Layık Değilsin

255 53 1
                                    

"Sorumu cevapla." Onun sesini duyduğundaki Yun Che'nin heyacanına zıt bir şekilde Jasmine'in sesi zerre duygusallık barındırmıyordu. Kız soğuk ve sert bir tutum sergiledi, sanki kendisine hiçbir anlam ifade etmeyen birisiyle karşılaşmışcasına. "Neden Tanrılar Alemine gelesin? Neden Kaynak Tanrı Toplantısı'na katılasın? Mavi Kutup Yıldızındayken çoktan ipin ucuna mı gelmiştin?"

"Hepsi seni görebilmek içindi!" Yun Che hiç tereddüt etmeden cevap verdi. Pes etmeksizin her yöne göz attı, Jasmine'in figürünü gözleriyle yakalayabilmek ve aura'sını hissedebilmek için. Vücudundaki bütün hücreleri tedirgindi, sanki harlı alevlerde yıkanırcasına.

"Böylesine bir neden yüzünden mi?"

"Bu doğru! Ben..."

"Ne kadar ahmakça ve gülünç bir neden!" Jasmine kısık bir sesle küçümsercesine güldü. "Buraya beni görmek için mi geldin? O kafatasının içinde hiçbir şey yok mu, yoksa yaşamaktan mı sıkıldın!?"

Kız tarafından kınanmasına rağmen, Yun Che silik bir gülüşle yanıt verdi... Ayrıldıklarından beri altı üstü sadece dört sene olmuştu, lakin çok, çok uzun bir süre geçmiş gibi görünüyordu. Bir zamanlar onun hakaret eden sesini duyduğunda kulakları nasır tutmuşa dönerdi. Lakin şu son günlerde, böyle bir şey ancak rüyasında oluyordu.

Ama bugün rüya değildi.

"Ahmak olmak ile bir sıkıntım yok veyahut ölümle kur yapmakla. Seninle buluşabilmeye kıyasla geri kalan her şey önemsiz kalır," Yun Che silik bir gülüşle söyledi. "Acele et ve ortaya çık, Ben..."

"Ne yapmaya çalıştığını gerçekten biliyor musun?" Görünüşe bakılırsa Jasmine onun sözlerini duymak istemiyordu, bir kez daha lafını soğuk bir tonla böldü. "Tanrılar Alemi'nin nasıl bir yer olduğu hakkında en ufak bir fikrin bile var mı? Şu anda aşırı derecede büyük bir tehlikede olduğunun farkında mısın!?"

"Benim ayrıldığım dönemde daha İmparator Kaynak Alemi'nin orta kademelerindeydin. Sadece kısa bir dört yılda, İlahi Musibet Alemine ayak bastın! Bu inanılmaz gelişim hızı Tanrılar Alemini telaştan ayağa kaldırmak için yeterli ve senin sadece dört yıl önce İmparator Kaynak Aleminde olduğunu bilen tek kişi ben değilim. Ve bu kişilerden biri tam şuan Kaynak Tanrı Toplantısında bulunmakta!"

"Biliyorum." Yun Che başını onaylayarak salladı. Derinlerde gizlenen bir nefret bakışı gözlerinde bir anda parladı. "O, seni benim yanımdan uzaklaştıran Ayçiçeği!"

"Oh?" Sanki Yun Che'nin tepkisine şaşırmış gibi Jasmine soğuk bir sesle söyledi. "O dönemde kendisi bana senden kimseye bahsetmeyeceğine dair söz vermişti. Ama beklenmedik bir şekilde burada belirmene sence o şeytani kadın öylece göz yumar mı!? Lakin kötü kanı tutar da arsızlaşırsa, benim o kaybolduğum dönemde sana yaklaştığımı diğerlerine söylerse nelerle yüzleşmen gerekeceğinin farkında mısın!?"

"Rahatla, bu asla gerçekleşmeyecek bir durum," Yun Che hafif ve yavaş bir ses tonunda söyledi. "Alt tabakadan gelen benim gibi birisinin, İmparator Kaynak Alemi'nden İlahi Musibet Alemi'ne dört yılda gelişmesi durumu, onun, beni aynı kişi olduğumu düşünmesini imkansız kılıyor. Ayrıca... Onun o zaman gördüğü Yun Che çoktan onun ellerinde 'ölmüştü'."

"..." Hava biraz serinleşirken mekanda kısa bir süreliğine sessizlik hüküm sürdü. "Onun ellerinde mi ölmüştü? Ne demek istiyorsun?"

Bir an evvel Jasmine ile buluşmak istiyor ve sayısızca söylemek istediklerini iletmek istiyordu. Belkide sadece Jasmine ile yüzleşirken hiçbir şey saklamazdı. Aceleyle ve tereddütsüzce dile getirdi, "Geçmişte Ayçiçeği tarafından alındığında, ben onun bıraktığı güç yüzünden ciddi bir şekilde yaralanmıştım. Eğer bir başkası olsaydı şüphesiz ölürdü.. Neyse ki hayatıma sahip çıkabildim."

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin