"Zaferi hak etmiyorum."
Bu tür kelimeler Doğu Bölgesinin Tanrı Çocuğu tarafından pek çok insanın önünde söylenmişti. İnsanlar sersemlemişti ancak aniden tepkisinde herhangi bir şaşkınlık olmadığını fark ettiler. Aksine, sözleri kalplerinde garip bir rezonansa yol açtı.
"Tarikat Ustası, genç efendi..." bir Gizlenen Gökyüzü Alemi büyüğü aniden konuştu.
Ancak, Gizlenen Gökyüzü Alemi Kralı elini kaldırdı ve onun devam etmesini engelledi. Bakışları şaşırtıcı bir şekilde onaylıyordu.
Saygıdeğer Qu Hui kaşlarını çatmış bir halde tekrar sordu, "Lu Lengchuan, bu senin son uyarındır..."
"Teslim oluyorum!" Lu Lengchuan Saygıdeğer Qu Hui'nin sorusunu bitirmeden önce ilan etti. Bu sefer, kelimeler eskisinden daha da rahatsız ediciydi.
Yun Che, "..."
Saygıdeğer Qu Hui denemeyi bıraktı ve ilan etti, "Lu Lengchuan Kutsal Tanrı Savaşı'nda teslim oldu!"
"Yun Che kazandı ve yarın altıncı Kaybedenlerin Grubunda savaşa girecek!"
Kısa bir sessizlik oluştu ve ardından izleyici standı gök gürültüsüne benzer alkışlara ve dünyayı sarsabilecek tezahüratlara ev sahipliği yaptı.
Lu Lengchuan galip gelmişti ancak yenilgisini kabul etmişti. Sunulmuş Tanrı Sahnesi'nde alkış ve tezahüratlar, bir gelgit dalgası gibi devam etti. Sayısız kaynak gelişimcisi ayaktaydı ya da havada uçuyordu. Bu savaşın itibarı Luo Changsheng ve Jun Xilei arasındaki savaşı aşmıştı.
Yun Che yavaşça etrafına baktı ve zorlukla bir şeyler söyledi... ''Kazanmamı isteyen bu kadar insan olduğunu fark etmemiştim.''
Birisi savaşı hatırlayacak olsaydı, Yun Che'nin neredeyse tek adamlık gösterisi olduğunu fark ederdi. Tekrar tekrar her göz bebeği bu savaşı hatırladıkça kaynayan bir alevle dövülüyordu. Tekrar tekrar gözlerinin önünde mucizeler yaratmıştı.
Lu Lengchuan Doğu Bölgesinin ünlü Dört Tanrı Çocuğundan birisi olmasına rağmen Yun Che başından sonuna kadar kendi kalp atışlarını çeken biriydi. Bugün performansı, ateşlediği Altın Karga alevleri kadar parlaktı, oysa Lu Lengchuan gerçekten parlaklığına eklenen bir parça alevdi.
Bu Yun Che'nin savaşıydı. Bu, Doğu İlahi Bölgesine ait mucizevi bir savaştı.
Yun Che, bu savaşta Lu Lengchuan'dan çok daha fazla kazanmayı hak etmişti! Yun Che, Tanrı Tezahürünü çağırdığı zaman ve Lu Lengchuan'ın bariyerlerinin her üç katmanıyla meydan okuduğu andan bu yana, neredeyse her seyirci, Gizlenen Gökyüzü Alemi öğrencilerinin büyük bir çoğunluğu da buna dahil olmak üzere, Yun Che'yi izliyordu.
Bu yüzden seyirciler Altın Karga alevleri sönüp Lu Lengchuan ayağa kalktığında alışılmadık derecede sessizlerdi. Bu yüzden hepsi şu ana kadar memnuniyetsiz ve isteksiz görünüyorlardı. Saygıdeğer Qu Hui Yun Che'nin zaferini ilan ettiğinde, tezahüratlar o kadar yüksekti ki gök gürültüsü dokuzuncu cennetten inmiş gibiydi.
Bu savaşın gerçek zaferi olan bu büyük tutarsızlık gerçekten ortadaydı.
"Yun Che!"
"Hahahaha ... aferin oğlum!!"
Kar Şarkısı Diyarı'nın yaşlıları ve öğrencileri artık heyecanlarını ve gözyaşlarını tutamıyorlardı. Ebedi Cennet Alemi'nin 'saygı' göstermeyi unutup Yun Che'yi çevreleyen Sunulmuş Tanrı Sahnesi'ne koşarken çok heyecanlıydılar. Eğer genç adam acı bir şekilde yaralanmasaydı, kutlamada onu havaya uçururlardı.