Üç Altın Karga Mezhebi genci eğilmiş kafalarla dikkatlice yürüdü. Aynı hizada durup sıralandılar. Sanki ceza bekleyen üç küçük çocuk gibi görünüyorlardı.
Huo Poyun görünüşlerine bakarak başını salladı ve gülümsedi. "Tamam, tamam. Daha fazla uzatmaya gerek yok. Ben bile Kardeş Yun'un önünde yenilgiyi kabul etmek zorunda kaldım. Şimdi memnun musunuz?"
"Biz... Biz..." Soldaki çocuk tekrar tekrar başını salladı.
"Üzgünüm Büyük Kardeş Yun. Sahip olduğunuz gücü tahmin edemedik ve sizi rahatsız ettik." Bunu söylediğinde sağdaki çocuk da derinden eğildi.
"Bu kadar güçlü olduğunuza inanamıyorum Büyük Kardeş Yun... Poyun'un sizi çok övmesine şaşmamalı. Biz sizin gücünüzün hangi seviyede bulunduğunu daha öncesinde anlayamamıştık, ancak şimdi... Biz yanılmışız."
Bir gelişimcinin kaynak sanatı kişinin mizacını çok etkilerdi. Bu Yun Che'nin uzun zamandır bildiği bir şeydi. Kar Şarkısı Diyarı'ndaki kaynak gelişimcileri son derece güçlü buz kaynak sanatlarında yetişim yaparlardı. Yani neredeyse kayıtsız olduklarını, hatta dış dünyadan ilgilerini çektiklerini dahi söyleyebilirdiniz. Aynı şekilde Alev Tanrı Alemi'nin gelişimcileri tamamen farklı kişiliklere sahipti, çünkü son derece güçlü kaynak sanatları yetiştirirlerdi. Çoğu oldukça inatçı ve açık sözlüydü.
Onlar duygularını kolları üzerine giyerlerdi ve başlangıçta kabul etmedikleri birine kaybettilerse gönülden ona teslim olurlardı. Duygularını asla saklamıyorlar ya da bastırmıyorlardı.
"Hahaha, endişelenecek bir şey yok. Anlaşmazlık yoksa sorun yok değil mi?" Yun Che asla havalanacak bir insan değildi. "Oh doğru, isimlerinizi sormadım."
"Merhaba Büyük Kardeş Yun. Benim adım Huo Liaoyuan (ovaları yakan ateş)." dedi sağdaki çocuk.
"Merhaba Büyük Kardeş Yun. Benim adım Huo Liaotian (gökleri yakan ateş)." dedi soldaki çocuk.
"Merhaba Büyük Kardeş Yun. My name is Huo Liao... Ah, hayır! Benim adım Huo Wenrou (nazik ateş)." dedi ortalarında bulunan kız.
"..." Yun Che, genç kıza kelimenin tam anlamıyla bir bakış attı... Sadece bir kişinin kişiliğinin onların adı gibi olduğunu söyleyen kör adam kim!
Huo Poyun etrafına baktı ve şüpheyle sordu: "Kardeş Yun, neden Usta seninle birlikte değil?"
"Acil bir şey yüzünden ayrılmak zorunda kaldı." Yun Che bir an için tereddüt etti ancak gerçeği saklamadı. "Mezhep Ustası Huo'nun oğlunun durumu kötüleşmiş gibi görünüyor."
"Ah!" Üç genç öğrenci aynı anda bağırdı.
Huo Poyun da bunu duyunca şok olmuş gibi görünüyordu. Bundan sonra yumuşak bir iç çekti. "Anlıyorum... Kardeş Yun, burası ıssız ve kısır. Bu yüzden sana gösterebileceğim pek çok yer yok. Eğer sorun olmazsa, acaba Kardeş Yun'un bir planı var mı?"
Yun Che güneye doğru baktı. "Tanrı'nın Gömülü Cehennem Hapsi'nin güneye sadece yüzlerce mil uzaklıkta olduğunu duydum. Müsaitsen beni ziyaret için Tanrı'nın Gömülü Cehennem Hapsi'ne götürebilir misin? Dürüst olmak gerekirse bu yer hakkında söylenenleri duyduğum günden beri seni arıyorum."
"Ben..." Huo Poyun şaşkın görünüyordu. "Bu başka bir zaman olsaydı isteğin hiç sorun olmazdı. Ama şu anda Boynuzlu Ejderha..."
Huo Poyun aniden kaşlarını ördü ve fikrini değiştirdi. "Boşver. İsteğin böyleyse neden olmasın? Boynuzlu Ejderha zaten henüz kendini göstermeyecektir."