Dayanamıyor

294 52 1
                                    

Yun Che'nin Darkya Alemi'ne gelmesinden bu yana kaçtığını söylemek yanlış olmazdı. Sonuçta, burada onu destekleyen kimse yoktu. Aslında, onunla konuşmak isteyen biri bile yoktu. Böylece, kesinlikle herhangi bir rahatsızlığa sebep olamazdı.

Henüz, bela arayan olmasa da, bela onu bulmuştu.

Bununla birlikte, sorun aramasaydı bile, hiçbir şeyden korktuğu anlamına gelmiyordu!

"Şu anda, hala onu geri vermemi istiyor musun?" Yun Che acımasızca sordu, ses tonu soğuk ve kayıtsızdı. Gözleri, siyah giyinmiş orta yaşlı adamın kıyafetlerine verilen hasar nedeniyle ortaya çıkan siyah yılan dövmesini süzdü.

''Sen...'' Siyah giyimli orta yaşlı adam ağzını açtığı gibi kanlı köpük dışarı püskürdü. O anda, adam çarmıha gerilmiş ve cehenneme yerleştirilmiş gibi hissetti. Acısı çok büyük olduğu için ölmek istiyordu. ''Sen... buna... pişman... olacaksın...''

''Ah, pişman olup olmayacağımı bilmiyorum... sana gelince, kesinlikle eylemlerinden pişman olacaksın!"

Bang!!

Siyah giyimli adamın vücuduna nüfuz eden siyah ruh mızrağını Yun Che tekmelediği gibi uzaklara fırladı, kan her yere dökülürken acı bir şekilde çığlık atmasına neden oldu. Kara ruh mızrağı siyah giyimli adamın bedenini terk etti ve üstündeki taş duvarı deldi. Siyah giyimli adam yere yuvarlandı ve kan çılgınca bir gayzer gibi göğsündeki delikten dışarı fırladığı gibi çığlık attı. Gerçekten üzücü bir manzaraydı.

Siyah Tüy Tüccar Loncasının alanında ortaya çıkan kişi sadece bir yabancı değil, son derece acımasızca davranan biriydi. Mevcut herkes şok olmuştu... böyle biri için, ya arka planı o kadar şok edici derecede büyüktü ki, Siyah Tüy Tüccar Loncasını sallamıyordu veya Ruh Mezhebinden daha güçlü bir tarikata sahipti... ne deli bir adam!

Hangi sebebe bağlı olursa olsun, kesinlikle kışkırtılmaması gereken bir figür olduğu belli oluyordu.

O anda Ji Ruyan'ın sesi Yun Che'nin kulağının yanında bir kez daha ortaya çıktı.

''Bay Ling Yun, çabuk kaçın! Bir grup insanın şu anda buraya geldiği hakkında ses iletimi aldım ve onların arasında İlahi Öz Alemi'nde bulunan bir salon ustası dahi var! Kaynak formasyonunu geçersiz hale getirdim. Acele edip buradan kaçmanız gerek! Aksi takdirde, çok geç olabilir!''

Yun Che'nin yüzünde geçici olarak duraklamış şaşkın bir bakış ortaya çıktı... Yun Che'nin siyah giyimli adamla uğraşırken bu kadar acımasız olmasının nedeni, Ji Ruyan'ı korkutmaktı, böylece onu burada hapis oluşumunu serbest bırakmaya daha kolay zorlayacaktı. Aksi takdirde, zorla kırmak istese dahi bu biraz zamanını alacaktı.

Ji Ruyan'ın kendi başına serbest bırakacağını hiç beklemiyordu... kadının neden ona yardım edeceğini anlayamadı.

Onların insanları?

Onlar?

Ji Ruyan'a bir an daha baktı, sonra hemen orman ruh çocuğunun yanına geldi. Yun Che çocuğun elini tuttu, aceleyle gökyüzüne doğru uçtu ve oradan ayrıldı.

Bang bang bang...

Kaynak formasyonu o havalandığı an bozulmuştu. Ji Ruyan onu aldatmamış gibi görünüyordu. Hapis kaynak formasyonunun dört katmanından geçerken en ufak bir direnç yaşamamıştı. Yun Che hızlıca Aşırı Serap Yıldırımını kullandı ve zifiri karanlığın doğurduğu gecede, birkaç nefeslik zamanda tamamen kayboldu.

Darkya Alemi'nin karanlığı özellikle derin kaynak enerjisiyle desteklenmişti, doğal olarak içinde saklanmayı kolaylaştırıyordu. Yun Che, Darkya Şehri'nin daha küçük bir yarısından geçerek doğrudan güneye ilerledi. Kimsenin onu arkadan takip etmediğini teyit ettikten sonra, nihayet yavaşladı. Yakında tenha ve ıssız bir yer bulduğu gibi hemen Gizli Akan Yıldırımı kullanarak aurasını hızla geri çekti.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin