Katliam

309 49 12
                                    

Yun Che'nin korkutucu hızıyla ortaya çıkan fırtına, aşağıdaki ağaçları parçaladı.

O sayısız tehlikeli ve fırtınalı durumun altında yıpranmış ve her zaman soğukkanlılığını kaybetmemeyi başarmıştı ama bu sefer farklıydı. Atan kalbi tamamıyla karmaşa içindeydi, hiçbir duygusunu kısıtlayamıyordu.

Sanki hiç bitmeyen bir acı döngüsünde titrerken, ruhu bilinmeyen bir varlık tarafından sıkıca kilitlenmiş gibiydi.

Kalan izleri takip ederek doğuya doğru devam etti. Sonunda, bir insana ait bir aura ruh algısı içinde ortaya çıktı ve sadece bir kişi değildi. Yun Che odaklandı, daha sonra ruh algısını sınırlarına kadar genişletti ve ondan en fazla beş kilometre ötede on yedi güçlü aura buldu.

Orman ruhuna ait zayıf bir aura da dahil olmak üzere.

He Lin!?

Yun Che ormanın derinliklerine indiğinde varlığını gizledi ve yavaş yavaş auraların bulunduğu ön tarafa doğru yaklaştı. Onların yakınına ulaştıktan sonra, Gizli Akan Yıldırımı harekete geçirdi ve tek bir kişi dahi onu tespit edemedi.

On yedi kişinin hepsi de siyah elbiseler giyiyordu. Siyah bir yılan amblemi, giysilerinin her birinde farklı yerdeydi ama göze çarpan noktalarda olduğu için görülebiliyordu. Bu bireyler arasında, on altı tanesi İlahi Ruh Alemi auralarına sahipken, ön taraftaki kişi İlahi Musibet Alemi'ndeydi. Bununla birlikte, önündeki adam çok yakın bir zamanda İlahi Musibet Alemine adım atmış gibi görünüyordu; aurasının gücü, Yun Che'nin önceki gece ağır bir şekilde yaraladığı siyah giyimli orta yaşlı adamdan biraz daha aşağıdaydı.

Yun Che'nin gözleri grubun tam ortasındaki kişiye kilitlendi ... orman ruhu çocuğunu sıkıca tutuyordu.

He Lin!

He Lin'in kaynak gücü mühürlenmemişti ve vücudu yaralıymış gibi görünmüyordu, ancak onun kafasını sıkıca tutan adamın elinde hareketsiz kalmıştı. Her iki gözü de açıktı, ancak o yeşil parlaklığına sahip zümrüt göz bebekleri eski halinden yoksundu. Aksine, ölülere ait grimsi-beyaz bir göz çifti gibi görünüyorlardı.

Ruhunu kaybetmişti sanki.

"He Lin..." Yun Che alçak bir sesle söyledi.

He Lin'in ölü olmadığını teyit ettiğinde, Yun Che rahat bir nefes aldı ancak cansız gözlerini görünce kalbi ağırlaşmıştı.

"Hahaha." He Lin'i tutan siyah giyimli vahşi adamın kükremeleri duyuluyordu. "Asla böyle büyük ve hoş bir sürpriz beklemezdim. Hehe, salon ustası kesinlikle bizi cömertçe ödüllendirecektir."

"Bu orman ruhları o kadar inatçı ki... Kendi ruhlarını yok etmek için tereddüt etmemeleri gerçekten üzücüydü. Çok fazla vardı ama biz sadece birkaç Orman Ruhu Özü elde ettik."

"Açıkçası, bu muhtemelen bunca yıldır yaptığımız en büyük hasat. Uzun zamandan beri, sanki bu orman ruhları bir anlaşmaya varmış gibiydiler. Elimize düştükleri gibi hemen Orman Ruhu Özlerini yok ettiler. Hehe, bu küçük orman ruhu çocuğuna gelince, patron ... bunun geçmişi nedir? Neden onu canlı yakalamak zorundayız? Salon ustası bile onun yüzünden öfkeyle uçtu."

Ekibin liderliğini üstlenen adam yürürken arkasına doğru omzunun üstünden soğuk bir şekilde bakarken yanıtladı, ''Bazı soruların cevapsız kalması en iyisidir. Sadece bir kez daha kaçarsa, bizi bırak salon ustasının kellesi dahi uçacak!"

Konuşmadaki bu ani dönüş herkesi şokta bıraktı. He Lin'i tutan adam korkusundan dolayı onu daha da sert bir şekilde tuttu, ''Bu... bütün bu olanlar ne için? Bu orman ruhu çocuğunun tarikat ustasının istediği bir şey olduğunu mu sanıyorsun?"

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin