yüz ifadeleri değişti.

"Bu gerçekten doğru." Tanrı İmparator Shitian ağzının köşesini kaldırdı. "En azından, bu çocuk her şeyi boş yere yapmadığımı hissettirdi. Hâlâ biraz deneyimsiz olması üzücü. Bir sonraki rakibi ile aynı yaşta olsa dahi Lu Lengchuan'ın ayakkabılarını bile taşımayı hak etmez."

Yarışma sona erdiğinde, insanlar yerlerinden ayrılmaya başladı.

Yun Che çok yavaş bir hızda uçuyordu ve tek bir kelime bile söylemedi. Mu Bingyun onun yanında ona eşlik etti ve o da sessiz kaldı. Avluya yaklaştıklarında, Yun Che aniden durdu, ''Saray Ustası Bingyun, kafamı dağıtmak için dolaşmak istiyorum."

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin