Yun Che hızla kalktı, ''Nerede? Hangi yıldız alemi?''
''Darkya Aleminin kuzeyinde üç yıldız alemi birbirine bağlanmış bir haldedir. Üç yıldız alemi de geniş bir okyanusun olduğu bir alanın kıyısındadır. Ve o okyanusun ortasında 'Hayali Deniz Adası' diye çağrılan bir ada var. Ölümsüz İmparatorun Otu görünüşe göre o adada bulunan kökeni son derece gizemli olan bir antik gizli alemin içinde yer alıyor.''
''Ölümsüz İmparatorun Otu yalnızca İlkel Kaos'tan doğabilir ve genellikle antik gizli alemlerde görülür. Hemen hemen her zaman üst veya orta yıldız alemlerinin gizli alemlerinde görülür, daha düşük bir yıldız aleminde görünmesi son derece nadir bir manzara."
''Düşük yıldız alemi?'' Yun Che şaşırdı.
''Bu doğru, bunun iyi bir haber olması gerekiyordu ancak Hayali Deniz Adası'nın sabit bir hükümdarı yok ve herhangi bir yıldız alemine ait değil. Burası üç yıldız aleminin üç büyük tarikatı tarafından kontrol edilerek yönetilir. Adanın gizli alemi 'Antik Hayali Deniz Alemi' yalnızca bu üç büyük mezhebin izni dahilinde açılabilir.''
Yun Che'nin çeşitli büyük yıldız alemleri hakkında bilgisinin sığ olduğunu bilen Ji Ruyan konuşmasına devam etti, '' 'Antik Hayali Deniz Alemi' nispeten iyi bilinen bir gizli alem. Alt alemlerdeki gizli alemlerin çoğu güçlerini zayıflattı, bazıları halihazırda çökmenin eşiğinde. Üstelik 'Antik Hayali Deniz Alemi' küçük bir alem olarak kabul edilse de, hiçbir bozulma belirtisi olmadan sahip olduğu enerji ve yasaları son derece güçlüdür. Bölgeyi her açtıklarında, birkaç tesadüfi karşılaşma ve şans ortaya çıkar. Bu nedenle, üç yıldız alemi Antik Hayali Deniz Alemini büyük bir hazine olarak görüyor ancak aşırı derecede araştırmadılar ve yalnızca elli yılda bir bölgeyi açıyorlar. Bu şansı ana öğrencilerine tecrübe kazandırma ve onlara bu şansı vererek potansiyellerini görmek için kullanıyorlar. Bu sefer açtıklarında böyle yüksek seviye bir aura keşfedeceklerini kim beklerdi."
''Ölümsüz İmparatorun Otu, üst yıldız alemlerinde nadir olarak elde edilen bir öğedir, daha düşük bir yıldız aleminde ise neredeyse yoktur. Bir kez üç büyük yıldız aleminin alem kralları aurasını tespit ettiğinde ve bunu onayladıklarında kesinlikle bizzat onu almak için Hayali Deniz Adasına gidecektir. Belki de şu anda 'Antik Hayali Deniz Alemi'nin'' içinde yer alıyorlardır."
Ji Ruyan dikkatle uyardı, ''Şu anda en büyük soru, hangi alem kralının onu elde edeceği, ne kadar kaynak taşı ödemeye istekli olunursa olunsun satın alınabilecek bir şey değil. Sonuçta, bir alem kralı ne kadar kaynak taşı harcadığını umursamayacaktır, şu anda yapabileceğimiz tek şey Ölümsüz İmparatorun Otuna denk ilahi bir hazineyi onun takas etmektir ancak bunu yapamayız. Bununla iligli haberimiz olmasına rağmen pek fazla bir umudumuz yok. Umarım..."
"Hayali Deniz Adası nerede?" Yun Che aceleyle konuştu. "Bu yerin yakınında bir ışınlanma formasyonu var mı?"
Ji Ruyan niyetini anında anladı ve endişeyle şöyle cevap verdi, ''Efendim, böyle bir niyet taşımamalısınız. Hayali Deniz Adası üç yıldız alemi tarafından paylaşılır. Normalde, yabancıların oraya ayak basmasına izin verilmez ve böylesi bir olayın vuku bulduğu için kesinlikle izin vermeyeceklerdir. Bu konu hakkında kesinlikle emin olabilirsiniz.''
"Var mı yoksa yok mu?" Yun Che bir kez daha ısrar etti.
''Gerçekten de... Darkya Alemi Hayali Deniz Adasına çok uzak değil aksi takdirde bu kadar hızlı haber alamazdık.''
''Şu anda Darkya Şehrine gidiyorum!''
Altı saat sonra, Yun Che Darkya Şehir merkezine geldi ve zaten Ji Ruyan onu bekliyordu.