Situ Xionying'in figürü Bayan Situ ve Mu Xiaolan'a göre çok daha korku doluydu. Mu Xiaolan aceleyle yumuşak bir ses tonuyla sordu, "Baba, neyin var? Kendini iyi hissetmiyor musun?"
"..." Situ Xionying'in dudakları birkaç kez açılıp kapandı ancak tek bir kelime dahi edemedi. Sanki boğazında birşey düğümlenmiş gibiydi, şiddetli bir ''gulp'' sesi boğazından geldikten sonra nihayet küçük bir nefes alabilmişti. Ancak, yüzü ölmüş gibi solgundu , ''Hiç... hiçbir şey, o... o... gerçekten...''
Tüm hayatında, ilk kez babasından böyle abartılı bir tepki görmüştü. Mu Xiaolan hafifçe kıkırdadı, ''Hehe, babam bile onun konumundan korkuyor. Aslında bu sorun değil, Yun Che tarikat efendisinin doğrudan öğrencisi olmasına rağmen, Kıdemli Kardeş Hanyi'nin tarif ettiği gibi son derece nazik birisidir. O sahip olduğu konuma rağmen hiç kimseye büyüklük taslamaz. Bu aynı... tarikat ustasının doğrudan öğrencisi olduktan sonra beni hâlâ kıdemli kız kardeş olarak çağırmasına benziyor, kendini herkesten üstün tutan birinin kibirli tavırlarına sahip değil. Onun çok fazla sevmediğim yönü vardı ama şimdi çok fazla olumlu özelliğe sahip olduğunu düşünüyorum."
''Ah doğru baba, kaynak arkında onu yanına çağırdığında ne söylemiştin? Yapmış olamazsın... ona bir kabalık yapmış olamazsın değil mi?" Mu Xiaolan sordu.
Mu Xiaolan bu konuyu açmasaydı daha iyi olurdu. Mu Xiaolan'ın bahsettiği olaydan sonra Situ Xionying tekrardan dehşete düştü ve bu olayı düşünmesi ona Yun Che'ye yaptığı kabalığı tekrar hatırlatmıştı.
Kimse Yun Che'nin kimliğinden şüphe etmemişti. Kar Şarkısı Diyarında, yaşamaktan bıkanlar bile Alem Kralı'nın doğrudan öğrencisini taklit etmeye cesaret edemezdi. Dahası kimliğini ortaya koyan Mu Hanyi idi.
"Alem Kralı'nın doğrudan öğrencisi" kelimeler duyulduğunda salon o kadar sessizleşmişti ki, bu sessizliğin içine bir damla su yere düşse rahatlıkla duyulabilirdi. Kimse nefes almaya bile cesaret edemedi. Feng Huita ve Feng Hange'nin bedenleri aynı yöne doğru eğildi. Yun Che henüz bir yere oturmadığı için hareket etmeye cesaret edemiyorlardı.
Yun Che ileriye doğru adımını atmadan önce kar beyazı yeşim bir kutu çıkardı. Herkesin önünde açtı ve puslu buzlu mavi bir parlaklıkla çevrili dokuz yapraklı bir çim tanesi ortaya çıktı. O anda, son derece saf kaynak enerjisi tüm salonu doldurdu, herkesin zihni bu saf enerjiyle titredi ve onlar bu yoğun enerjinin etrafında kaynak damarlarının yenilendiğini hissettiler.
"Buz Rüzgarı İmparatoru, bu ot 'Parlayan Dokuz Yapraklı Kırağı' olarak adlandırılır ve benzersiz niteliklere sahiptir, onu Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü'nde şans eseri elde etmeyi başardım. Buna sahip olan kişinin vücudu ve kalbi tamamen kötü etkilerden arındırılır. Umarım bu mütevazi hediyemi bin yıllık doğum gününüz için kabul edersiniz."
Hedefi Qilin boynuzu olmasına rağmen, doğum günü dileklerini yerine getirebilmek için elinin boş gelmemesi doğaldı. Bu parlayan dokuz yapraklı kırağını her ne kadar buraya gelmeden önce bulmuş olsa da, sonunda tebrik hediyesi olarak hazırlanmıştı. Gerçekten Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü'nde yetişen ve bir ülkenin hükümdarı için yeterli niteliklere sahip eşsiz otlardan biriydi.
Mu Xuanyin onun Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü'nde bir süre kalmasına izin vermişti. Bu nedenle, elinden geldiği kadar çevrede bulunan şifalı otları bu kısa zaman zarfında bir kısmını toplamayı başarabilmişti. Ancak sözleri basit görünmesine rağmen havada kendi egemenliğini koruyan bu dört kelime hâlâ varlığını orada bulunanlar için sürdürüyordu, "Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü". Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü'nde büyüdüğünü duyunca, salondaki herkes... Mu Hanyi ve Mu Xiaolan da dahil olmak üzere, ağızları hiç kapanmayacak gibi göründü ve gözbebekleri neredeyse dışarı doğru fırlayacaktı.