Yardım İçin Yalvarma Boşuna

281 54 1
                                    

Cehennem Hapsinin dibinde dört saat geçirdikten sonra, Cehennem Hapsinin kuzey kıyısına dönmesi sadece bir saatini almıştı.

Sadece Cehennem Hapsine girdiği yere yüz elli kilometreden daha uzak olan bir bölgeye indi. Onu kavuran ısıya rağmen, Yun Che hızla yere odaklandı ve tüm gücünü durmak için kullandı.

Boom boom boom...

Uzak Güney'den gelen sürekli gümbürtüler çok baskıcıydı, sanki hem cennet hem de dünya aniden çökecekti.Cehennem Hapsi'nin sallantısı bir an bile durmadı.

Mu Xuanyin'in antik boynuzlu ejderha ile savaşı şimdiden sekiz saatten fazla sürmüştü ve Vermillion Kuş Projeksiyonuyla mücadeleye tanık olanlar, her saniye dünyanın yerinden oynatıldığını sanıyordu.

Yan Wancang nefes nefese kaldı ve alnı ter boncuklarıyla doluydu. Alev Tanrı Aleminin en güçlü gelişimcisi olsa bile, Vermillion Kuş Projeksiyonu'nun bu kadar uzun bir süre için bu kadar uzun bir mesafede kullandıktan sonra bir ton enerji harcamıştı. Tamamen tükenmişti ama her iki gözünde de derin bir heyecan pırıltısı vardı.

Yan Juehai, Huo Rulie ve herkes aynıydı...

Ve hepsi daha önce hiç hissetmedikleri kadar heyecanlıydı!

Vermilion Kuş Projeksiyonu'nun içinde, Mu Xuanyin'in aurası zaten normal halinin yarısına kadar düşmüştü, ancak vücudundan çıkan buz gücü en ufak bir şekilde zayıflamamıştı. Kıyafeti hâlâ bir kar nilüferi kadar saftı.

Antik boynuzlu ejderhaya gelince, tamamiyle perişan bir halde idi. Kan lekeleri tüm vücudunu kaplamış ve öfkeyle sarsılmış ve İlahi Buz Ankası'nın kudreti içinde tamamen hapsolmuştu. Aldığu her nefeste, sayısız buz parçası vücudunda patlıyordu. Herhangi bir karşı saldırı yapması neredeyse imkansız hale gelmeye başlamıştı.

Boom Boom!!

Antik boynuzlu ejderha buz mührünü parçaladı. Gökyüzünü örten ejderha alevleri vücudundan dışarı çıktı ve anında Mu Xuanyin'i yuttu. Kısa bir süre sonra, ejderhamsı vücudu Cehennem Hapsi'ne uçtu ve pençelerini aşağı doğru saplamadan önce Mu Xuanyin'in aurasına kilitlendi. Gökleri yakabilecek ateş, pençelerinin ulaştığı her yerdeydi ve o alevlerin merkezinde korkunç bir siyah renk vardı... Şok edici bir şekilde, kavurucu yıkımdan sonra oluşan bir karadelikti.

*BOOM*

"WAAAHHH!"

Cenneti sallayan alarm sesi, Cehennem Hapsi'nin kuzey kıyısında çalındı, Vermillion Kuş Projeksiyonu anında alevlendi. Korku dolu çığlıklar etrafı sarmadan önce, herkes aniden kızıl manzarada delici buzlu mavi bir parlaklık gördü.

Düşen bir göktaşı gibi, antik boynuzlu ejderhanın alevlerini bir bıçak gibi delip geçti. Ardından, antik boynuzlu ejderhayı pençesinden vurdu... Deldiği kısa bir an, ejderha kanı her yöne doğru fışkırdı.

Fışkıran kan anında ejderha alevlerinin içinde yandı.

"AWOOoooo---"

Kadim boynuzlu ejderhanın acı verici çığlığı etrafı inletti, ejderha alevleri ile dolan gökyüzü çılgınca parladı, bu antik boynuzlu ejderhanın sürekli olarak buz uçurumuna zorlanmasına neden oluyordu.

''Güzel!!"

Üç büyük Alev Tanrı Mezhep Ustası aynı anda bağırdı.

Boynuzlu ejderhanın pençelerinden geçebilmek ... bu açıkça antik boynuzlu ejderhanın koruyucu ejderha gücünün parçalara bölündüğü anlamına geliyordu. Neredeyse çöküşün eşiğindeydi.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin