Taş odasına girdikleri anda, ortamdaki kemik delici soğukluk duyularına saldırdı. Aniden kendilerinin dipsiz soğuk bir kuyunun içine düştüklerini hissettiler ve bu tür bir his sanki bir hayaletin yaydığına benziyordu. Kesinlikle bu buz kaynak enerjisi değildi.
Sadece bu da değildi, birkaç yerde bulunan delikler hariç, ev herhangi bir ışık kaynağı almıyordu ve pencereler ardına kadar açıktı. Kapıdan girdiklerinde, aniden gecenin kendisine adım attıklarını hissettiler. Havadaki ani değişim, Lei Qianfeng kadar güçlü birini dahi gerginleşmesine yol açmıştı. Onun sahip olduğu kibir şu anda şakadan başka bir şey değildi.
Biraz eğri sırtlı, tamamen mavimsi siyah renkli bir pelerin içine sarılmış bir adam, eski püskü taş odanın içinde durdu ve yüzünün sadece yarısını ortaya çıkardı. Yarı yüzü aslında pelerin ile neredeyse aynı rengi paylaşıyordu ve yüz binlerce yıl güneş ışığına maruz kalmış bir dağ kayası kadar solmuştu.
Hislerinin ona oyun oynayıp oynamadığından emin değildi ancak gizlenmiş adamın tüm vücudunun etrafında dolaşan zayıf, belirsiz, siyah bir enerji vardı.
Havadaki ani değişim ve şok edici görünümü, onun önündeki kişinin kesinlikle sıradan bir insan olmadığına dair bir kanıttı.
Başlangıçta, Lei Qianfeng hem çok endişeli hem de kızgındı. O bir alemin kralıydı, bu yüzden Zehir Azizi Kara Kalp'in gerçek olduğu ortaya çıkmış olsa bile umursamazdı... sonuçta, Kara Kalp küçük bir zehir doktoruydu; bir alemin kralının dikkatine layık değildi. Üstelik şu an oldukça paranoyaktı. Zehir Azizi Kara Kalp'in gerçekten iddia edildiği kişi olduğuna tam olarak inanmamıştı.
Bunun nedeni, Zehir Azizi Kara Kalp'in daha önce Darkya Aleminde hiç ortaya çıkmamasıydı.
Ancak düşünceleri bu ziyaretten sonra hızla değişmişti. Çünkü Zehir Azizi Kara Kalp'in varlığı yüreğinde gerçekten korkuya yol açmıştı... Kalbine korku salan birinin normal bir insan olmasının imkanı yoktu... hayır, bu daha da düzeltmeliydi. Önündeki adam kesinlikle korkunç bir karakter olmalıydı!
Aynı zamanda, daha önce adamın Zehir Azizi Kara Kalp olup olmadığı konusundaki şüpheleri baya sönmüştü.
Lei Qianfeng hızla durma noktasına geldi. Vücudunun içinde çılgınca gezen soğuk aura, Zehir Azizi Kara Kalp'in yakınına gelmesini durdurdu. Lei Qianfeng şok ve şüpheyle doluyken, Xiao Qingtong endişeyle sordu, ''Kıdemli... siz ünlü büyük Zehir Azizi olmalısınız?''
"Hehehe ..." siyahlarla kaplanmış yaşlı adam kesinlikle hoş olmayan bir kahkaha çıkardı. "Kapımı çoktan geçtiniz, öyleyse neden böyle anlamsız bir soruyla nefesinizi boşa harcıyorsunuz? Ben Zehir Azizi Kara Kalp. Bana bir istekle gelen sizsiniz, bu yüzden kara kalpli olmama aldırmayın. Hehehehe!''
Xiao Qingtong* oğullarının güvenliği konusunda endişeliydi, bu yüzden Zehir Azizi Kara Kalpten önünde diz çökecekti. ''Zehir azizi, lütfen oğlumu kurtarın. Eğer bunu yapabilirseniz..."
"Bekle!" Ancak Lei Qianfeng bunu yapmasını engelledi. "Zehir Azizi Kara Kalp olduğunu nasıl kanıtlayabilirsin?"
"...Kanıt mı?"
Mavimsi siyah pelerinin altında bir çift göz yavaşça ortaya çıktı. Zehirli Azizinin gözleri Lei Qianfeng'in gözleriyle buluştuğu anda, orada bulunanlar o kadar şok oldu ki herkes hafiften titremeye başladı. Çünkü zehir azizinin gözleri şok edici siyah bir ışıkla parlıyordu, "Kim olduğunu sanıyorsun? Kanıt mı istiyorsun? İşte bir öneri: kim olduğuma inanmıyorsanız, o zaman defolup gidin!"
Darkya Alemini demir yumrukla yöneten Lei Qianfeng, bugüne kadar hiç böyle kötü bir şekilde küçümsenmemişti. Öfkesi hemen yükseldi ancak gözleri ölüme yaklaşan altı oğluna düştüğünde hissettiği korku ve şok, öfke içinde hareket etmesini engelledi. Bunun yerine, kaynak enerjisini çağırdı ve yüzlerce kilometre uzaklıkta korkunç bir baskı yarattı. Sonra, karanlık bir tonda konuştu, "Kim olduğumu gerçekten biliyor musun?"