Ruh Dokunuşu

280 57 2
                                    

Layık değilsin...

Jasmine'in ağzından bu kelimelerin her çıkışında her seferinde bir öncekinden daha fazla aşağılama ve sabırsızlık barındırıyordu.

Jasmine Mavi Kutup Yıldızındayken, Mavi Kutup Yıldızıyla ilgili her şeyi hor görmüştü. Mavi Kutup Yıldızında karıncadan daha fazla değeri olan hiçbir şey yoktu... O hariç.

Ama şimdi...

Buluşmaları hakkında sayısız düşüncelerde bulunmuştu, Jasmine tarafından hakaretlere maruz kaldığı veya dayak yediği düşünceler... Lakin hiç beklememişti ki buralara kadar gelip ona yüzünü dahi göstermesin ve sadece nefretini, küçümsemesini ve sabırsızlığını göstersin.

"Jasmine..." Yun Che belirsiz bir süreden sonra kendisini sakinleştirdi ve belirsiz bir sesle dile getirdi. "Sen bir Yıldız Tanrısın ve ben... kesinlikle... sana layık değilim."

Jasmine, "..."

"Kökenim olsun, yetişimim veya pozisyonum olsun bir Yıldız Tanrısı ile konuşmak için kayda değer hiçbir vasfım yok. Hâlâ yaşıyor ve burada ayakta duruyor olmamı dahi sana borçluyum... Bana verdiğin her şeyi hayatımla ödemeye çalışsam bile yetersiz kalır. O yüzden zaten senden bir şey istemeye hakkım yok..."

"Hayatınla mı? Hah, bunun lüzumu yok," Jasmine alaycı bir tonda. "Vücudunun ruhumu kirlettiği gerçeği var ama en azından biraz işlevin vardı. Şuan ise, aşağılık hayatının benim için değeri yok. Bana bir gıdım bile yaklaşman Yıldız Tanrı'sı vücuduma bir lekedir. Kendini o berbat kadınların için saklasan daha iyi edersin! Acele... et... ve... kaybol!! Beni seni buradan atmaya zorlama. Eğer öyle olursa ortaya hiç hoş olmayan bir manzara çıkar!"

Jasmine'in tonu ve sözleri kalbe saplanan bir hançer gibiydi. Yun Che onun konuşmasında isteksizlik veya tereddüt olup olmadığını anlayamaya çalıştı... ama zerresi bile yoktu.

"... Jasmine, Ben... kesinlikle senin düşüncelerini bildiğimi sanmıyorum veya benim seni özlediğim kadar özlediğini de düşünmüyorum. Ama en azından reddedilemeyecek bir şey var... Büyük bir çaba sarfettim ve bu üç yıl boyunca her günümü riske atarak seni Tanrılar Alemi'nde bulmak için harcadım. Neticede ben Kutsal Tanrı Savaşına girmekte bile tereddüt etmedim sırf sen adımı duyabilesin diye. Bana karşı sadece kibrin kaldıysa bile en azından... sana bir bakış atmama izin ver. Sana söylemek istediklerimi izin ver yüzüne karşı söyleyeyim ve..."

"Sağır mısın!?" Sözlerine karşı Jasmine'in sesi biraz bile değişmedi. Bunun yerine bir anda sinirlendi. "Kapa çeneni! Senin gülünçlük ötesi konuşmalarını dinlemek istemiyorum. Bana bela getirmeden buradan kaybolmalısın. Senin gibi birinin benden hiçbir şey istemeye hakkı yok!"

Bilinçsizce ellerini sıkarken Yun Che'nin gözlerinin kenarları titredi. Kendisine yabancı bir uyuşma hissi bütün vücudunu kapladı, ve hemen kayboldu... Derin bir nefes alıp hafifçe söyledi, "Benim kesinlikle... böylesi bir hakkım yok. Ama ben... seni bu kadar zorlukla karşılaştıktan sonra buldum. Böylece pes etmeye razı değilim... En azından seni görmeyi nasıl hak ederim söyleyemez misin!?"

"Oh?" Jasmine'in ses tonu oynaklaştı, "Hatalarını anlayıp, düzeltmek yerine acı çekene kadar anlayamama huyunun hiç değişmediğini görüyorum. Hah... Pekala öyleyse. Geçmişte beni kurtarmış olduğunu ve bütün çabanla Tanrı Alemi'ne gelişini varsayarsak... Sana bir fırsat tanıyacağım."

Yun Che aniden başını kaldırdı.

"Ancak, aklında bulunsun bu, benden alacağın tek fırsat olduğunu unutma. Eğer dediklerimi başarırsan, seninle yüzyüze buluşacağım ve bilmek istediğin herşeyi anlatacağım," Jasmine bambaşka bir tonda söyledi. "Ama başaramazsan, hemen buradan kaybolacaksın ve gezegenine geri döneceksin! Bir daha Tanrı Alemi'ne adım atmayacaksın!"

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin