Farklı Bir Tür

280 51 3
                                    

Huo Rulie de o anda Yun Che'yi gördü. Aniden çılgınca gülmeyi bırakırken gözleri genişledi. Gözlerinin onu aldatmadığını defalarca tespit ettikten sonra ağzını açtı ve çenesini tutarken konuşmaya çalıştı. ''Bu... B-b-b-bu... Burada neler oluyor?''

"..." Mu Bingyun'un yüzündeki ifade düzensiz bir şekilde değişti ve göğsü yukarı ve aşağı doğru hareket etti. Başka bir tarikat olsaydı, şüphesiz, hiçbir şey beklemedikleri bir öğrencinin böylesi bir sonuç alarak "göklerin seçtiği çocuk'' saflarına girmesi onlar için devasa bir sürpriz olurdu. Ancak, Mu Bingyun en ufak bir hoşnutluk duygusu hissetmedi bunun yerine Yun Che'yi görmesi onun için derin bir şok oldu.

Çünkü, Yun Che'nin gücü göz önüne alındığında, ke~sin~lik~le orada olmamalıydı.

"Oh olamaz!" Uzun bir süre şok durumunda kalan Mu Bingyun'un kalbi aniden battı.

Yun Che'nin ikinci turu kendi gücüyle geçmesi kesinlikle imkansızdı... ve bu durum ilk turda da aynıydı. Bu durumda, burada görünmesi için mümkün olan tek açıklama, bir çeşit özel araç kullanarak gelmişti.

Başka bir deyişle hile yapmıştı!

Ancak burası Ebedi Cennet Alemiydi! Onların önünde bekleyen kişi Ebedi Cennetin Baş Yargıcı Saygıdeğer Qu Hui'ydi.

Yun Che'nin kaynak gücünün, İlahi Musibetin ilk seviyesinde olduğu göz önüne alındığında, bir aptal bile gerçek gücünü kullanarak "cennetlerin seçtiği çocuklardan" biri olduğuna inanmazdı. Yaptığı şeyin ''hile'' olduğu açıktı bu açıkça ''cennetlerin seçtiği çocuk'' ünvanına leke getirebilecek bir hareketti...

Sunulmuş Tanrı Sahnesindeki insanlar ve birçok yıldız aleminin insanları karşısında kesinlikle Ebedi Cennet Alemi'nin öfkesi ile karşı karşıya kalacaktı.

Daha sonrasında kesinkes bir daha böyle bir şeye katılmasına izin verilmeyecekti. Üstelik kıyaslanamayacak kadar şiddetli ve acımasız bir cezaya çarptırılabilirdi.

Altmış yaşın altındaki bir grup genç olmalarına rağmen onlardan yayılan auralar, sahnede sayısız uzmanın derinden hayret etmesini sağlayacak kadar güçlüydü.

''Yani o kişi... Luo Changsheng mi?''

Aralarında bakışların çoğunu çeken özellikle seçkin bir genç görünüyordu. Beyaz bir kıyafet giymişti ve dış görünüşü gençti, görünüşte en fazla on yedi ya da on sekiz yaşındaydı. Onun açık ve temzi cildi ve oldukça kadınsı yüz hatları onun zarif görünmesine neden oluyordu. İlk bakışta, onu zayıf ve nazik bir bilim adamı gibi gösterdi.

Bununla birlikte, ağzının köşesinde asılı duran belirsiz gülümseme ve kayıtsızlık ifadesi sanki herkese bakıyor gibi, onu tamamen ulaşılamaz hale getirmişti.

Bu nazik ve zayıf görünümlü kişi aslında Doğu İlahi Bölgedeki her kişi tarafından bilinen bir isme sahipti.

Luo Changsheng!

Doğu İlahi Bölgesi'nin Dört Tanrı Çocuğu'nun en güçlüsü, hem birinci hem de ikinci ön eleme turlarında ilk sırada yer alan kişi ve Doğu İlahi Bölgesi'nin mevcut genç nesili arasında herkesin tanıdığı kişi.

Doğu İlahi Bölgesi halkı adını uzun zaman önce duymuş olsalar da çok büyük bir kısmı onu görmemişti. Belki de hiç kimse Doğu İlahi Bölgesinin genç neslinin bir numarasının böyle bir görünüme sahip olduğunu düşünemezdi... Nazik ve kırılgan bir görünüme sahipti.

"Luo Changsheng'den başkası olamaz. Sadece o Kaynak Tanrı Toplantısının bu oturumunda bir numara olabilir."

"Tabii ki, buna hiç şüphe yok. Luo Changsheng halihazır da İlahi Öz Aleminin nihai sınırına ulaşmış ve İlahi Kral Alemine girmekten sadece biraz uzakta olduğu söyleniyor. Yalnızca kaynak yolda daha derin bir kavrayışa kavuşup doğru fırsatı beklemesi gerekiyor ve sonra İlahi Kral Aleminin bir kaynak gelişimcisi olabilir. Doğu İlahi Bölgesi tarihinde en genç İlahi Kral olması son derece muhtemel!"

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin