Yun Che bir fırtına oku gibi tüm limitlerini kullanarak ileriye doğru hızlandı. Ancak arkasındaki iki güçlü aura sanki onun kuyruğuna saplanmak istiyormuşçasına gittikçe yaklaşıyordu.
"Waah!" Yun Che dişlerini gıcırdatırken diğer elindeki Küçük Jasmine heyecanla bağırdı. ''Enişte, o ikisi kim? Neden bizi takip ediyorlar?"
"Kes sesini!" Yun Che alçak bir sesle kükredi.
Küçük Jasmine Yun Che'nin sözlerini dinlemeden arkasına doğru kafasını çevirdi, "Sizi büyük kötü adamlar, eğer yapabiliyorsanız bize yetişmeye çalışın! Benim eniştem Ling Yun, Darkya Alemi'nin en güçlü ve en ünlü insanıdır. Sizin gibi ufak çocuklardan korkmayacaktır.''
"..." Yun Che, onu çok uzaklara atmak için kıyaslanamayacak kadar güçlü bir dürtü hissetti.
Lei Kuangfeng ve Lei Qinglie'nin kaynak auraları ve hızları Küçük Jasmine'nin söylediği şu iki kelimeyi "Ling Yun" duymaları ile bir kez daha patlayıcı bir artış kazandı.
Lei Kuangfeng'in kaynak gücü Lei Qinglie'den daha yüksekti. İkincisinin hızı Yun Che'nin hızıyla kabaca aynıydı, diğeri ise yavaş yavaş hedefine yaklaşıyordu.
Yun Che düşmanının bir buçuk kilometreden daha az mesafede olduğunu görünce kaşlarını çattı. Küçük Jasmine'i uzaklara doğru fırlattı ve silueti süzülürken arkasında yüksek sesli bir çığlık bıraktı. Sonrasında, birdenbire durdu ve vücudundaki tüm kaynak güç dalgalanmaları şiddetle patladı.
BOOM!
Kabaran dalgalar alan boyunca ses patlamalarıyla kaplandı ardından Lei Kuangfeng göz açıp kapayıncaya kadar Yun Che'nin önüne geldi. Lei Qinglie de bir süre sonra onları yakaladı. İkisinin auraları sıkıca Yun Che'ye kitlendi.
''Demek bu sensin... Ling Yun?'' Yun Che'ye sabit bir şekilde bakarken, kalplerindeki kimliği hakkında şüpheli hissettiler.
Şaşırdıkları şey, Yun Che'nin sahip olduğu auranın İlahi Ruh Alemi'nin erken aşamalarında olmasıydı. İlahi Ruh Alemi'nin sadece erken evrelerinde olan bu genç adam, seçkin mezhepimizi böylesi zor bir duruma mı zorladı?
Ayrıca, sergilediği hız da İlahi Ruh Alemi'ndeki bir kişinin başaramaması gereken bir şeydi.
''Heh,'' Yun Che küçümseme dolu bir bakış attı, ''Siz çocuklar, tarikatınıza geri dönün ve rapor verin. Neden dışarıya çıkıp ölümü aramakta bu kadar ısrar ediyorsunuz!?"
Yun Che son derece güçlü bir kaçma yeteneğine sahipti. Eğer Kaynak Koluyla Gizli Akan Yıldırımı kullanırsa, düşmanlarının auralarına kilitlenme ve takip işlevlerine müdahale etme olasılığı çok daha yüksek olurdu. Ay Dağıtan Şelale'nin aura ayırma yeteneği ile, başarı oranı birkaç kat yükseliyordu. Ona kilitlenen auralardan kurtulduktan sonra kendisini mutlak bir şekilde gizleyebilirdi ve onların ruhu dahi duymazdı.
Lei Kuangfeng ve Lei Qinglie'den kurtulmak istiyorsa, onun için oldukça basit ve kolay bir iş olacağı söylenebilirdi.
Eğer tek başına olsaydı, bu mümkün olurdu. Ancak Küçük Jasmine'den kurtulamadığı sürece... aynı sonuca ulaşması kesinlikle imkansızdı.
Yun Che hayatının risk altında olduğunu bilse dahi onun için önemli gördüğü kişileri korumakta kesinlikle tereddüt etmezdi. Ancak, o kesinlikle değerli bir insan değildi... ya da başka bir deyişle, aptalca bir şekilde hayatını tehlikeye atmasına değecek biri değildi.
Küçük Jasmine'i hemen terk etmeli ve sonra en yüksek hızda kaçmalıydı. Ama nedense, böyle bir fikir aklına gelmemişti... ve kendisi bu kadar zaman boyunca neden bunu düşünmediğini de tam olarak bilmiyordu.