Korkuyu Salmak

267 45 0
                                    

Lei Qianfeng'in emirlerinin ardından, Lei Tiangang dev bir ork gibi Küçük Jasmine saldırdı.

Rakibi sadece İmparator Kaynak Aleminde bulunan küçük bir kız olmasına rağmen, vücudundan çıkan aura gerçekten şok ediciydi. Ling Yun yüzünden geçen ay kaybettikleri dört büyük onlar için büyük bir kayıp olmuştu. Baş Ana Salon Ustası olan Lei Tiangang doğal olarak çok fazla öfkeye sahipti. Önündeki kız açıkça Ling Yun ile bağlantılıydı. Onu yakalayabilseydi, sonunda Ling Yun'u takip etmek ve öldürmek için büyük bir adım attığı anlamına gelirdi.

İleriye doğru sıçradı ve onu kapmak için tüm uzuvlarını harekete geçirdi. Lei Tiangang'ın belirleyici hareketleri Wu Guike'nin ifadesinin muazzam bir değişime uğramasına neden oldu. Wu Guike aniden Lei Tiangang'a doğru koştu ve hareketleri o kadar ani ve hızlıydı ki, sanki bir iğne kıçını delmiş gibiydi. Hızla ve endişeyle hareket ederken öncesinde sahip olduğu tüm kibir şu anda kaybolmuştu.

Bam!!

Aceleyle hazırlanmış bir kuvvet, ansızın hazırlıksız yakalanmış Lei Tiangang'ın sırtına vurdu ve gökyüzünden yere çakılmasına neden oldu. Yere çakıldığında titreyen vücuduyla ona vuran Wu Guike'ye anlamsız bir şekilde baktı. Lei Tiangang neden böyle olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu ve daha kötüsü de Wu Guike'ye bunu neden yaptığı hakkında soru sormaya cesaret edememesiydi.

Lei Qianfeng'in suratı şüphe ve karışık duygularla kaplıydı, ''Guike, ne yapıyorsun?''

Wu Guike onları görmezden geldi, ileriye doğru birkaç adım attı ve rahatlayarak nefes aldı. Tam olarak Küçük Jasmine'in önünde adımlarını durdurdu ve vücudu hafifçe öne eğilerek soluk yüzünü gizlemek istedi. Sanki gülümsemek istiyormuş gibi görünüyordu ama korkudan dolayı yapamıyordu. Son olarak, yüzünde inanılmaz derecede sert ve çirkin bir gülümseme ortaya çıktı. "Ekselansları... bu aptalın görme duyuları yeterince gelişmemiştir bu yüzden Ekselanslarını neredeyse rahatsız ediyordu. Sizi... Sizi rahatsız etmedi, değil mi?"

Lei Qianfeng ve Lei Tiangang'ın ruhları bu sahne karşısında tamamen ezilmişti ve Wu Chengyan ise hiç olmadığı kadar dehşete düşmüştü.

Wu Guike'nin şu anki eğilmiş ve gülümseyen görünümü onu bir psikopat gibi gösteriyordu... hayır, şu anki benliği zaten kişiliğinin ötesine geçmişti. Sahip olduğu büyük İlahi Savaş Alemi'nin Alem Kralı'nın oğlu pozisyonu şu anda tamamen acınası alt yıldız aleminde doğmuş bir köylüyü andırıyordu ve tüm kibri tamamıyla ortadan kaybolmuştu. Gözlerinde sadece korku vardı, onun ifadesi ve eylemleri karşısındaki kişiye kesin bir itaat etme duyusu ortaya çıkarmıştı.

Wu Chengyan, Wu Guike'nin Kraliyet Babası karşısında dahi bu kadar saygılı bir şekilde durmadığını biliyordu ve onu korkudan bu kadar saygılı bir insana çevirebilecek kişi muhtemelen onların hayal gücünü aşıyordu.

"He?" Küçük Jasmine dikkatle Wu Guike'ye birkaç kez göz kırptı. Daha sonra kaşlarını kaldırdı, ''Aiyah! Çok tanıdık gelmene şaşmamalı. Görünüşe göre tanışalı çok uzun bir zaman olmadı. Düşünmeme izin ver, seni şey olarak çağırıyorlardı... ha hatırlıyorum! İlahi Savaş Alemi'nin... Wu Gui... Wu Gui... ah, neyse önemli değil. Sen o küçük kaplumbağalardan birisin! Doğru değil mi!?"

Wu Sanzun'un birçok çocuğu vardı. Son yüzyılda doğanlar "Gui " soyadını aldılar. İsimleri Wu Guiyun, Wu Guilin, Wu Guike vb. olurdu. Bununla birlikte, Wu Gui ''kaplumbağa'' kelimesini çağrıştırıyordu. Ancak İlahi Savaş Alemi çok güçlü olduğu için Alem Kralı'nın oğlunu kaplumbağayla karşılaştırmaya cesaret etmek büyük bir tabuya karşı gelmek anlamına geliyordu pratik olarak bunun sonucu kesinlikle ölümdü.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin