Acımasız Katliam

290 48 3
                                    

Hafif bir alev çizgisi gökyüzüne doğru yükseldi bunu takiben aşağıdaki Kara Ruh Sıradağlarında, kan tarafından oluşturulan yollar tüm dağ boyunca gittikçe daha da büyüyerek yayıldı. Umutsuz bir durumda sıkışıp kalan Yun Che, ne kadar zaman geçtiğini veya kaç kişiyi öldürdüğünü bilmiyordu. Mevcut yaralanmalarının hafif veya şiddetli olup olmadığını dahi bilmiyordu. Tüm zihni, kuşatmadan hızla güvenli bir mesafeye ulaşmaya ve en çok nefret ettiği kızı kolunda korumaya odaklandı. Kılıcı sağ elinde tuttuğu için hedeflerini belirlemesine gerek yoktu. Her kılıcını savurduğunda, gecenin göğünde düşmanlarının acımasızca ölmesine neden oluyordu.

Şu anda, vücudundaki baskıyı aniden artıran iki aura, son derece hızlı bir hızda ona doğru yaklaşıyordu.

''Ling Yun... ölmeye hazırlan!!''

Siyah yıldırımlarla çevrelenmiş iki kara ruh mızrağı, Yun Che'nin ağır kılıcının gücünü kolayca baskılamıştı. Sanki ruh-kovalayan iki siyah yılan, Yun Che'nin her iki tarafından da ona akın ediyordu.

Onlar Ruh Tarikatı'nın Salon Usta Yardımcılarıydılar... ve kaynak güçleri İlahi Musibet Alemi'nin orta aşamasındaydı!

Onların kaynak gücü kesinlikle Lei Kuanfeng'den aşağı değidi.

Yun Che yıldırım hızıyla geri döndü. Gürleyen Cenneti harekete geçirmişti böylece kaynak gücü büyük bir artış yaşayarak aurası ve kılıcı daha da güçlendi.

''Geber!'' Yun Che'nin onların saldırılarıyla yüzleşmek için geri döndüğünü gördüklerinde, iki Salon Usta Yardımcısının bakışları anında birkaç kat daha acımasız oldu. Ancak bundan sonraki sahnede kara ruh mızrağının etrafındaki siyah yılanlar birden dengesizleşmeye başladı.

CRACK!!

Sanki bir yıldırım aniden gökyüzünü yararak tüm dünyanın çökmesini sağlamış gibi birden tüm alan yırtılmaya başladı. Ancak yıldırım patladığında, tek şey yanlış bir görüntünün parçalarıydı.

Bir anda, Ay Dağıtan Şelale geçici olarak figürünü korudu ve iki Salon Usta Yardımcısının saldırılarının gerçek vücuduna aynı anda vurmada başarısız olmasına neden oldu. Bir anlığına hazırlıksız yakalanan ikili, Yun Che'nin ağır kılıcının acımasız darbesiyle yüzleşmek zorunda kaldı.

BOOOOM!

Gökyüzünü parçalayabilecek kadar yüksek bir sesle patlayan saldırısı, iki büyük Salon Usta Yardımcısının yere bilinçsizce çakılmasına neden oldu... Ama hemen hemen aynı zamanda, iki güçlü enerji, bu patlamanın ardından onların bulunduğu yerde belirdi... Onların giydiği desenli elbiseler sıradan öğrencilerinkinden farklıydı dahası üzerlerine işlenmiş sembollerin Salon Usta Yardımcılarında bulunduklarından aynısı olduğu seçilebiliyordu!

Yun Che, kılıcının sınırsız gücünü serbest bırakmadan önce yeterli güç biriktirmek için etrafında döndü.

CLANG!!!!

Cennet Cezalandıran Kılıç, iki kara ruh mızrağı ile çarpıştığında, sema sanki ikiye bölünüyormuş gibi yüksek bir metalik ses üretti.

Yun Che en güçlü halinde olsa dahi tek eliyle kılıcını kullanarak Ruh Tarikatı'nın iki Salon Usta Yardımcısı ile kafa kafaya çarpışması kesinlikle imkansızdı. Doğal olarak, kılıcın gücü yalnızca bir elini kullanmasından dolayı büyük ölçüde azaldığından onlarla iyi bir dövüş yapması daha da imkansızdı. Yun Che'nin kolları titrediği için Cennet Cezalandıran Kılıç sarsıldı. Gökyüzünden düşen bir meteor gibi, vücudu zifiri-Kara Ruh Sıradağlarının üzerine doğru çakıldı.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin