Göksel Gizem Alemi?

332 46 2
                                    

Darkya Alemi, Darkya Şehri.

Kuşkusuz, He Lin'i alıp götürdüğünde ve Siyah Tüy Tüccar Loncasında siyah giyimli orta yaşlı adamı ağır yaraladığında, arkasındaki güçler ondan sonra bir insan avı başlatmış olmalıydı. Dikkatli bir değerlendirmeden sonra, Yun Che, orman ruhlarının gizli mekanından ayrıldıktan sonra, Darkya Şehrine geri dönmeye karar verdi.

Şimdi Orman Ruhu Özünü elde ettiğine göre, Beş Yeşim Evren Hapını elde etmesi için gerekli iki şey kalmıştı biri İlahi Dokuz Yıldızlı Buda Yeşimiydi diğeri ise Ölümsüz İmparatorun Otuydu.

Alt yıldız alemleri arasında iyi tanınan bir ticaret merkezi olan Darkya Şehri doğal olarak Yun Che'nin bilgi veya ipuçları elde edebileceği en olası yerdi, bu yüzden geri dönmeye karar vermişti.

Tabii ki, doğrudan geri dönmeyi seçmedi. İlk olarak giysilerini ve görünümünü değiştirdi ve hatta kaynak enerji aurasını bastırmak için Gizli Akan Yıldırımı kullandı.

Darkya Şehri her zamanki gibi hareketli ve canlıydı. Şüphesiz Siyah Tüy Tüccar Loncası bir insan avı başlatmış olsa bile, kraliyet orman ruhu meselesi düşünüldüğünde, tamamen gizlilik içinde devam etmek zorundaydılar ve herhangi bir bilgiyi dışarı sızdırmaya cesaret edemezlerdi. Yun Che şehrin tam ortasında yürüyordu ve İlahi Dokuz Yıldızlı Buda Yeşimi ve Ölümsüz İmparatorun Otu hakkında soruşturma yapmaya başlamıştı.

Yun Che merkez loncalarına gitmeden önce iyi bir araştırma yapmıştı, sonrasında çok küçük olmayan bir sokak kulübesi dikkatini çekti. Sahibi beyaz bıyıklı, yaşlı bir adamdı. Her ne kadar insanlar tarafından kuşatılmış olsa da sakin ve hazırdı.

Dükkanının önü garip nesnelerle doluydu; çoğu antik eşyalara benziyordu, oldukça ilginç bir aura yayıyorlardı.

Birçok şeyi yaşamış yaşlı bir adam büyük bir olasılıkla geniş bir bilgi birikimine sahipti. Yun Che yürüdü ve doğrudan doğruya sordu: "Kıdemli, bazı haberler hakkında bilgi alabilir miyim diye merak ediyordum."

Yaşlı adam gözleriyle onu süzdü ve tembellikle sordu, "Sana bakıyorum, bir yabancı olmalısın, değil mi? Sadece bir hatırlatma olarak, bizim Darkya Şehrimizde bilgi ucuz değildir. Lütfen sor."

Yun Che sordu, ''Bu küçük, Darkya Şehri'nde İlahi Dokuz Yıldızlı Buda Yeşimini nerede bulabileceğini merak ediyor.''

Yun Che konuşmayı bitirdiğinde, yaşlı adamın bakışlarını tekrar üzerine çektiğini gördü, yüzü düşmanca bir tavır sergiliyordu, "Seni küçük serseri, benimle dalga mı geçiyorsun?"

"...Böyle bir niyetim yok." Yun Che başını iki yana salladı.

"O zaman gerizekalı olmalısın!" Yaşlı adamın sesi aniden yükseldi. "Bir İlahi İmparator Yeşimi'nin İlahi Dokuz Yıldızlı Buda Yeşimi'ne dönüşmesi için en az on bin yıl boyunca dokuz yıldızın yıldız ışığında yıkanması gerekiyor. Üst yıldız alemleri içinde bile, son derece paha biçilemez bir hazine olarak kabul edilir. Alt yıldız alemlerinde, pek çok kişi adını bile bilmiyor. Darkya Şehrimde bu tür bir hazine arıyorsun, benimle dalga mı geçiyorsun sen?''

Yun Che, başlangıçta sakin ve bilge görünen bu yaşlı adamın şaşkına dönmüş bir orospu haline geldiğini görünce hayrete düştü...

''Peki ya... Ölümsüz İmparatorun Otu? Darkya Şehrinde bunu elde edebileceğim bir yer var mı?'' Yun Che tekrar sordu. Çok umut olmasa da, sonucun mutlak bir cevap olmasını beklemiyordu.

"~!@#¥%... " Yaşlı adamın bıyığı dikleşti, ''Dışarı, dışarı, dışarı, dışarı, dışarı! Bu yaşlı adamı rahatsız etme!"

Yun Che on bin mor kaynak taşı çıkardı, ''Kıdemli, bilgin son derece geniş olmalı, İlahi Dokuz Yıldızlı Buda Yeşimi ve Ölümsüz İmparatorun Otunu bulmada bu gence rehberlik edecek bilge olur musunuz?"

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin