insan, sahip olduğu enerji miktarı gibi zihinsel güç söz konusu olduğunda da bir ejderhadan çok daha aşağıydı. Zihinsel gücü olan bir kaynak gelişimcisini yenmek kolaydı, ancak gerçek bir ejderhayı yenmek neredeyse imkansızdı.
Bununla birlikte, tanrıların ilkel döneminde var olan tüm ejderhaların egemeni olarak, Ejderha Ruhunun bir ejderha üzerindeki şok edici etkisi, bir insandan çok daha büyüktü!
Ejderha ruhu patladığında ve kükreme gökyüzünü salladığında, antik boynuzlu ejderhanın gözlerindeki soluk parlaklık aniden kayboldu ve kızıla döndü. Kana susamış vücudu havada sertleşti ve umutsuz gücünün son kısmı hızla çöktü ve dağıldı, sanki şiddetli bir fırtınayla tanışmış gibiydi...
İlahi Köken Alemi yetişimiyle İlahi Usta aleminde bulunan ejderhanın saldırısını geri yansıtmıştı.
İlahi Usta aleminde bulunan ejderha ruhu, İlahi Köken Aleminde bulunan bir insan tarafından korkutulmuştu.
Yun Che önemsiz varlığı ile son umuduna tutunmak için elinden gelen her şeyi yaptı.
Antik Boynuzlu Ejderha ölümün eşiğinde olsa da, hâlâ İlahi Usta Aleminde bulunan bir ejderhaydı. Ejderha Ruhu'nun mucizevi sersemletici etkisi yalnızca birkaç saniyeliğine onu tutabilirdi.
Mu Xuanyin Yun Che'nin bilinçsiz vücudunu tuttu ve yavaş yavaş avucunun merkezini, soğuk ışığın göz kamaştırıcı ışınlarının sonuncusunu serbest bıraktıkça antik boynuzlu ejderhaya doğru hedefledi.
BANG--
Antik boynuzlu ejderha zaten canlılığını normal olduğundan çok daha hızlı kaybediyordu, çünkü her şeyini feda ederek son bir karşı saldırı başlatmaya çalışmıştı. Ejderha Ruhu'nun sersemletici etkisi altında, tüm gücünü kaybetmişti. Buzlu ışık ışınları onunla temas ettiğinde, büyük gövdesi hiç direnç göstermedi ve sanki bu soğuk ve yoğun mavi ışık arklarının bedenine girmesi için izin vermiş gibi görünmesine neden oldu. Göz açıp kapayıncaya kadar, tüm vücudunu buz tabakası kaplamıştı.
Boynuzlu ejderhanın kalan gücüyle, böylesi bir saldırıya karşılık vermesi mümkün değildi.
Yaşam gücünün son izi, vücudu boyunca akan soğuk enerji ile hiçliğe dönüştü... ve gözleri sonunda tüm parlaklığını kaybetti.
Ve böylece, iki antik boynuzlu ejderhanın ikisi de ölümleriyle tanışmıştı.
Mu Xuanyin yavaşça kollarını indirdi. Dışarıda salınan son enerjisiyle birlikte, uzun saçları tamamen siyahlaştı ve vücudunda en ufak bir soğuk enerji artık mevcut değildi... Aksine, bu on bin yılda hiç sahip olmadığı kavurucu bir aura, şu anda ondan yayıyordu.
Aurası o kadar zayıflaşmıştı ki, kendisi bile onu hissedemiyordu ve Yun Che'yi destekleyen kolu o kadar ağır hissetti ki, onu kaldıramadı. Son derece zehirli zehirden mustarip, şiddetli yaralanmalar ve kaynak gücünün tamamen tükenmesi... antik boynuzlu ejderhanın yaşam gücü bittiğinde, belirsiz bilinci hızla karanlığa battı.
''Ah... ben... Neredeyim...?''
Bir inilti, Yun Che'nin bilincinin derinliklerinden geliyordu.
"...Hayır... bilincimi yitiremem... antik boynuzlu ejderha ... hâlâ burada ... usta ... ölecek..."
"Uyan..."
"Uyan dedim!"
Bilinci görülmemiş derecede karanlık bir şekilde büyümüştü; belirsiz ve aynı zamanda kıyaslanamayacak kadar yoğun bir ağrı yaşıyordu... bu ağrı geçmişte yaşadığı Ay Katleden İblis İni'nin içindeki Ölüler Diyarının Udumbara Çiçeği'ni ele geçirmek için katlandığı mutlak acıya benziyordu. Bununla birlikte, gözleri aniden açıldı, sanki aynı anda birden fazla iğne tarafından saplanmış gibiydi.