Yun Che bilinçsiz olmasına rağmen ten rengi artık soluk değildi ve nefesi kısa sürede düzenli hale gelmişti. Mu Xuanyin'in kolu soğuk bir enerji kaynağı dalgasıyla Yun Che'yi hemen göletin dışına çıkardı ve buz gibi soğuk zemine attı.
O anda bir soğuk enerji akımı, Kutsal Salon'a hızla yaklaşmıştı. Tüm bu Kar Şarkısı Diyarı'nda bu tür bir öneme sahip bir yere doğrudan girmeye cesaret edebilecek tek bir kişi vardı.
Mu Bingyun, Mu Xuanyin'in yanında ortaya çıkarken karla kaplı figürü sarsıldı. Onun gibi genellikle soğuk ve kayıtsız biri şu anda biraz endişeli gibiydi. "Kıdemli Kız kardeş, mührü çözdün mü? Az önce Buda'nın Kalp Nilüferi'nin mühürsüz olduğunu hissettim."
Konuşurken bakışları göletin merkezindeki son derece parlak ve yarı saydam kar nilüferine düştü. Çevresindeki mühür çoktan çözülmüştü ve onun sahip olduğu tuhaf bir ruh gücü narin kokusuyla beraber büyük salonda gürültüsüzce yayılıyordu.
Seksen bir taç yapraklı Buda'nın Kalp Nilüferi'nin şu anda bir taç yaprağı eksikti.
Kaybettiği aura başka bir yerden hafifçe yayılıyordu. Zeminde baygın olan Yun Che'den...
"Buda'nın Kalp Nilüferi'ni... Yun Che'nin üzerinde mi kullandın?" Gözlerindeki ışık hafifçe titriyordu, çünkü sesi derin bir şaşkınlık hissi taşıyordu.
Yun Che'nin vücudu sessizce yerde uzanıyordu ama güçlü Ejderha Tanrı Ruhu'nun etkisine bağlı olan bilinci o anda hafiften uyanmıştı. Sadece vücudunun aurasını kontrol edebilecek durumda değildi.
"Onun iskeleti son derece sert, ayrıca cildi ve bedeni sıradan bir vücudun kapasitesini çok aşmakta. Mu Xuanyin sadece meridyenlerinin çok kırılgan olduğunu söyledi. "Bu yüzden onun son derece ihtiyacı olan şeyi ona hediye etmeyi düşündüm."
Mu Xuanyin'in ses tonu son derece düz olmasına rağmen Mu Bingyun bu eylemi gerçekleştirmek için hangi şartların gerektiğini çok iyi biliyordu. Başını hafifçe salladı ve çılgın bir şey duymuş gibi konuştu: "Kalbini ve ruhunu Buda'nın Dokuz Diriliş Kalp Nilüferi'ni mükemmel hale getirmek için harcadın, bu noktaya ulaşması için dokuz bin yıl beklemiştin. Mükemmel halindeyken İlahi Usta Alemi'nde bir adım daha atmana izin verebilirdi. Bu sadece tanrıların geride bıraktığı bir şey değil, aynı zamanda ikinci bir tanesinin dünyada yeniden ortaya çıkması imkansız. Hayatının çoğunu onunla ilgilenirken harcadın. Onu gerçekten Yun Che'ye vermek istiyor musun?"
Mu Xuanyin başıyla hafifçe onayladı. Yine de gözleri en ufak dalgalanma olmayan soğuk yıldızlar gibiydi. Zihnini bunu yapma fikrine hazırladığı için kalbinde hiçbir pişmanlık ya da acıma hissetmiyordu.
"..." Mu Bingyun Mu Xuanyin'e uzun bir süre sabit bir şekilde baktıktan sonra hafif bir ses tonuyla konuştu: "Kıdemli Kız Kardeş, onu bir öğrenci olarak kabul ettiğin zamandan beri ona karşı özellikle çok iyiydin. Başlangıçta hayatımı kurtardığı için minnettar olduğunu düşünmüştüm ama... Bundan çok daha fazlası var gibi görünüyor."
"Bir tesadüf ya da cennetin isteği olup olmadığı önemli değil, o benim öğrencim olduğu için bir ustanın yapması gereken şeyi yapmalıyım. Dünyada öğrencilerinin onları aşmasını istemeyen bir usta yoktur. Malesef Ke'er ve Hanyan'ın bunu yapabilmeleri olası değil, ancak o yeterince uzun yaşayabildiği sürece..."
"Yun Che bilmediğim ya da anlayamadığım bir çok gizemin yanı sıra çok garip ve sıra dışı şeylere de sahip. Eğer zamanından önce ölmezse gelecekte kesinlikle olağanüstü biri olacak. Onun önceki ustası Cennet Katliamı Yıldız Tanrısı, kendi gücünün mirasını çok küçük yaşta alan, bilgisiz, küçük bir kız. Bu nedenle o küçük kız onun içindeki inanılmaz büyük potansiyeli ortaya çıkarmada tamamen başarısız oldu."