Buz Rüzgarı İmparatorluğu "imparatorluk" unvanını taşıdıkça, doğal olarak önemli bir ulusal güce sahip olacaktı. Toprakları, tüm Kaynak Gökyüzü Kıtası'nın kendisinden daha büyüktü ve Kar Şarkısı Diyarının en güçlü ikinci ülkesi olarak kabul edilirdi ve kuzey sınırında Kutsal Ametist İmparatorluğu bulunurdu.
Ayrıca, iki ülke sınırlarında zaman zaman sürtüşmeler yaşanırdı, ancak Kutsal Ametist İmparatorluğu kesinlikle daha güçlü bir ülkeydi.
Bununla birlikte Buz Rüzgarı İmparatorluğunda bulunan Mu Hanyi, Alem Kralı'nın doğrudan öğrencisi olma yönünde ilerlerken, Kutsal Ametist İmparatorluğu artık Buz Rüzgar'ı İmparatorluğu'nun önünde kibirli davranmaya cesaret edememez bir hale gelmişti. Dahası, her yıl kendi istekleri doğrultusunda, Buz Rüzgarı İmparatorluğu'na bir hediye sunmak için milyonlarca kilometreyi geçmek pahasına oraya bir elçi bile göndereceklerdi.
Bu nedenle, Buz Rüzgarı İmparatorluğu'nun ulusal gücü Kutsal Ametist İmparatorluğu'ndan daha zayıf olsa da, son yıllarda kuzeydeki en güçlü ülke haline gelecek hafif bir eğilime sahipti. Ve eğer Mu Hanyi gerçekten Alem Kralı'nın doğrudan öğrencisi olsaydı, o zaman sahip olduğu şöhretinden dolayı Kar Şarkısı Diyarının bir numaralı ülkesi haline gelmesi doğal bir olay olurdu.
Büyük salon kalabalıktı. Buz Rüzgarı İmparatorunun geçirdiği ilk bin yılda birçok olay yaşanmıştı. Salonda oturan insanlar, çeşitli ülkelerden gelen elçilerle birlikte, Buz Rüzgarının tüm yetkili figürleri saygıyla takip edilen güçlü figürlerdi.
Büyük salona girdiği an, en göz alıcı kişi tamamen mor kıyafetler kuşanmış bir gençti. O yüksekte bulunan koltuklardan birine oturduğunda yüzünde belirsiz bir gülümseme oluşmuştu, onun mizacı sanki doğduğundan beri abartılı bir ifadeyle bütünleşmiş gibi hissettiriyordu. Daha önce koltuklarını bırakan Feng Huita ve Feng Hange, Situ ailesi, Mu Hanyi ve Yun Che ile birlikte geri döndüğünde, o bakışlarıyla gelenleri hızlı ve titiz bir şekilde süzdü. Bunların ardından, yavaş yavaş neşeli bir yüz ifadesiyle ayağa kalktı ve suratında hafif bir gülümseme oluşturdu.
"Oh? Bu Bölge Lordu Situ değil mi? Kızınızın olağanüstü yeteneklere sahip olduğunu uzun zaman önce duydum ve bu kadar gençken Buz Ankası Sarayı'na kabul edildi ve Peri Bingyun'un öğrencisi olarak alındı. Gerçekten tebrikler bu size layık bir başarı."
Bu mor giyinimli genci gördüğünde, Situ Xionying sersemledi ve etkisinden kurtulduğunda hemen çığlık attı. "K-Kutsal Ametist Veliaht Prensi!"
Bu mor giyinimli genç aslında Kutsal Ametist İmparatorluğu'nun mevcut veliaht Prensi idi!
Buz Rüzgarı İmparatorunun geçirdiği bin yıllık döngü, Buz Rüzgarı İmparatorluğu açısından küçük bir olay değildi, ancak konu diğer ülkelere geldiğinde haraç ödemek için bir elçinin onlara gönderilmesi gerekli olan bir şeydi. Dahası, Kutsal Ametist İmparatorluğu, Kar Şarkısı Diyarı'nın en güçlü ulusal gücüne sahip olsa da, Veliaht Prens'in bizzat kendisi buraya bir ziyarette bulunmuştu. Onun gelişi gerçekten abartılı bir meseleydi ve Situ Xiongying'in şaşkına dönmüş olması hiç de şaşırtıcı değildi.
Kutsal Ametist Veliaht Prensi hafifçe gülümsedi ve daha sonrasında bakışlarını Mu Hanyi'ye doğru kaydırdı. "On üçüncü Prens uzun zaman oldu. En son tanıştığımızdan beri yedi yıl geçti ve beklenildiği gibi, bugünkü konumun geçmişini çok aştı. Sadece sana bakarak, Kar Şarkısı'nın genç nesli içerisinde bir numara olma ünvanının sadece boş bir söylenti olmadığını görebiliyorum. Bununla birlikte, Alem Kralı'nın doğrudan öğrencisi olamaman gerçekten büyük bir talihsizlik."
"Prens Hanyi dışında, İlahi Buz Ankası Tarikatı'nın diğer iki değerli misafirleri de buradaymış. Buz Rüzgarı İmparatorluğu'nun kişisel olarak hoş karşılanmasına şaşmamalı. Benim hatam! Görünüşe göre ilahi tarikatın önünde artık eskisi gibi bir değeriniz yok."