Yun Che bir süre hayrete düşmüştü. Yeşim taşını avucunda çevirdi. Yıldız gibi parlayan dokuz ışık parıltısı gözlerine girdi. Uzun süre gözlerine inanamadı.
İlahi Dokuz Yıldızlı Buda Yeşimi... rüyalarında istediği bir şeydi bu... defalarca üst yıldız alemlerinde dahi elde edilmesi son derece zor olduğu söylendi. İlahi Dokuz Yıldızlı Buda Yeşimi için planı, Lei Qiangfeng'ten ''zorla'' tüm kaynak taşlarını almaktı. Aslında, asla elde edemeyeceği büyük bir olasılık olduğunu kabul etmişti, ama şimdi... avucuna düşmüştü.
Sanki gökten düşmüştü ve onun sadece eğilip alması gerekiyordu!
Lei Qianfeng düşük seviyeli bir alemin kralıydı, nasıl onun böyle bir hazinesi olabilirdi!?
Ve görünüşe göre ölmüştü ve vücudundan alınmamıştı.
Ve bunca zamandır aradığı şeyi sonunda almayı başarmıştı.
Bu... iyi şansın tam on ikiden vurulmasıydı!
Gökler nihayet ihtiyaçlarını tanımıştı, gözleri nihayet açık mıydı?
Derin bir şok ve imkansızlık hissi hissetmesine rağmen, bunun çok hoş bir sürpriz olduğu açıktı. Yüzünde kocaman bir sırıtış belirdi, gülmek istedi ama duyguları bir akı içindeydi, geçici olarak nasıl güleceğini unuttu.
Lei Qianfeng bir süredir ölmüştü ve cesedi beyazlaşmaya başlamıştı, ancak aniden korkunç ve tehdit eden yüzü Yun Che'nin gözlerine çok hoş görünüyordu.
"Lei Qianfeng, hayatta iken sayısız kötülük işledin, ama ölümünde ... gerçekten büyük, iyi bir iş yaptın! Bu şeyi bana daha önce verseydin oğullarının daha hızlı bir şekilde ölmesine izin verebilirdim!" Yun Che, Lei Qianfeng'e mırıldanmaya başladı. Kalbi, kelimenin tam anlamıyla "göklerden düşmüş" olan bu yeşim parçasını alırken hızla atıyordu.
''Jasmine,'' Yun Che başını kaldırdı ve sevgi ile gülümsedi. "Görünüşe göre gökler bile seni bir kez daha bulmamı istiyor. Şu anda eksik olan tek şey Ölümsüz İmparatorun Otu. Kesinlikle seni bulacağım!"
Arkasında, zayıf ama tanıdık bir aura sürekli ona doğru yaklaştı. Yun Che hayalini durdurdu ve döndü. Onun yönünde uçan yedi renkli elbise giyen bir kız, dudakları tatlı ve güzel bir melodi seslendirerek ona yaklaşıyordu.
"Yasemin yaprakları kadar beyaz, gökkuşağından serpilen dalya gibi uhrevi ve büyük bir sapkın ucube... Ah! Enişte!''
Yun Che'yi aniden gören Küçük Jasmine neşeli bir sesle gülerken ona bağırdı, ''Hehe, demek buradasın."
Darkya Alemi büyüktü ancak her nasılsa sürekli ona rastlıyordu. Yun Che bu duruma zaten alışmıştı. Bu küçük kız bir muamma olmasına rağmen, daha fazla kazmak için çok tembeldi. Yüzünde çaresiz bir bakışla cevap verdi, "Nereye kaçtın?"
"Hmph, böyle soruları hâlâ bana soracak samimiyetin var." Küçük Jasmine burnunu sıktı ve başparmağını ona doğru kaydırdı. "Birden oraya habersiz bir şekilde oturdun ve beni bu kadar uzun süre görmezden geldin. Tabii ki gidip kendi başıma oynamaya karar verdim. Geri döndüğümde ortadan kayboldun. Sen... beni bilerek terk ettin değil mi!?''
"..." Yun Che bir süre suskun kaldı.
"Ah! Enişte, elinde ne var? Ne güzel bir ışık." Küçük Jasmine atladı ve elini uzattı. Hayal kırıklığına uğramış bir görünümle konuştu, ''Sadece Kaynak Görüntüleme Taşıymış yine de ne tür eğlenceli bir oyuncak olduğunu merak ettim. Eh... avucunda tuttuğuna göre eğlenceli bir şeyler kaydetmiş olmalısın? Görmek istiyorum! Görmek istiyorum!"