''Beş Yeşim Evren Hapı!'' Mu Xuanyin yavaşça tek bir isim söyledi.
"Beş Yeşim Evren Hapı..." Yun Che mırıldandı. Bu açıkça bir tür ilacın adıydı, ama aslında adında "evren" kelimesine sahipti, bu yüzden kesinlikle son derece olağanüstü olduğu hayal edebiliyordu. "Usta, bu mu?"
Mu Xuanyin'in gözleri hafifçe parladı. "Buz kuvvetini yükseltmek için Buz Ankasının hayati yin'ini kullanma fikrini reddettiğin için, Kaynak Tanrı Toplantısından önce İlahi Musibet Alemi ulaşmanı sağlayacak sadece tek bir yöntem düşünebiliyorum. Bu yöntem ise Beş Yeşim Evren Hapı."
Yun Che inanmaz gibi göz bebeklerini hafifçe kaldırdı, "Beş Yeşim Evren Hapı...... kaynak gücümün iki yıl içinde İlahi Musibet Alemine ulaşmasını sağlayabilir mi?
"Hayır," Mu Xuanyin başını salladı.
"Asıl nokta bunun mümkün olup olmadığı değil, çünkü kesinlikle gerçekleşecek! Dahası, iki yıl bile sürmez. Eğer bir 'Beş Yeşim Evren Hapı' elde edip, vücudunuzda başarılı bir şekilde rafine edersen, o zaman bu tek hap, kaynak gücünü İlahi Musibet Alemine direkt olarak geçirmek için yeterli olacaktır."
"..." Yun Che'nin ağzı açık kaldı ama çok da heyecanlanmadı. Bunun yerine, rahat bir sesle konuştu, "Bir 'Beş Yeşim Evren Hapını' elde etmek son derece zor olmalı, değil mi?"
İlahi Köken Aleminden bir kimsenin İlahi Musibet Alemine doğrudan girmesine izin veren bir ilaç. Bu, Tanrı Diyarında bile cennete meydan okuyan bir öğe olarak düşünülebilirdi, bu yüzden nasıl kolayca elde edilen bir şey olabilirdi ki... Eğer böyle olsaydı, Mu Xuanyin ilk olarak bir sürü öğrenciyi feda edecek olan yöntemi önermeyi seçmezdi. Buz Ankasının sahip olduğu hayati yin'lerini.
"Sadece son derece zor da değil. Gerçekte, hayal edebileceğinden çok daha zor ve ilgi çekici. Kar Şarkısı Diyarının tüm gücünü tüketmiş olsan bile, önümüzdeki iki yıl içinde bir tane bulmak cennete yükselmek kadar zor olacaktır!"
Mu Xuanyin, Yun Che'yi şaşırtmayan sözleri soğuk bir şekilde dile getirdi.
"Beş Yeşim Evren Hapını rafine etmeden önce, her biri tamamen farklı bir güç içeren, son derece nadir ve zor elde edilen beş öğeye sahip olman gerekir. Bu beş nesne ise Qilin Boynuzu, Antik Ejderha Kalbi, Orman Ruhu Küresi, Dokuz Yıldız İlahi Buda Yeşimi ve Ölümsüz İmparator Otu!"
İsminden de anlaşılacağı gibi, Qilin boynuzu bir Qilin boynuzuna atıfta bulunuyordu. Yun Che bu diğer isimlerden hiçbirini duymamıştı, bu yüzden ne olduklarını anlayamamıştı bile. Dahası, Qilin olarak bilinen mistik yaratık, yalnızca Kaynak Gökyüzü Kıtası ve Hayali Şeytan Ülkesinin tarihinde var olan bir şeydi. Hiç kimse daha önce var olup olmadıklarını bilmiyordu. Fakat Mu Xuanyin, Qilin boynuzunu seçtiğine göre bu en azından Qilin'in sadece bir efsane olmadığını kanıtladı.
Mu Xuanyin telaşsız bir şekilde bıraktığı yerden devam etti, "Antik Ejderha Kalbi ise basitçe sadece bir antik ejderhanın kalbi. Dahası, bu Antik Ejderhanın yüz bin yıldan uzun süredir yaşamış olması ve kalben bütünleşmiş bir Gerçek Ejderha olması gerekiyor."
Yun Che'nin başı yukarı doğru sertçe silkildi. "Usta, geçen gün istediğin bütünleşmiş boynuzlu ejderha kalbi, bunun için olabilir mi..."
Antik Tanrının Gömülü Cehennem Hapsinde yaşamış olan boynuzlu ejderha, yüz bin yıl boyunca yaşamış değildi.
"Bu, senin endişelenmen gerekmeyen bir şey!" Mu Xuanyin soğuk bir şekilde onun sözünü kesti, "Boynuzlu bir ejderhanın kalbini başarıyla elde etsek bile diğer dört malzemeyi bulamazsak tamamen işe yaramaz!"