İlahi Kara Ruh Tarikatı.
Öğrencilerinin cesetlerini taşırken delice acele eden Lei Kuanfeng, nihayet tarikata ulaşabilmişti ancak görünüşüne bakıldığında hâlâ korkusundan kurtulamadığı belliydi. İlahi Kara Ruh Tarikatı'nın Salon Usta Yardımcısı olarak oldukça seçkin bir pozisyondaydı ancak Darkya Alemi'nde ilk kez böyle garip ve korkunç bir şeye tanıklık ediyordu.
Tam da ana salon ustasının mekanına girmek üzereyken, o anda ona doğru yürüyen bir kişiyi gördü ve hemen hızını artırdı.
Kısa ve şişmandı ancak gözleri ürkütücü bir soğukluk taşıyordu. Yüzündeki kayıtsızlık, ona yaklaşan insanların kalplerini korkuyla doldurması için yeterliydi. İleriye doğru adım attığı her seferinde ortaya çıkan korkunç bir baskı duyusu, tüm ortama yayılıyordu. Bu dehşet verici aura, İlahi Öz Alemine aitti. Nereye gittiği önemli değildi, mezhepteki tüm bekçi öğrenciler hemen diz çöküp ona boyun eğecekti.
Lei Tiangang otuz-dördüncü sarayın ana salon ustası ve Tarikat Efendisinin kuzeniydi. İlahi Kara Ruh Tarikatının tüm büyükleriyle aynı konuma sahipti ve onun kaynak gücü İlahi Öz Alemi'nin orta aşamalarını geçerek, zirve seviyesindeydi. Darkya Alemi'nin zirvesinde yer alan varlıklardan biriydi, bu da onun konuştuğu veya hareket ettiği zamanlar insanların ifadelerini değiştirmesine neden oluyordu. Tarikat içinde veya dışında olsun, kimse onu rahatsız etmeye cesaret edemezdi.
"Ana Salon Ustası" Lei Kuangfeng hızlı bir şekilde Lei Tiangang'a koştu.
Lei Kuangfeng'in ellerindeki cesetleri görünce, Lei Tiangang kaşlarını çattı, ''Onlara ne oldu?''
''Ana Salon Ustası, bu ast, Kara Ruh Dağında salon ustası yerine bugün öğrenci seçim değerlendirmesini denetliyordu. Ama beklenmedik bir şekilde... Kara Ruh Dağında hepsinin cesediyle karşılaştım.'' Lei Kuangfeng cevap verirken alnındaki soğuk ter damlalarını sildi.
''Ne!?'' Lei Tiangang öfkeden çıldırdı. "Birileri benim İlahi Kara Ruh Tarikatımın müritlerine karşı komplo kurmaya cesaret mi etti? Bunu kim yaptı?"
"Bu astın bu konu hakkında hiçbir fikri yok" Lei Kuangfeng yanıtladı. "Bu ast onları fark ettiğinde, hepsi çoktan ölmüştü. Bütün olay iki saat içerisinde oldu. Bu ast, onlar eğitim süresi içindeyken tüm ruhsal duyusunu onlarla bırakmıştı ve bu süre zarfında herhangi bir olay söz konusu olmadı.''
"Ne dedin sen?" Li Tiangang kaşlarını ördü çünkü söyledikleri çok gerçekçi durmuyordu.
Lei Kuanfeng elindeki ceseti indirdi, ''Sadece bu değil, bu öğrencilerin öldüğü yol da son derece garip. Onlar fark bile edemeden hepsinin kafası kesilmiş... yaşayan ölülere dönüşmüşler."
Lei Tiangang elini uzattı ve bir cesedin göğsüne yerleştirdi. Kısa bir süre sonra, kaşlarını tekrardan çattı. Daha sonra başını avuçları arasına aldı ve yavaş yavaş karanlık ve belirsiz bir ifade ile ayakta dikildi ve çok uzun bir süre için bu şekilde kaldı.
''Ana Salon Ustası, ölümlerinin arkasındaki sebep tam olarak ne?" Lei Kuangfeng sordu.
Lei Tiangang gözlerinde kasvetli ve bulanık bir ifade vardı, ağır bir sesle sordu: "Bu öğrencilerin cesetlerinin yeri senden ne kadar uzaktı?"
''Yirmi beş kilometreden ne daha fazla, ne de az,'' Lei Kuanfeng yanıtladı.
"Hmph! Eğer doğruyu söylüyorsan, düşman bu kadar kısa bir mesafede olsa bile yüz öğrenciyi kimseyi korkutmadan veya senin tarafından tespit edilmeden öldürebildi... Bunu benim yapmam bile mümkün değil!''
Lei Kuangfeng konuşurken korkuyordu, "Bu ast Ana Salon Ustasının gözleri önünde yalan söylemeye cesaret edemez!"
"Yani söylediklerimi kabul ediyorum!" Lei Tiangang'ın yüzünde hâlâ karanlık bir ifade vardı. "Ölümleriyle tanıştıkları yol daha da tuhaf. Vücutlarında iç veya dış yaralanma yok ve hatta yaşam gücü hâlâ vücutlarında bulunuyor, sanki bir ruh arama tekniğiyle öldürülmüşler gibi... Bu öğrenci zaten İlahi Ruh Aleminde dolayısıyla ruhu saldırıya yenilemez. Direndikleri sürece, Tarikat Efendisi'nin onların ruhunu arayabilmesi bile imkansız olurdu!"