Bilincini yeniden kazanmaya başladığında, Mu Xuanyin'in figürü bir kez daha zihninde açıkça ortaya çıktı.
Usta!
Yun Che ruhunda bir sarsıntı hissetti ve düz bir şekilde oturdu.
"Ah!" Genç bir kadının sesi aceleyle ona doğru geldiği gibi duyuldu, ''Yun Che, uyanmışsın!''
Yun Che önündeki mavili genç kadına baktığında, oldukça şaşırmıştı, "Kıdemli Kız Kardeş... Xiaolan?"
Şu anda bir buz yatağı üzerinde oturuyordu. Görünürde tanıdık buz kristalleri vardı. Burnundan gelen nefes, tanıdık saf ve temiz soğuk havayı hissetti. Önünde, gülümseyen kız, uzun zamandır görmediği Mu Xiaolan'dı.
Burası... Kar Şarkısı Diyarı'nın... Otuz altıncı Buz Ankası Sarayı.
"Bu harika! Geldiğinde bilinçsizdin. Hatta yaralandığını düşündüm ama sonra tamamen iyi olduğunu fark ettim,'' Mu Xiaolan heyecanla, hem parlak hem de net gözleriyle ona bakarken söyledi. "Bunca zaman nereye kaçtın? Neden bilinçsizdin? Usta, kaynak arkıyla gittiğini söyledi. Geri dönmenin birkaç yıl süreceğini düşünmüştüm."
Mu Xiaolan çok şey söylüyordu. Afyonu patlamamış Yun Che dediklerini çok fazla anlayamıyordu. Bayılmadan önce sahneyi hatırlamaya çalışarak başını salladı. Hızlıca sordu, ''Ustam nerede?''
''Oh.. Tarikat Efendisi henüz dönmedi. Seni buraya getiren Tarikat Efendisi'nin Aziz Ejderhasıydı." Yun Che'nin garip ifadesine baktığında, Mu Xiaolan biraz tereddüt etti ama merakını gideremedi, "Yun Che, bir şey mi oldu?"
Yun Che başını salladı, cevap veremedi.
"Xiaolan, odadan çık."
Yumuşak ve nazik bir ses yankılandı. Mu Bingyun yavaşça içeri girdi, tavırları ve her zamanki soğuk bakışları yerinde duruyordu.
"Evet." Meraklı olmasına rağmen, Mu Xiaolan itaatkar bir şekilde odadan ayrıldı.
Mu Bingyun ona doğru yürüdü, bakışları Yun Che'ye bakmaya devam ederken karmaşıklaştı.
Yun Che ilk defa Mu Bingyunla göz göze gelmeye cesaret edemediği için başını indirdi. Bunun nedeni, gizli olarak kaçması ve bundan daha da önemlisi büyük günahı işlediği kişinin yani Mu Xuanyin'in küçük kız kardeşi olmasıydı.
"Ustan seni nerede buldu?" Mu Bingyun sorduğunda sesi her zamanki gibi tanıdık ve nazikti.
"Doğuda. Hayali Deniz Alemi'nin kalbinde gizli alem statüsünde bulunan bir bölgenin Antik Hayali Deniz Alemi olarak çağrılan yerde,'' Yun Che vicdanı hâlâ ruhunu delerken kafası inik bir şekilde yanıtladı.
"Beklendiği gibi..."
Yun Che "..."
"Ustan nerede? Neden dönmedi?" Mu Bingyun sormaya devam etti.
Yun Che başını salladı, "Bilmiyorum, sadece Ustayı gördüm ve sonrasında ise öfkelendiğini... bildiğim bir sonraki şey, burada uyanmamdı."
"..." Mu Bingyun sormaya devam etmedi ama endişeli görünmüyordu. Sonuçta, Mu Xuanyin'in gücü ile, nereye gittiğine bakılmaksızın, onun için endişelenmeye gerek yoktu. Bakışları Yun Che'nin vücuduna yöneldi açıkçası hâlâ kalbinin rahat etmediği belli oluyordu. Yumuşak ve nazik sesi bir kez daha çalındı, ''Yun Che, Alev Tanrı Alemi'nde yaşanan her şeyi biliyorum... hepsini öğrendim... Ustan dışında bu konuyu tek bilen kişi benim.''
Yun Che'nin yüzü karardı. "Biliyorum... günahım kabul edilemez."
"Sen gerçekten affedilemezsin." Mu Bingyun'un sesi biraz dalgalanmıştı. Ondan başka bir tarafa dönmüştü çünkü bin yıl boyunca saklı tuttuğu kayıtsız soğuk kalbinin kontrolünü kaybetmekten korkuyordu ''Tarikat Efendisi sadece Kar Şarkısı Diyarı'nın veya İlahi Buz Ankası Tarikatı'nın Ustası değil. Kar Şarkısı Diyarı'nın son birkaç yüz bin yılda gördüğü en güçlü kişidir. Onun statüsüne mutlak saygı duyulur ve onun gücü tartışmasız bir gerçektir. Bir ülkenin bir imparatoru bile doğrudan ona bakmaya cesaret edemezdi. Hatta onu azcık bile rahatsız edecek olsaydı, ölüm cezası dahi onun için gündeme gelirdi!"