Depresyon

294 55 2
                                    

"B... Bu... Bu..."

"Nasıl... böyle bir şey olabilir!?"

"Rüya mı görüyorum? Yun Che... Wu Guike'a karşı kazandı mı? "

"Sss... Sadece kazanmadı, aynı zamanda onunla yüz yüze karşılaşırken bile tamamen ezdi!"

"Bu Yun Che'nin gücü gerçekten sadece İlahi Musibet Aleminin sekizinci seviyesinde mi? Hayır... bu imkansız olmalı, değil mi? Bu nasıl doğru olabilir!?"

Sunulmuş Tanrı Sahnesinde ve tüm Doğu İlahi Bölgesinde mevcut olan herkes tanık olduklarından dolayı şaşkındı. Yun Che'nin Luo Changan'ı önceki gün bir buz dikeniyle şişlediğine tanık olduklarında çok sayıda insan şoka girmişti, ancak bu savaşın görsel ve ruhsal etkisi sayısız kat daha fazlaydı. Göklerin altındaki tüm canlılara yukarıdan bakan yüce uzmanlar bile istemeden o kadar şaşırmışlardı ki kendi gözlerine inanmaya cesaret edemediler.

Çünkü on binlerce yıl yaşamış bu uzmanların sağduyusuna göre, böyle bir şeyin gerçekleşmesi kesinlikle imkansızdı!

Mu Bingyun, dudaklarını hafifçe büzerken düşük bir ses tonuyla "Zaferinden o kadar emin olmasına şaşmamalı." dedi. Fakat çok geçmeden, tereddüt dolu bir bakış, kar beyazı yüzünde ortaya çıktı.

Yun Che sahneye çıkmasıyla birlikte hemen tüm gücünü açığa çıkardı ve kılıcından yansıyan mavi ve siyah yedi saldırıyla Wu Guike'yı yendi, dahası ilahi savaş etki alanını bile kolayca parçaladı. Tüm bu olanlar gözleriyle bunlara tanıklık eden herkes için şok edici olsa da... Mu Bingyun onun bu şekilde yanardağ ağzı misali hislerinin taştığı sıralarda böyle davrandığını yoğun bir şekilde hissetmişti.

Sadece bir çeşit provokasyon-kışkırtma onun hislerini böyle bir şekilde açığa çıkarmasını sağlardı.

"Onun kaynak gücünün yetişimi, gerçekten de İlahi Musibet Aleminin sekiz seviyesinde, şüphesiz. Kesinlikle bir numara çevirmiyor," Ay Tanrı İmparatoru hafifçe kaşlarını çatarken söyledi. "Hepimizi şaşkına düşürmesinin en büyük sebebi o zaten."

Ebedi Cennet İmparatoru, "Majesteleri, ona benzer biri Batı İlahi Bölgenizde hiç göründü mü?" sordu. Prestij ve kaynak gücü açısından Doğu İlahi Bölgesi'nin zirvesinde duran bu tanrı imparator, Luo Changsheng ve Shui Meiyin gibi korkunç varoluşların performanslarına hafifçe gülümseyip, övmekten başka bir tepki göstermemesine rağmen, şu anda göz bebeklerinin derinliklerinde beklenmedik bir şaşkınlığa sahipti.

Ejderha Hükümdarı yavaşça başını iki yana salladı, "İlahi Ruh Aleminin kaynak gelişimcisiyken, İlahi Musibet Alemi gibi kendisinden bir büyük alemden rakiplerini yenmiş örnekler var. Ne var ki, İlahi Öz Aleminin geç aşamalarında bir rakibi yenen İlahi Musibet Aleminin son aşaması bir gelişimci, en azından Batı İlahi Bölgemde hiç yaşanmamış bir şey!"

Dahası Yun Che rakibini tamamen bozguna uğratmıştı. Sadece bu da değil... Wu Guike, İlahi Öz Aleminin sekizinci seviyesinde olan sıradan bir kaynak gelişimcisi değil. O, İlahi Savaş Aleminin Alem Kralının oğlu, onun aynı kaynak güç seviyesindeki kişilere karşı rakipsiz olarak adlandırılması yanlış olmazdı.

"Tsk, tsk, tsk." Cang Shitian parmaklarını çene hizanına getirirken baş parmağıyla diğer parmaklarını çenesinin arasında tuttu. Gözlerinde eşi görülmemiş bir şaşkınlık vardı: "Bu kral, onu öğrencim olarak kabul edebileceğimi söylediğinde bunu sadece gelişigüzel bir düşünceyle söylemişti. Bu temelde sadece bir muziplikti. Ama kim bu kadar yetenekli olduğunu düşünebilirdi ki... Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru, bu oğlanla ilgili o kadar şeyi daha önce nasıl yanlış yorumladığını göz önüne alırsak, onu Güney İlahi Bölgesine benimle birlikte götürmeme kesinlikle itiraz etmezsin, değil mi?"

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin