İlahi Kara Ruh Tarikatından ayrılan Yun Che, doğruca batıya yöneldi. Darkya Şehrine geri dönmek için önce Kara Ruh Sıradağları'nı geçmek zorundaydı. Her ne kadar İlahi Kara Ruh Tarikatı'nın çok sayıda öğrencisi dağ sınırında pusu da yatıyor olsa da, Ay Dağıtan Şelale'sine sahip olduğu gerçeği göz önüne alındığında, biraz dikkatli olduğu sürece hiç kimsenin kendi varlığını fark edemeyeceğinden emindi.
Her şeyden önce, Kara Ruh Sıradağları çevresinde, böyle bir göz ardı edilemez riske sahip olan dolambaçlı bir yol yapmak çok pratik değildi.
Ayrıca, emirleri takiben buraya gelmeye zorlanan ve bir fırsat için boş yere beklemekte olan İlahi Kara Ruh Tarikatının öğrencilerinin gerçekten bir tane bulacaklarına inanmaları da muhtemel değildi.
Kara Ruh Sıradağlarına giren Yun Che, ruh algısını etrafa yaydı ve çok sayıda Ruh Tarikatı öğrencisini ve kaynak oluşumlarını keşfetti. Kibirli bir kahkaha attı ve görünmez haldeyken bir ses çıkarmadan hızla ilerledi. Birçok öğrenciyi ve kaynak oluşumlarını geçtikten kısa bir süre sonra dağ sırasının derinliklerine girdi.
Gece yaklaşırken, Kara Ruh Sıradağları'ndaki sis çok yoğundu ve oradaki herkesin görüşünü ve algısını büyük ölçüde kısıtlıyordu. Bu nedenle, gece dağ sırası Yun Che'ye gündüz saatinden birkaç kat daha güvenliydi. Şimdiye kadar yolda herhangi bir ani tehlikeyle karşılaşmamıştı..
O gecenin karanlığında, çokta uzak olmayan bir yerden gökyüzüne doğru aniden göz kamaştıran bir kaynak ışığı yükseldi.
Bu... Birisi bir kaynak formasyonunu tetikledi! Hayır! Bu zaman sürecinde böyle bir yere birinin gelmesi nasıl mümkün olabilir? Bir kaynak canavarı olabilir mi?
Pusuya yatan çok sayıda insanın olduğunu düşünürsek, bir kaynak oluşumu tetiklemek, kuşkusuz bir eşek arısının yuvasını dürtmekle eşdeğer bir şeydi. Çevrede saklanan İlahi Kara Ruh Tarikatının tüm öğrencileri, kaynak formasyonunu çevrelemek için alarma geçtiler ve bağırışlarından oraya doğru sürü halinde hareket ettikleri anlaşılabilirdi. Parlayan kaynak farmasyonunun yönünden gelen ses bir kaynak canavarının sesi değildi, genç bir kızın çığlığıydı.
"Eeh? Ah!! Siz... siz de kimsiniz? Bir grup kötü adam mısınız? Wuaah... Çok korkuyorum!'"
Yun Che bir ses duyduğunda küçümseyerek öfkeyle burnundan soludu. Bir anda, gözleri genişlerken yüzü sertleşti.
Bu... ses...
Sakın söyleme yoksa...
Küçük Jasmine!?!?
Yun Che kaşlarını çatmıştı. Yavaşça yandaki uzun bir ağaca tırmandı ve uzaklara doğru baktı.
Küçük bir ışık ile yanıp sönen bir kaynak oluşumunun içinde minyon, zarif bir figür gördü. Gökkuşağı gibi çok renkli bir giyimi vardı ve süt gibi beyaz yüzü inanılmaz derecede mükemmeldi. Gece vakti olsa bile, yıldızlarla dolu gözleri titrer halde gözükebiliyordu.
Bu Küçük Jasmine'nden başkası değildi.
Kaynak farmasyonunun içinde sıkışmış bir şekilde etrafının birden fazla insan tarafından sarılması, çok korkmuş gibi görünüyor. Son derece güzel yıldızlı gözleriyle, etrafındaki insanlar olarak ona baktığında, vücudu bükülmüştü.
O neden buradaydı ki!?
Sadece o kadar da değil, böyle bir zamanda Ruh Tarikatının kaynak oluşumuyla temasa geçmek gibi bir hata yapmıştı!
Kızı gözlerinin önünde görünce, Ruh Tarikatının bütün öğrencileri çaresizce birbirlerine baktılar.
"Neden küçük bir kız?"