Buz Ankasından Hediye

280 54 1
                                    

Yun Che uzun bir süre Mu Xuanyin'i aramaya devam etti ancak yine de onun izini bulamadı.

Bir olasılık düşünmeye başladığı anda... Oh doğru! Şu anda, Kutsal Tanrı Savaşı devam ediyor. Acaba Usta bir yıldız tabletiyle savaşı izliyor olabilir mi?

Saray Ustası Bingyun dönüşümü Ustama bildirmemiş olabilir mi?

Yun Che için zaman çok kısaydı. Diğer şeyleri göz ardı ederek direk olarak Cennetsel Cehennem Ayazı Gölüne doğru uçmuştu.

Puslu sis yukarıdaki gökyüzünde dolaşıyordu çünkü kesinlikle güzel bir bakış sessizce Yun Che'nin figürünü mesafeyi kat ederken izledi.

''Sigh,'' Soluk bir iç çekti ve melankolik sesi derin bir çaresizlik duygusu içeriyordu. Zihninde her zaman sessiz kalmış dalgalanmalar şu anda hareketlenmeye başlamıştı.

''Acaba bacaklarını kırmalı mıyım...?'' Hafif bir tonda kendi kendine söylendi.

--------------

Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü etrafındaki bariyer Yun Che'yi engellemedi. Doğrudan içinden geçti ve Tanrı Aleminde en çok tanıdığı yere gitti. Doğrudan göksel göle atlamadan önce soluk bir nefes çıkardı ve göksel gölün dibine doğru ilerledi.

Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü, inanılmaz derecede yoğun bir soğuk aura içeriyordu ancak vücudunun ve ruhunun hoşnutluğunu son derece tazelenmiş olarak hissetti. Sayısız serin ve ferahlatıcı auralar hızlıca vücuduna indi. Bu auralar sadece enerjisine dönüşmezlerdi aynı zamanda kaynak gücünü yeniler ve yaralanmalarını son derece hızlıca yok edebilirdi. Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü, yetişiminin bu kadar hızlı ilerlemesinin en önemli nedenlerinden biriydi.

Ancak o anda, Yun Che, bu rahat ve ferahlatıcı auraların tadını çıkarmak için yeterli sakinliğe sahip değildi. Mümkün olan en hızlı hızla aşağıya doğru ilerledi.

Yüz metre...

Bin metre...

On bin metre...

Elli dört bin metre...

Aniden, berrak ve kristalimsi mavi ışık tamamen karanlık sualtı dünyasında ortaya çıktı. Yun Che'nin görüşünde gölün altındaki soğuk damardan gelen mavi bir ışık ortaya çıktı.

Yun Che hızla yavaşladı ve çok geçmeden bacakları kristal benzeri parçalanmış kum tabakasına bastı.

Cennetsel Cehennem Ayazı Gölünde çok kalsa da bu ikinci gölün dibine inişiydi.

Mavi ışıkla parlayan damarı takip eden Yun Che yavaş yavaş ilerledi. Fazla zaman geçememişti ki yarı saydam bir buz bloğu ileride belirdi. Masmavi dünyasında sessizce gömülü bir haldeydi.

Buz bloğu içinde kıvrılmış bir konumda olan bir kızın hayali bir figürü vardı. Yeşim kolları dizlerinin etrafına sarılıydı ve güzel boynu dizlerinin arasına gömülüydü. Vücudunda tek bir kıyafet yoktu. Bacakları beyaz mücevherler kadar iyiydi, uzun ve inceydi. Onun yeşim benzeri ayakları bir lotus gibi küçük ve zarif idi. K.N: Yeşimi görünce bir rahatlama olmuyor değil :D Kar beyaz cildi, ayların ve yıldızların parlaklığına sahip yeşimden yapılmış gibi görünüyordu.

Açık mavi sudan geçerek parlayan beyaz ışık dökülüyor, yüzünü ve bir kızın vücudundaki en yasak yeri başkalarının bakışlarından koruyordu.

"Yun Che... neden buraya geldin?"

Yun Che bir süre sessizce durdu, kendini nasıl ifade edeceğini düşündü. Zihninin içinde kızın rüya gibi güzel ve narin sesini zaten duymuştu.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin