Yun Che'nin sözlerini duyduklarında, Yan Wancang ve diğerleri ona doğru baktı. Sadece Huo Rulie ile aynı sonuca varabilirlerdi... ustasıyla birlikte gitmek ve ölmek istediği kanaatini.
Ama Yun Che sakin ve soğuk bir bakışla konuştu, "Onunla birlikte ölmek mi? Gerçekten o kadar salak mı görünüyorum! Ustamı kurtarmak için gitmek istiyorum!"
"Eğer bu mümkünse!" Huo Rulie kükredi. "Daha yüksek bir alemden Alem Kralı seviyesinde biri yardım etmek için buraya gelmediği sürece, hiç kimse ustanı kurtaramaz! Önemsiz yetişiminle, böyle birşey denerken ölmeye bile hak kazanamazsın!''
Yun Che Huo Rulie'nin gözlerinin içine bakarak konuştu, "Üç gün önce imkansız olduğunu düşündüğün bir şeyi başardım, muhtemelen inanamayacağın bir şey."
"Sadece bir süre önce, iki antik boynuzlu ejderha olduğunu tekrar tekrar söyledim. Kan yemini etmekte dahi tereddüt etmedim ve hâlâ bana inanmamayı seçtiniz... benim sözlerimin ne kadar gerçek olduğunu hâlâ görmemekte neden bu kadar ısrarcısınız!?''
''Sizin inatçı bencil tavırlarınızın bir sınırı yok mu!? Peki, efendimi kurtaramayacağımı iddia etmek için şimdi hangi bahaneyi öne süreceksiniz!? Onu kurtaramayabilirim lakin bunu yapamayacağımı nasıl varsayabilirsiniz!?"
Anında, Huo Rulie şaşkınlığa düştü.
''Bugun daha birkaç saat öncesine kadar içtenlikle bana yemin etmiştin ve bana büyük bir iyilik borçlusun, isteğimin ne olursa olsun yerine getireceğini kendin bana söyledin. Heh...'' Yun Che hafif bir kahkaha çıkartarak güldü, ''Sana inandığım için kendimi aptal gibi hissediyorum. Huo Rulie senin, "Ben kesinlikle bana yapılan iyiliği iade ederim" ve "kesinlikle söylediğim şeyi yaparım" gibi sözlerin bok yığınından başka bir şey olmadığını kim düşünürdü!!"
"Alçak herif!"
Altın Karga Tarikatının seçkin Tarikat Ustasını öfkeyle lanetlemeye cesaret edebilecek kimse yoktu. Altın Karga Tarikatı Elderi Huo Rujin öfkeyle kalktı, ''Kar Şarkısı Diyarı'ndan gelmiş küçük velet, mezhep ustası hakkında böyle konuşmaya nasıl cesaret edebilirsin? Yaşamaktan bıkmış gibi görünüyorsun..."
"Kapa çeneni!"
Huo Rulie öfkeyle uludu. Anında kaynak enerjisi vücudundan patlak verdi, kollarını doğrudan ayırdı ve magma kayasına benzeyen uzuvlarını açığa çıkardı.
''Ben, Huo Rulie... belki korkak olabilirim ama asla sözünden geri dönebilecek aşağılık bir insan olmadım!" Huo Rulie ağır bir nefes aldı. "Pekala! Eğer hayatını çöpe atmak istiyorsan... seni takip edeceğim! En kötü ihtimalle, hayatımı kaybederim!"
"Hadi gidelim." Yun Che'yi kaldırdı, bundan sonra şiddetli ve fırtınalı bir dalga, Tanrı'nın Gömülü Cehennem Hapsi'ne doğru uçtu.
"Usta!"
''Mezhep Ustası!''
"Mezhep Ustası Huo!"
Herkes dehşet içinde bağırdı ancak Huo Rulie kulaklarını tıkadı. Göz açıp kapayıncaya kadar, onların görüş alanından çıktılar.
İlahi Egemen seviyesinde olabilirdi, ancak onun inanılmaz hızı hayallerin ötesinde bir güç içeriyordu. Sadece tek başına fırtına, Yun Che'yi vücudunun parçalanmış gibi hissettirmek için yeterliydi. Neyse ki, Huo Rulie Yun Che'nin bedenini kaynak gücüyle kapladı ve bu da yavaş yavaş rahat hissetmesine yardımcı oldu.
"Mezhep Ustası Huo, acele edin... tam hız gidelim!"
Üç bin beş yüz kilometre uzaktalardı. Bu Yun Che için en az birkaç saat gerektirirdi, bütün gücünü kullansa dahi böyleydi. Huo Rulie gibi çok yüksek bir gelişim seviyesine sahip biri için durum böyle değildi. Yun Che'nin sözlerini duyunca, avucuyla ilerlemeye başlamadan önce dişlerini kemirip lanetledi. Alevleri, onlardan geçerken birbiri ardına uzayı yarıp, nihai hızına daha yakın bir yere ulaştı.