kısayol

316 60 3
                                    

Ay Dağıtan Şelalenin temel seviyesi derin ve esrarlıydı. Binlerce gizemli ilke ve varyasyonu içerdiği halde, kaynak enerji dolaşım yöntemi bunlardan daha da karışıktı ve sürekli değişiyordu, üstelik sadece buz kaynak enerjisiyle kullanılabiliyordu. Buz kaynak enerjisi olmadan, öğrenmek kesinlikle mümkün değildi.

Ne kaynak enerji gereksinimi olsun ne de dönüşüm metodu, hepsi çok daha sert ve Yıldız Tanrı'nın Kırık Gölgesinden daha karışıktı... yetişimi birkaç kat daha zordu.

Burası Kar Şarkısı Diyarı'nın Kutsal Salonuydu, yabancıların giremeyeceği kutsal bir mekan. Burada, Yun Che tamamen odaklanabiliyordu. İçsel zorluğu ve dört saat aralıksız süren yetişimden sonra, Ay Dağıtan Şelalesi ustalığını giriş aşamasından başlangıç seviyesine taşımıştı. Şimdi ışınlanmak için yalnızca üç nefeslik zamana ihtiyac duyuyordu ve mesafesi öncesine göre daha iyiydi. Ancak, arkasında hiç figür bırakamıyordu.

Düzinelerce denemeden sonra, gözlerini kapattı ve temel fomülün gizemlerini, çeşitliliğini kavramaya çalıştı. Dehşet verici anlayışı ve odağı altında, her seferinde yeni bir anlayış kazanacak ve sanatın her kullanımında bariz bir ilerleme görecekti.

Gerçekleştirme süresi hızla büyüyor ve büyüyordu, geride bıraktığı figürler daha da sönükleşiyordu.

Sıradan bir kaynak gelişimcisi için böyle bir aydınlanmayı zorla kazanamazdı. Onlarca, yüzlerce ve hatta binlerce yıllarını tekniği anlamaya çalışsalar bile tekniğin yüksek makamı ve karışıklığı yüzünden anlayışları karmakarışık olabilirdi.

Öte yandan, Yun Che'nin ihtiyacı olan tek şey gözlerini kapatmak ve on beş dakika ile yarım saat kadar konsantre olmaktı.

Bu sanat Yun ailesinin Mor Bulut Sanatı, Buz Sonu İlahi Sanatı, Altın Karga'nın Yanan Dünya Kaydı içindi... ve bu durum şuan üzerinde çalıştığı Ay Dağıtan Şelale içinde geçerliydi.

Sekiz saat sonra, Kutsal Salonda buz gibi bir figür belirdi, sessizce ve oldukça odaklanmış bir şekilde Yun Che'nin antrenmanını izledi.

Sekiz saat bir yetişimci için hiç şüphesiz kısa bir süreydi. Ancak, yeni gelenin gözünde Yun Che Ay Dağıtan Şelaleyi kullandığında sekiz saat önceki haline göre daha da tamamlanmış oluyordu. Halen ilk aşamada olmasına rağmen gerçek mücadelede kullanmamış olsa da, böyle şaşırtıcı bir ilerleme göstermeye devam ederse, ilk "gölgesiz" aşamaya bir aydan daha kısa sürede ulaşılması son derece muhtemeldi.

Dahası, bu süre zarfında onun rehberliğine gerek bile duymamıştı.

Başka, bir ''Ay Dağıtan Şelale'' daha tamamlanmıştı. Bu kez sadece hızlı değildi, arkasında belirsiz buzdan bir figür bile bırakmıştı. Ancak, hâlâ Mu Xuanyin'in gösterdiğine göre çok eksikti.

Yun Che küçük bir nefes aldı. Mu Xuanyin'in berrak figürü aniden önünde belirdi, Yun Che hemen ona doğru yürüdü, ''Usta!''

''Beni izle.'' Mu Xuanyin arkasını döndü.

Yun Che bir an için tereddüt etti ve onu izlerken yorumda bulunmadı.

Ancak, Mu Xuanyin aniden duruverdi. ''Söylemek istediğin bir şey mi var?''

Yun Che'de durdu. Kelimeler hızla kafasının içinde düzenlendi ve ciddiyetle konuştu, ''Usta, bu öğrenci kaynak yollarının her adımda bir kere yapılması gerektiğini anlıyor ve en çok hızlı sonuçlardan korkuyor. Dahası, öğrenciniz kaynak sanatlarının ve yeteneklerinin kaynak enerji yetişiminden daha önemli olduğunu biliyor ancak...''

''Seni iki sene içerisinde İlahi Musibet Alemi'ne ulaştıracak yöntemi bilip bilmediğimi mi soruyorsun?'' Mu Xuanyin'in hilal kaşları hafifçe çatıldı.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin