Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru'nun muhafızları ve yargıçlarıyla gelişinden sonra, Sunulmuş Tanrı Sahnesi atmosferi iyice kuvvetlendi. Hiç kimse gözünü bir an olsun ayırmaya cesaret bile edemedi, tüm gözler Ebedi Cennet Tanrı İmparatorundaydı.
Doğu İlahi bölgesinin dört büyük imparatorundan biri olarak, İlkel Kaosun en yüksek kademelerindeki biri tüm dünyayı gücüyle ezmeli ve heybeti tanrısal olmalıydı. Bununla birlikte, nasıl bakarlarsa baksınlar, orada mevcut olan herkes, mizaç ve görünüm açısından daha sıradan olamayan iyi huylu bir yaşlı adamı gördü. Onu sokakta görselerdi, kesinlikle ikinci bir bakış atmazlardı ve onu kolayca unutabilirlerdi.
Kişinin ihtişamını yok etmek ve doğal, aynı zamanda kusursuz bir duruma dönmek de neydi? Belki de, bunun en iyi örneği Ebedi Cennet Tanrı İmparatoruydu.
Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru, Doğu İlahi Bölgenin dört büyük imparatoru arasında en güçlüsü olmasa da, en çok saygı duyulanıydı. Ebedi Cennet Atası, Ebedi Cennet İncisi tarafından efendi olarak tanınmıştı ve ölümünden sonra bile birçok nesiller boyunca Ebedi Cennet Tanrısı alemini korudu. Tabii ki, bunun arkasındaki en önemli nedenlerden biri, Ebedi Cennet Tanrı Aleminin her zaman doğru yoldan yürüdüğü gerçeğidir.
Ebedi Cennet Alemi sayısız yılda yargıçları ile Tanrı Alemi içindeki birçok suçluyu cezalandırmış ve çok sayıda yıldız alemini kurtarmıştı. Kaç kuşağın onlara şükranla saygı gösterdiği bilinmiyordu. Doğu İlahi Bölgesinde sadece bir kutsal toprak olsaydı, bu şüphesiz Ebedi Cennet Bölgesi olurdu.
Eğer diğer kral diyarları -Brahma Hükümdar Tanrı Alemi, Yıldız Tanrı Alemi ve Ay Tanrı Alemi- birilerinin düşmanı haline gelseydi, Doğu İlahi Bölge uzaktan cümbüşü izlerdi. Ancak, eğer birileri Ebedi Cennet Tanrı Alemine karşı çıkma cesaretini gösterseydi, kesinlikle halkı kızdırırlardı. Bu doğal bir yasaya karşı koymaktan farklı değildi.
Bu nedenle, Sunulmuş Tanrı Sahnesi sessizdi. Bunun arkasında yatan sebep Ebedi Cennet Tanrı İmparatorundan korkmaları değil, ona büyük bir saygı duyulmasıydı.
Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru başını kaldırdı ve gülümsedi. "Hazır değerli misafirlerimiz gelmişken, lütfen kendinizi gösterin."
"Hahaha!"
Sesinin azalmasıyla beraber içten bir kahkaha boşlukta yankılandı. Kahkahaların arasında rüzgar, yıldız ışığının son derece parlak bir ışını olarak indiği gibi herkesin gözlerini kamaştırdı.
"Hmph!"
Başka bir tarafta da, soğuk bir homurdanma sesi duyuldu. Gökyüzü ikiye ayrılmış gözüküyordu ve de içinden göz kamaştırmayan saf bir ışının, gökteki beyaz bir ay gibi parıldadığı görünüyordu.
Ay ve yıldız, çevredeki tüm ışığı anında yuttu ve kesişen ışık ışınlarının altındaki her şeyin karanlığa gömülmesine neden oldu.
"Bu..."
"Yıldız Tanrı Alemi ve Ay Tanrı Alemi geldi!!"
Her bir ışının içinden yavaşça yürüyen insan figürleri çıktı. Yıldız ışınından çıkanlardan birisi uzun boylu, orta yaşlıydı. Yüzündeki gülümsemeye rağmen gözleri soğuk yıldızlar gibiydi ve kimse doğrudan gözlerine bakmaya cesaret edemezdi.
Yıldız Tanrı Aleminin hükümdarı, Doğu İlahi bölgenin dört büyük imparatorundan biri-Yıldız Tanrı İmparatoru!
Ay ışınından çıkan kişi çok daha genç görünüyordu. Olağanüstü bir yakışıklılığı vardı ve ölümsüz bakışları kendi hakkında saygı ve sıcaklık hisleri uyanmasını sağlıyordu.