Tek Bir Kelimeyle Geri Çekilmek

298 53 6
                                    

"Orman Ruhu Özü'nün yardımıyla kalitesi ne kadar yüksek olursa olsun ilaç malzemelerinin füzyonlanması sırasında başarısız olma ihtimaliniz çok daha az olacaktır."

"Orman Ruhu Özü'nün yardımıyla İlahi Kral Alemi'nin altında herhangi bir darboğazla karşılaşmazsınız."

"Eğer ömrü sınırına ulaşan biri bu Orman Ruhu Özü'nü alırsa yaşam süresini birkaç bin yıl arttırabilir. Bu, yaşam için ticaret yapmak amacıyla kaynak taşlarınızı kullanabileceğiniz tek öğedir."

Orman Ruhu Özü, bir Orman Ruhu'na ait olan tek ve en değerli eşyaydı. Bir Kraliyet Orman Ruhu'na ait bir Orman Ruhu Özü'ne gelince... O hazineler arasında bir hazineydi! Ji Ruyan'ın açıklamalarının her biri özellikle hayal gibi geliyordu, ancak hiç kimse şaşırtıcı veya şüpheli bulmadı. Çünkü efsanevi Kraliyet Orman Ruhu Küresi gerçekten mucizevi bir varlıktı.

Onun yanında konuşan ses kaynak formasyonundaki orman ruhu çocuğunun kontrolsüzce sarsıntılar yaratmasına neden oldu.

Kaynak gücü bakımından Orman Ruhları ve insanlar farklıydı. Saldırgan yetenekleri son derece düşüktü ve aralarında daha yüksek yetişime sahip olanların yetenekleri bile acınacak derecede düşüktü. Bu nüfuslarının çok az olduğu ve bir zamanlar insanların eline düştükleri anlamına geliyordu. Kaçmaları temelde imkansızdı. Orman Ruhlarının büyük bir çoğunluğu insan eline düştükten sonra ruh özlerini kendi kendine yok etmeyi tercih ederdi. Bu da intihara eşitti.

Ama o yapmamıştı.

Bunun nedeni tüm ilkel kaos boyutundaki kraliyet soyunun tek orman ruhu erkeğiydi. Ölümü, Kraliyet Orman Ruhları ailesinin soyunun kesilmesi anlamına geliyordu. Artık nesilleri daha fazla devam edemezdi. Bu yüzden genç olmasına rağmen durumu ne kadar aşağılayıcı veya umutsuz olursa olsun kesinlikle ölemeyeceğini biliyordu.

"Şu anda sadece buradaki genç ustalar değil üst yıldız alemlerinden gelen insanlar bile Orman Ruhu Kraliyet Ailesinin tamamen yok olduğunu düşünüyor. Ancak gözlerinizin önünde şu an yaşayan ve kraliyet soyundan gelen bir Orman Ruhu var. Bugün burada oturan herkes bu durumu benim kadar iyi biliyor. Şu zaman diliminde Tanrı Alemi'nde şanslı olarak sayılabilecek yalnızca bizleriz. Aranızdaki en şanslı kişiye gelince... Kim olacağını merak ediyorum."

Konuşması sırasında yumuşak, büyüleyici bir ışıkla dolu bir çift göz her bir bireyin durumunu süzdü. Normal şartlar altında olsaydı aşağıdaki kalabalık kesinlikle bu durumu umursamazdı. Ancak şimdi tüm gözler orman ruhu çocuğuna sıkıca sabitlendi. En ufak bir şekilde farklı bir yere gitmiyordu.

"Bu Kraliyet Orman Ruhu'nu ele geçiren kıdemli başlangıçta kendisinden zevk almak istedi, ancak çok sayıda nedenden dolayı onu bana emanet etmeye karar verdi. Eğer onu üst yıldız alemlerine götürebilirseniz muhtemelen birkaç milyar mor kaynak taşına satılacaktır. Hatta on milyara ulaşması son derece kolay olur. Bununla birlikte, buradaki hizmetkarınız küçük bir tüccar loncasının sadece bir parçası. Üst yıldız alemlerinin zorluklarına nasıl katlanabilirim? Onu sizden birine vermek benim işimi kolaylaştıracaktır."

"Bayan Ruyan... Lütfen artık teklifi başlatın!" Ying Yushan geniş gözleriyle gülümsedi. Şu anda İlahi Ruh Alemi'nin zirvesindeydi ve İlahi Musibet Alemi'ne ulaşabilmek için engin bir aydınlanmaya veya büyük bir şansa ihtiyacı vardı. Eğer şansı yeterli olmazsa iki yılı unutun, çoğu için birkaç on yıl boyunca geçememek çok normaldi.

Ancak bu orman ruhunu elde etmiş olsaydı onun darboğaz sorunu yok olacaktı. Doğrudan birkaç gün içinde kırması bile mümkündü! Gelecekteki gelişimine de büyük miktarda fayda sağlayacaktı.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin