Yeşim renkli ışık göründüğünde yavaşça dalgalanan sis dağılmadan önce aniden karıştı ve katman katman eridi. Birkaç dakika sonra, Yun Che'den bir metre uzaklıktaki koyu yeşil sis, her zamanki karanlık ve bulanık havayı geride bırakarak tamamen kaybolmuştu.
Yun Che ilerlemeye başladı. Adımları yavaş değildi ama zehirli sis sanki yutuluyormuş gibi dağılmaya devam etti.
İmparator Nanlie'nin yüzüne bir inançsızlık ifadesi sıvandı. Kendilerini korkutan zehrin dağılmasını izleyen alem kralları bu gösteriş karşısında şaşkınlıkla durdular. Onların gözleri, Yun Che'nin elindeki yeşim yeşili kaynak taşa kilitlendi.
Bu zehirli sis korkunçtu. Bunu ilk elden deneyimlemişlerdi. Yun Che, onu dağıtma yeteneğine sahip olduğunu söylediğinde, hiçbiri Mu Baimei de dahil olmak üzere ona inanmamıştı. Bu kesinlikle sahip oldukları bilgi birikiminin ötesinde yaşanan bir olaydı. Kim böylesi bir mucizeye tanık olacaklarını düşünürdü.
"Bu..." Üçü de birbirlerine baktılar ve şok oldular.
"Küçük kardeşim, elindeki ilahi taş nedir? Çok etkili!" Mu Baimei bağırdı. Bir kral olarak, sıradan hazineler onu asla böyle bir şokta bırakamazdı.
İmparator Nanlie artık gülemiyordu hem kendisi hem de Han Kuan, doğrudan Yun Che'ye baktı.
Yun Che neşeli bir ifadeye sahipti. Aceleyle cevap verdi: "Ada Ustası Mu, bu, ustamın bana eğitime girmeden önce verdiği bir eşyadır. Bu maddenin Kuzey İlahi Bölgesinden şeytan zehiri dışındaki şeyler için çok güçlü bir arındırıcı güç içerdiğini, gökyüzünün altındaki her şeyi arındırabileceğini söyledi. Majesteleri zehir çok güçlü olduğunu haykırdığında, bu küçük gerçekten endişeliydi ama bu taş ustamın yapacağını söylediği şeyi yapıyor. Bu harika!"
"Ustan mı? Onun kimliği ne? Darkya Diyarında doğduğunu söylemiştin, ama bu kral Darkya Diyarında, zehir sanatlarında yetkin olan herhangi bir uzmanı hiç duymamıştı.''
"Ah... Bu küçük gerçekten Darkya Aleminden ama ben gençken her yerde ustayı takip ettim ve usta Darkya Aleminden değil. Onun kimliği... bunu söyleyemem çünkü ona karşı başkaları tarafından kurulan komplolar var, bu küçük eğitime çıkmadan önce, adını asla söylememe konusunda beni uyardı. Onun öğrencisi olarak talimatlarına saygı göstermeliyim, umarım Majesteleri beni affedecektir." Yun Che dürüstlüğün bir resmiydi, ama dürüstlüğü saçmasapandı.
"Anlıyorum." Mu Baimei daha fazla sormadı ve yavaşça başını salladı. "Sadece bu hazineye dayanarak, efendinizin kesinlikle güçlü bir uzman olduğunu söyleyebiliriz."
Yun Che hızlandı ve zehirli sis katman katman dağılmaya devam etti. "Sözleri için Ada Ustası Mu'ya teşekkür ederim, ama bu arındırıcı kaynak taşı hiçbir tür mucizevi olarak kabul edilemez. Usta bir zamanlar tek bir kullanımı olduğunu söyledi. Arındırıcı gücü tamamen serbest kaldığında, işe yaramaz, sıradan bir taş olacaktır."
"Ah, gerçekten çok yazık." Mu Baimei, ona inanıp inanmayacağından emin değildi.
İki ila üç kilometre ilerledikten sonra, Yun Che'nin elindeki "arındırıcı taş" daha da koyulaşmıştı ve zehirli sis aniden çok zayıflamıştı. Yun Che yürümeye devam ederken, koyu yeşil sis bir anda kayboldu. Önlerinde artık karanlık bir geçit değil, inanılmaz derecede kalın ve ağır görünümlü bir taş kapıydı.
"Başarılı!" Yun Che sevinçle bağırdı. "Neyse ki bu zehirli sis çok uzun değildi. Görünüşe göre karşımızdaki çıkış kapısı... oh, hayır... giriş kapısı! "
Birkaç kilometre, ilahi yolun kaynak gelişimcisi için çok kısa bir mesafeydi ancak bu korkutucu zehirli sis, bu üç büyük alem kralını dahi çaresiz bırakmıştı.