Luo Changan'la Yeniden Mücadele

323 55 0
                                    

"Yaşlı Huanzhi, bu Yun çocuk...? Sakın bana Buz Ankası Tarikatının gizli bir yöntemi olduğunu söyleme?" Huo Rulie şaşkınlık içinde sordu.

"Tarikat Ustası Huo!" Huo Rulie sözlerini bitirir bitirmez, Yan Juehai'nin düşük sesini duydu. Bir anda kendine geldi ve daha fazla soruşturmadı.

Normal yollarla bu kadar şaşırtıcı bir artış elde etmek kesinlikle mümkün değildi. Alev Tanrı Alemi, Huo Poyun'un yetşimini İlahi Öz Aleminin son aşamalarına kadar "gizli bir yöntem" kullanarak artırabilirdi, Huo Rulie de bu yüzden böyle bir soru sormuştu. Ancak böyle gizli bir yöntem, ona sahip olan bütün tarikatlar için bir sır olurdu, ve doğal olarak bunu soruşturmak uygun değildi.

"..." Mu Huanzhi tepki olarak sadece başını sallayabilirdi ve yüzündeki şaşırmış ifade uzun bir süre sonra bile kaybolmadı.

O zaten on bin yıldan fazla yaşamıştı, ancak tarikatlarının böylesine bir yöntemle öğrencilerin yetişim seviyesini İlahi Musibet Aleminde bile yedi küçük alem kadar artırabildiğini ne duymuştu ne de okumuştu.

Sunulmuş Tanrı Sahnesinde tartışmalar patlak verdi. Kaynak güç gelişimindeki en korkunç şey, başarı için açgözlü olmak ve düşüncesizce ilerlemekti. Ancak Yun Che'nin bu boyutta "düşüncesizce ilerlemesi", tüm yüksek yıldız alemlerinin kralları dahil herkesi büyük ölçüde şaşırtmıştı...

"Yetişimi yedi küçük alem kadar artırmak... hem de İlahi Musibet Aleminde. Zaman Çarkı İncisini de kullanmış olsa bu ona sadece bir ay fazladan zaman verir."

Doğu oturma bölgesinde, tüm büyük tanrı imparatorlarının kaşları çatıktı ve gözlerindeki meraklı bakışlar görülebiliyordu.

Tam o anda Ejderha Hükümdarı bir anda konuştu, "Bu Beş Yeşim Evren Hapından kaynaklanıyor."

"Doğru." Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru da yavaşça başını salladı. "İlacın aurası henüz vücuduna dağılmadı. Bu hiç şüphesiz, Beş Yeşim Evren Hapı olmalı. Kar Şarkısı Alemi Kralının yeteneği göz önüne alındığında, Beş Yeşim Evren Hapı için gereken füzyonu gerçekleştirmesi gerçekten kolay olurdu. Hap için gereken tüm materyalleri toplamak kolay bir iş değil."

"Ancak," diye devam etti Ejderha Hükümdarı, "Tek bir Beş Yeşim Evren Hapı, kusursuz derecede rafine edilmiş de olsa yetişimini çok fazla artıramaz. Kar Şarkısı Alemini hafife alamayız, ha."

"Haha," Ebedi Cennet Alemi Kralı gülmeye başladı. "Benim Ebedi Cennetim altı yüz bin yıldır var ama Kar Şarkısı Alemi dokuz yüz bin yıldan fazla bir geçmişe sahip. Tanrılardan kalan mirasa sahip ya da Tanrı Aleminin tarihinde uzun zamandır var olan hiçbir yıldız alemi diğerlerinin bilmediği gizli sırlara sahip değildir. Bununla birlikte... bu tür "gizli sırlar" ile ilgili sorun, ya karşılığında son derece büyük bir bedel ödenmesi gerekmesi ya da onlardan faydalanın çok zor olmasıdır. Yani, böyle bir şeyin onun için kullanılması gerçekten pek mantıklı değil."

"Hayır," Ejderha Hükümdarı hafifçe başını salladı. "Bu çocuk göründüğünden çok daha yetenekli. Gerçek görünmezliği kullanabilmesi bu çıkarımı yapmak için yeterli. Bu ejderha, Batı İlahi Bölgede olsa da Kar Şarkısı Alemi Kralı Mu Xuanyin'in ismini duydu. Onu doğrudan bir öğrenci olarak kabul etmesi ve yetişimini artırmak için herhangi bir bedel ödemekten çekinmemesi için bu çocuk kesinlikle olağanüstü olmalı."

"Kaynak gücündeki ani artış bazı son derece yüksek seviye ilaç ya da yöntemlerle olmuş olmalı. Bizim Sırlanmış Işık Alemimiz bile aynı şeyi yapmayı son derece zor bulacaktır. Kim derdi ki bir orta yıldız alemi böyle bir şey yapacak..." dedi Shui Yingyue düşük bir sesle.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin