Muhafızların tepkileri atmosferin tekrar durgunlaşmasına neden oldu, bununla birlikte Feng Huita hüzünlü bir ses tonuyla devam etti, "Genç Yun, bu küçük kralın zayıf muhafızları seni koruyamadı, bu küçük kral gerçekten aciz... sadece, acaba Genç Yun bu saatte nereye gitti? Hiçbir tehlikeyle karşılaşmadın değil mi?''
Feng Huita'nın sesi oldukça nazikti. Ancak herkes içindeki keder ve nefreti hissedebiliyordu. Feng Huita'nın Mu Hanyi'yi öldürenin Yun Che olduğunu düşündüğü belliydi. Daha önce de söylediği gibi, Mu Hanyi'nin kimseye söylemeden gizli geçidi açmasına neden olabilecek tek kişi Yun Che'ydi. Dahası Yun Che gizemli bir şekilde tüm bunların gerçekleşmesinden sadece bir saat önce ortadan kaybolmuştu.
Yun Che kaşlarını çattı ama konuşmak üzereyken Mu Xiaolan, "Hayır... bu imkansız." dedi. "Yun Che ve Kıdemli Kardeş Hanyi'nin arası çok iyiydi. Ayrıca, Yun Che'nin kaynak gücü İlahi Köken Alemi'nin ilk seviyesine yeni ulaştı. Kıdemli Kardeşi öldürmesinin imkanı yok. Hepiniz yanlış kişiyi suçluyorsunuz.''
''Dahası... dahası...'' Mu Xiolan'ın sesi aniden sakinleşti, ''Dahası, bir saat önce, Yun Che... o... o... aslında benim odamda...''
Konuşmasının sonuna doğru Mu Xiolan kimseyle göz göze gelmemek için başını öne eğdi ve sesi zayıf bir vızıltıya dönüştü. Herkes bu davranışını utancına verdi, fakat Yun Che onun yalan söylemede iyi olmasa da böylesine büyük bir yalan söylediği için böyle davrandığını biliyordu.
Yine de, masum Xiaolan gerçekten kritik bir anda onun için ayağa kalkmıştı. Onu korumak için saflığını bir kenara atmış, yalan söylemekten çekinmemişti. Bunca zamanın ''pervasız'' muamelesi boşa gitmemişti.
Mu Xiolan'ın sözleri aniden herkesi sersemletmişti. Situ Xiongying'e gelince, ilk başta hayrete düşmüştü ama sonra gözlerinde sevinç parıltıları oluştu, neredeyse neşeyle yerinden zıplayacaktı. Hafif sersem şekilde aceleyle öne doğru yürüdü, ''Bu... Buz Rüzgar İmparatoru, değerli konuklar tüm içtenlikleriyle Genç Yun ve kızım uzun zaman önce... Ah, ikisi birbirlerine son derece tutku ile bağlıydı ve bu yüzden birleşmeye karar verdiler. Yalnız kızım sadece bir Buz Ankası Sarayı öğrencisidir. Onun konumu Genç Yun ile karşılaştırılamaz. Dahası Alem Kralı, Peri Feixue ve Genç Yun'u nişanladı. Bu, bu konuda konuşmalarını daha da zorlaştırdı. Böylece... şimdiki gibi, söylenmeyen her şey söylenmiş oldu. Daha öncesinde, Genç Yun kızımın odasındaydı. Umarım... buradaki herkes bunu ciddiye alır.''
Bağımsız bölge lordu olan Situ Xiongyang doğal olarak, Mu Xiolan kadar masum ve utangaç değildi. Sesinin tonu, ifadesi ve hatta gözlerindeki bakış... Kusursuz bir şekilde kullanılan kelimeleri doğru mantık ve doğru sırayla kullandığı için son derece doğaldı. Gerçekten mükemmeldi.
Sözleri sona erdiğinde, herkesin ifadeleri belirsizleşti. Ne de olsa Yun Che'nin gücünün kaynağı gerçekten İlahi Köken Alemi'nin ilk seviyesindeydi. Bu herkesin bildiği bir şeydi. Mu Hanyi ise, İlahi Musibet Aleminin beşinci seviyesine gelmişti. Yun Che doğrudan öğrencisi olmasına rağmen, bu onun doğuştan gelen ve Mu Hanyi'yi aşan olağanüstü gücünden kaynaklanıyordu. Eğer ikisi gerçekten savaşacak olsaydı, yüzlerce kez olsa bile, hâlâ Mu Hanyi için iyi bir eşleşme olmayacaktı. Dolayısıyla, Onun Mu Hanyi'yi öldürmesi nasıl mümkün olabilirdi... bu koşullar altında, kendi başına olması gerekecekti.
Bu şekilde, Feng Huita'nın Yun Che'nin Mu Hanyi'yi öldürdüğü iddiasına inanmaları zordu. Onlara göre, bu başıboş bir spekülasyondan daha fazlası değildi. Buna karşılık, Situ Xiongying'in açıklaması çok daha akla yatkındı. Öncelikle, çoğu kişi Yun Che gibi yüksek konumdaki bir öğrencinin neden Buz Rüzgarı İmparatorluğunu ziyaret ederken yanında bir kız getirdiğini merak ediyordu. İkisinin birlikte olması bunu çok doğal yapacaktı.