Ebedi Cennet İlahi Alemi

322 54 2
                                    

Jun Wuming önde uçarken, Jun Xilei arkasından takip etti. Düzlemsel kaynak formasyonunun olduğu yeri terk ettiğinden beri sessiz kalmıştı ve Jun Xilei bir kelime söylemeden başını aşağı indirdi.

Aralarında benzeri görülmemiş bir atmosfer vardı.

İkisi ılımlı bir hızla ilerliyorlardı ve Kar Şarkısı Diyarının sınırlarını terk ettiler.

O sırada Jun Wuming onun yörüngesinde duruyordu. Beyaz sakalı, bakışları tamamen öne sabitlendiği için rüzgarda dalgalanıyordu.

Jun Xilei arkasında durmaya devam etti. Hiçbir şey söylemedi ve dudaklarını sıkıca kapalı tuttu.

Hayatının geri kalanında böyle bir utanç hissinden ve bu kadar aşağı düşme hissinden kendini kurtaramayacak gibi hissediyordu. Dahası, bunu yaşamasının nedeni, önündeki kişi yüzündendi.

O, ''kılıç kalbi'' veya başka bir şeyin olduğuna inanmıyordu...

Jun Wuming hafif bir iç çekti. "Kar Şarkısı Diyarı'nın dışında, Mavi Alev Diyarı daha önce ziyaret ettiğimiz bir ışınlanma formasyonu ile en yakın yıldız alemi. Uzak bir yerde olmasına rağmen, Kaynak Tanrı Toplantısına zamanında yetişebiliriz. "

Jun Xilei, "..."

"Öhö, öhö, öhö..."

Jun Wuming sözlerini bitirdiği an, vücudu hafif bir öksürükle aniden titredi. Kısa süre sonra öksürüğü yoğunlaştı ve sesini ağırlaştırdı.

"Öhö, öhö, öhö..."

Daha sonraki öksürüklerde acı hissetmeye başladı.

Jun Xilei şaşırdı. Jun Wuming'in yanına geldi, "Usta, ne oldu?"

"Öhö..."

Jun Wuming vücudu sonunda kısa, ağrılı birkaç öksürükten sonra sakinleşmiş gibi görünüyordu. Ayrıca yavaş yavaş, ağzını kapattığı elini indirdi...

Jun Xilei avucunda birkaç kan izi gördü.

O kadar şok oldu ki güzel yüzü solgunlaştı ve bir süre tek kelime bile edemedi.

"Ustan Mu Xuanyin'i korkutmak için kılıç enerjisini kullanmaya hazırlanıyordu ama serbest bırakamadan önce vücudunun içinde kapandı. Ustan ne kadar zor olursa olsun onu zorlamaya çalıştı fakat hepsi boşuna. Bunun yerine kılıcın aurası ustanın vücudunu yaraladı."

Jun Wuming çok düz bir tonda konuşuyordu ancak onun her sözü, açık gökyüzünden Jun Xilei'ye kadar inen bir şimşekten daha az etkili değildi.

Kılıç Egemeni'nin kılıç enerjisi neydi? Tanrılar Alemi'nin en üst seviyesine ulaşmıştı ve öyle bir kılıç enerjisine sahipti ki, İlkel Kaos Boyutunda kendisiyle karşılaştırılabilecek hiç kimse yoktu. Bu inanılmaz bir şeydi...... böyle bir kişinin kılıç enerjisi, serbest bırakmak için hiçbir yolu olmadan vücudunda mühürlenmişti.

''Nasıl... Bu nasıl mümkün olabilir?'' Jun Xilei şok içinde kalmıştı.

"Buradaki kararımın arkasındaki sebep bu." Jun Wuming gözlerini kapattı.

"Y... Yoksa Tarikat Ustası, Usta'nın kılıç enerjisini anında bastırabildiği için mi Usta tüm gücünü kullanamadı? O sadece bir orta yıldız aleminin Alem Kralı. Nasıl... ismi Usta ile birlikte anılabilir?" Jun Xilei acı bir sesle sordu.

"Gerçekten durum buysa, Ustan neden bu kadarını ona versin?" Jun Wuming iç çekerek söyledi. Eğer o zaman arkasını dönecek olsaydı, Jun Xilei yüzündeki korku izini görecekti. "Kar Şarkısı Diyarı Kralı Mu Xuanyin, o... ona karşı kazanmamın imkansız olduğu korkunç bir his verdi."

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin