''Kardeş Yun, seni Kardeş Huo Ye'nin yanına götüreyim,'' Huo Poyun aceleyle söyledi. "Kardeş Yun gerçekten takdire şayan. Elementleri kontrol etme yeteneği nefes kesici. İlahi Köken Aleminde bulunmasına ve yetişimini buz kökenli kaynak sanatlarında geliştirmesine rağmen, yine de burada bir saat kadar kalabildi. Benim Alev Tanrı Alemimde bile İlahi Köken Alemine sahip öğrencilerin bu kadar dayanması mümkün değil."
"Ah, bana bak. Aslında bu konuyu unutmuştum. Poyun, Genç Yun'u al ve biraz dinlenmek için gidin,'' Huo Rulie hızla yanıtladı.
"Gerek yok.'' Yun Che alnındaki teri elinin bir hareketiyle sildi ve konuşmaya devam etti, ''Kardeş Poyun, böyle bir ufak konu için başkalarına güvenecek olursam ileride nasıl gelişebilirim. Dahası, sadece bir süre dinlenmek biraz uzaklaşıyorum. Büyük bir şey değil. Neden bana eşlik edecek birine ihtiyacım olsun ki?"
O konuşurken, Yun Che hızla düzensiz nefeslerle birlikte yola çıktı, "Kardeş Poyun, yakında geri döneceğim."
''Ah... peki.'' Huo Poyun başta karşı çıkacaktı, ancak Yun Che'nin sözlerini düşündükten sonra vazgeçti.
İlahi Ustalar arasında geçen bu savaşın tek bir saniyesini bile kaçırmak istemiyordu. Böylece, Yun Che'ye hiç kimse tek bir bakış atmadan, kendi başına ayrıldı. Onların gözleri şu anda Vermillion Kuş projeksiyonuna kilitlenmişti.
Yun Che hızını arttırdı ve kilometrelerce öteye süzüldü. Daha sonra, uzun bir alev taşının arkasında durdu. Onun üzerine hiçbir auranın kilitlenmediğini teyit ettikten sonra, kendi aurasını gizlemek için Gizli Akan Yıldırımı çabucak kullandı.
''Tamamdır, şimdi Tanrı'nın Gömülü Cehennem Hapsi'nin içine gizlice girmem için mükemmel bir zaman,'' Yun Che sessizce düşündü.
İlahi Alemin kalıntılarını beş yüz bin kilometre boyunca içeren bir arazi. Belki de onun derinliklerinde İlahi Musibet Alemi'ne doğrudan geçmesine izin verecek bir hazine olurdu... hayır bu olası değildi!
Yun Che ve onun aurası yavaş yavaş Cehennem Hapsi'nin kenarına doğru dönmeden önce birkaç kilometre doğuya hareket etti. Kenardan sadece birkaç kilometre uzakta iken, Ay Dağıtan Şelale'yi dikkatli bir şekilde ayırarak, figürünün anlık olarak anlaşılamaz hale gelmesine neden oldu.
Ay Dağıtan Şelale ve Gizli Akan Yıldırımla birlikte kendinin son derece gizli olmasını sağladı. Üç Alev Tanrı Tarikat ustasının, Vermillion Kuş Projeksiyonuna nasıl odaklandığına bakılırsa... keşfedilmesi neredeyse imkansız olmalıydı.
Yun Che, alevlerin denizinin kenarına dikkatle ve incelikle yaklaşırken yavaş adımlar attı.
Tahmin ettiği gibi, hızlı bir şekilde herhangi bir aksilik olmadan Cehennem Hapsi'nin kenarına ulaşmayı başardı. Bölgede tek bir aura bile yoktu. Yun Che, geri çekilen aurasını sürdürmeye devam ederken ve sessizce hapishaneye atladı.
Yun Che'nin bedeni anında alev dalgalarının içinde tamamen kayboldu. Gizlenme hali battığında gittikçe zayıflamaya başladı ve son derece yüksek düzeyde ki yanma enerjisi her yönden onun üzerine doğru dalgalandı. Daha sonra enerji, sıcak hava akımlarına dönüştü ve Yun Che'nin vücuduna aktı.
Alev denizinin içindeki Yun Che, çatışmadan kaynaklanan enerji dalgalanmalarını hissedebildi.
Alev denizine girdikten sonra, Yun Che'nin bedeni çabucak battı. Göz açıp kapayıncaya kadar, üç kilometrelik bir derinliği yarmıştı... Huo Poyun'un ona bahsettiğine göre, Yan Wancang'ın zihinsel enerjisinin hissedebileceği sınır buydu. Bu derinlikten sonra, üç Alev Tanrı Mezhebi ustasının ruh duygusunun ne kadar istekli kullanıldığına bakılmaksızın onu keşfedemeyecekleri anlamına geliyordu.