Darkya Şehri Yun Che için mutlak bir tehlike üssüydü. Sürekli gergindi, sanki diken üstünde yaşıyordu.
Ancak, şu andan itibaren, hiçbir şey umrunda değildi. Siyah Tüy Tüccar Loncasının izini keşfedip keşfetmeyeceğini göz ardı etti. Kaynak enerjisini maksimuma çıkardı ve bir yıldırım arkı gibi Darkya Şehri'nin zifiri karanlığının üstünden havayı yararak ilerledi. Bu yıldırım onu duyan tüm kulakların zarar almasına neden olacak kadar sesliydi.
He Lin'i orman ruhlarının gizli mekanına götürmek üzere yanına aldığında, He Lin'in bedeninde herhangi bir izleme nesnesi olup olmadığını kontrol etmişti.
Ancak kim böyle bir şeyin bu dünyada var olduğunu bilebilirdi ki, ''On Bin Mil Ruh Kovalayan Tütsü''!
Sahte olmalı... Böyle bir şey nasıl var olabilir? Kesinlikle olamaz!
Darkya Şehri arkasında kaybolmuştu. Dişlerini sertçe sıkmıştı, neredeyse süreç içinde bir kısmını kırdı.
Yaklaşık yarım saat boyunca orman ruhlarının yanında kalmıştı. Ayrıldığından beri sadece üç ila dört saat geçmişti. Eğer olan her şey doğruysa, o zaman bu zaman dilimi içinde...
Bu gerçek olmasa iyi olur!
Yun Che'nin varlığı sakin Darkya Şehrinin gökyüzünü gök gürültüleriyle doldurmuştu, üstelik He Lin'i eve götürdüğü hızından çok daha hızlıydı. O çılgınca bir an için durmadan düz kalın ormanın içine doğru uçtu.
Yoğun ormana giren Yun Che hızını düşürmedi, azgın bir kasırga gibi yaprakları yırttı, çimen ve gökyüzünden dönen çiçekler her yere saçılıyordu. On binlerce yaşında olan eski ağaçlar parçalanmaya ve toza dönüşmeye başladı.
Zar zor yeri ezberledikten sonra, Yun Che nihayet gizli girişin yattığı yere geldi. Antik ağaçların sırası önünde durdu. Hemen indi ve göz bebeklerini küçülttü.
Hayali formasyonla kaplanmış alan tamamıyla kırılmıştı. Yeşilimsi siyah sarmaşıklar sanki bir kasırga tarafından süpürülüp parçalanmış gibi görünüyordu. Asma parçaları yere saçılmıştı.
Önündeki dünyada sessizliğin ve kemik delici soğukluğun oluşturduğu sessiz bir resim vardı.
Yun Che'nin kalbi bir an için durmuştu. Onu çevreleyen soğukluğu hissettiğinde bakışlarını düzeltti. Yavaş yavaş ilerlemeye başlamadan önce orada bir şaşkınlık içinde durdu. Her adımında ruhunun soğuk iğneler tarafından delindiğini hissediyordu.
Ezilen ve parçalanan asma yığınlarını geçtikten sonra durma noktasına geldi. Vücudu sallandı ve yüzü tamamıyla soluklaşırken keder tüm havaya yayıldı. Sanki tüm kanı anında vücudundan boşaltılmış gibi hissetti.
Zümrüt yeşili geniş arazisi ve onun bitki örtüsü, şimdi tamamen yıkıma uğramış bir sahneyi gösteriyordu. Antik ağaçlar yıkılmıştı, orman evleri çökmüştü ve her şey şiddetli geçen bir savaşın izlerini taşıyordu. Resmedilmeye değer araziden geriye kalan tek bir şey vardı; ölümcül sessizliğin ortasında, soğuk rüzgarların eşlik ettiği yeşil kan lekeleri.
Orman ruhlarının cansız bedenleri birbiri ardına sanki bir mayın tarlası gibi dizilmişti. Yun Che'ye en yakın vücudun gözleri hâlâ açıktı. Zümrüt yeşili ışığı gözlerinden solmuştu, geriye kalan tek şey korku ve umutsuzluğun belirtilerini gösteren ölü soluk göz bebekleriydi... Ölümde bile, acınası kederi onu terk etmemişti.
"Ah... AHHH..."
Yun Che'nin dudakları titriyordu ve göz bebekleri neredeyse şoktan dolayı inanılmaz bir şekilde genişlemişti. Yun Che hareket edemedi, sanki her iki ayağı da yere çivilenmiş gibiydi. Onun görüş alanı bulanıklaşmaya başlamıştı ve etrafındaki gökyüzü dönmeye başladı.