Mu Bingyun konuşurken kaşlarını hafifçe hareket ettirdi, "Bu durumda, iyiliğini gözetmek için yanında gidecek bir büyük seçmek en iyisidir. Ne de olsa, yetiştirme seviyesi gerçekten çok düşük. "
"Bunu yapmayalım." Mu Xuanyin başını iki yana salladı. "Onu yalnız göndermeye hazırlanıyorum."
"Yalnız mı?" Mu Bingyun biraz afalladı ve hemen sonra iyice düşündü.
"Eğer geri dönemezse veya Qilin boynuzu almakta başarısız olursa, o zaman artık ona yardım etmek için çok fazla çaba harcamaktan sıkılmayacağım. Ne de olsa... " Mu Xuanyin'in gözlerinde biraz içerleme görünüyordu. "Bedeli basitçe biraz fazla büyük. Haaah, ben Yüce Kar Şarkısı Diyarının Alem Kralıyım, ama böylesine küçük bir velet yüzünden çok sıkıntı yaşıyorum. Ben sadece yeterince hoşnut hissetmiyorum."
Mu Xuanyin'in görünüşte olan çocuksu tavrını görünce Mu Bingyun hafifçe gülümsedi ve başını iki yana salladı. "Yun Che'nin kaynak seviyesi düşük olsa da, o çoktan sizin doğrudan öğrenciniz. Haberlerin şimdiye kadar yayılmış olması gerek, bu yüzden esasında Kar Şarkısı Diyarındaki kimse ona dokunmaya cesaret edemez. Herhangi bir tehlikeyle yüzleşmesi nasıl mümkün olabilir ki? "
"Bundan emin olamayız." Mu Xuanyin gözlerini hafifçe kıstı. "Birkaç insanın cesareti gökyüzünün kendisinden bile daha büyük olabilir Bu küçük veletin Qilin boynuzunu nasıl alacağı ve nasıl hayatta kalacağı önemli değil, her şey onun kendi yeteneklerine bağlı."
"..." Mu Bingyun bu konuyu daha fazla sürdürmedi. Kısa bir süre sonra geri döndü ve dedi ki, "Durum buysa o zaman, Xiaolan da onunla birlikte gitsin. Xiaolan, tarikata girdiğinden beri ailesini görmedi. Ebeveynleri, Buz Rüzgar İmparatorluğundaki İmparator'un bin yıllık doğum günü kutlamasında kesinlikle görüneceklerdir. Ailenin bir kez daha bir araya gelmesi için bu fırsatı değerlendirelim. Memleketine olan özlemi de hafifleyebilir."
Mu Xuanyin dudaklarını hafifçe büktü ve sonra birdenbire boyun eğmiş bir şekilde dedi ki. "Gerçekten bu küçüğe iyi davranıyorsun. Haah, artık büyük kız kardeşini istemediğin bir gün gelirse... "
Mu Bingyun çaresiz bir bakışla "Yine saçmalıyorsun." dedi.
Mu Xuanyin hafifçe güldü ve sonra da şefkatle söyledi. "Yalnız, Xiaolan'er'e dikkat etmesini söylemelisin. Büyük kız kardeşinin yeni aldığı bu küçük velet, özellikle kadınlar için tehlikeli."
"..." Mu Bingyun başı ile onayladı. ''Gerçekten de öyle.''
"Yani sen de fark ettin. Mn... Hatta Feixue'nin zihni onun tarafından etkilendi, Xiaolan'ın... "Mu Xuanyin'in sulu gözleri içinde yaramaz bir sis döndü. "Kaplanın inine giren bir kuzu olabilir. Bu olduğunda, bütün gece ve gündüz onu düşünecek ve artık ustasını önemsemek için zamanı olmayacak."
"Feixue mi?" Şok Mu Bingyun'un gözlerini doldurdu ama hemen arkasından sıkıca başını iki yana salladı. "İmkansız. Feixue'nin kişiliği benimkine yakın ve kalbinin erkekler tarafından hareket ettirilmesi temel olarak imkansız. Yun Che çiftsel yetiştirme teklifini reddettiğinden dolayı biraz minnettar olabilir ama bundan dolayı ona karşı duygularının hareketlenmeye başlaması kesinlikle imkansız."
"İşte bu yüzden kadınlar için çok tehlikeli olduğunu söyledim."
Mu Feixue'nin afallamış bakışını hatırladığında, Mu Xuanyin'in kaşlarının köşesi hafifçe kıvrıldı.
Mu Xuanyin tembelce buz sandalyesinden yükseldi. İnce beli oynarken, kardan göğüsleri hafifçe titredi ve üzerindeki buz anka kuşu işareti taşan dolgunluk tarafından sıkıştırıldı.